Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Sai siis soetatud vaz 21011 ühe noore poisikese käest 2010a suvel.
autost siis niipalju, et:mootori vahetasime peale ostu 2 nädala pärast ära ,sest jõudu oli rohkem vaja! Järgmise asjana kraapisin kogu salongi mastiksi ära, et oleks auto kergem
Siiani on olnud üldine tava, et väljalasked ehitatakse vastavalt mootori kubatuurile ja väljalaske kanalite suurusele nõnda, et summuti toru diam. on olnud kuni 1500-1800cc 51mm; 1800-2100cc 54mm 2100-....... 60mm
Vabalthingavatele soovitatakse ka resonaator vahele panna, kuid kuhu täpselt ja mismoodi....ei oska öelda
Täna sai autot käima ajatud ja läks paugust käima! Siis sai ka peale kuu ajalist pausi autoga sõidetud. 3 tundi jäätund lumerada möödus nagu silmapilk. Selge see, et läheb vaja lukku. uus resonaatorsumbutaja töötas hästi aga torukollektorit ei saand valmis.
Sai vahepeal garaa?iall käidud ja autot remontitud.
1.karburaator maha võetud ja remontitud.
2.bensiinipump vahetatud.
3.näidikuplokki alt juhtmeid taga aetud. Eelmine omanik oli 06 armatuuri omapäraselt installinud - kõik juhtmed lahti ja ripuvad. Peame vist kõik uuesti tegema. Äkki on kellelgi sellealase töö kogemusi?
4.bensiinivoolikud ära vahetatud(mootoriruumist), originaalne VAZi oma mitmest kohast mõrane, riidekoe alt ei olnud näha neid mõrasid aga bensuhais kogu aeg üleval - hea, et põlema ei läinud!