plokikaane ja sisselaskekollektori vahelt jookseb ilmselt, see suht tavaline koht kus lekkima võib hakata.. loomulikult võimalik ka mootoriploki nn teraspunni läbiroostetamine või siis kõver plokikaas/vigane kaanetihend või lõppudelõpuks ka pragu mootoriplokis
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: olaaf
plokikaane ja sisselaskekollektori vahelt jookseb ilmselt, see suht tavaline koht kus lekkima võib hakata.. loomulikult võimalik ka mootoriploki nn teraspunni läbiroostetamine...
räägi nendest lähemalt. kuda ma neid vigu saaksin parandada?
tundus et sealt vahelt tuli kust tuleb mootorist toru välja ja voolik/lõdvik läheb salongi. kuigi klamber oli kõvasti kinni siis tundus et see toru oli natuke laiaks litsutud, venitasin siis klambri allapoole ja keerasin kinni uuesti, tundub et nyyd korras