2107 probleemid
2107 probleemid
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
2107 probleemid
Selline jama siis, et kui roolilt signaali otse panna(juhtmega ühendad) Võtab relee plõksuma, aga signaal tööle ei hakka, ja kui testriga katsuda singnaali klemmidele minevadi juhtmed siis mõlemas pluss:sein ehk abi kellegilt?
JA siis veel mis juhe see üksik kaitse karpi minev on? kollane sininse triibuga vist(see on täiesti lahtine seal, tuli lihtsalt juhe aga kuskile ei läinud).
Ja elektri skeemist ka raske aru saada, kuna nii palju isetegevust on tehtud seal:sein
Ja miks on need releed üldse vajalikud? Sapikal ja vanemal ladal on ju kõik ilma nendeta?
Mõte liigub selle poole , et vedada kõik nullist ja lihtsalt katsmed vahele, siis muutuks see süsteem poole lihtsamaks.
Ehk keegi on puutunud kokku veel sellise teemaga. Tänud ette juba.
JA siis veel mis juhe see üksik kaitse karpi minev on? kollane sininse triibuga vist(see on täiesti lahtine seal, tuli lihtsalt juhe aga kuskile ei läinud).
Ja elektri skeemist ka raske aru saada, kuna nii palju isetegevust on tehtud seal:sein
Ja miks on need releed üldse vajalikud? Sapikal ja vanemal ladal on ju kõik ilma nendeta?
Mõte liigub selle poole , et vedada kõik nullist ja lihtsalt katsmed vahele, siis muutuks see süsteem poole lihtsamaks.
Ehk keegi on puutunud kokku veel sellise teemaga. Tänud ette juba.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Rahu ainult rahu,
Kui pasuna mõlema klemmi peal on + siis on pasunal mass puudu või kehvake
katsu ikka juhtmete määramisel täpsem olla, mõõda, mis ja millal seal on.
ladal pole seal keerulist midagi - kõik elementaarne elektrotehnika - pluss ja mass...
[Muudetud: 26-9-2010 olaaf]
Kui pasuna mõlema klemmi peal on + siis on pasunal mass puudu või kehvake

katsu ikka juhtmete määramisel täpsem olla, mõõda, mis ja millal seal on.
ladal pole seal keerulist midagi - kõik elementaarne elektrotehnika - pluss ja mass...
[Muudetud: 26-9-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Kuna paljud asjad on puudu ei oska ühendada kuskile.Algselt postitas: olaaf
Rahu ainult rahu,
Kui pasuna mõlema klemmi peal on + siis on pasunal mass puudu või kehvake
katsu ikka juhtmete määramisel täpsem olla, mõõda, mis ja millal seal on.
ladal pole seal keerulist midagi - kõik elementaarne elektrotehnika - pluss ja mass...
[Muudetud: 26-9-2010 olaaf]
Selge vaatan pasuna massi üle, kuigi minu arust peaks pasun töötama massi pealt- juhe tuleb roolirattale, sealt nuppuvajutusel ühendab roolivardaga ja siis jõuab mass pasunasse(vähemalt nii toimib asi sapikal:D) Ja siis + on pidevalt sees pasunal. Kui otse mass vedada sinna peale siis hakkab tööle.
Samuti on veel selline viga et tagumiset tuled põlevad ainult koos udukatega, ei tea kus need asuvad- pealaternate sees?
Ja armatuuri tuledest põlevad ainult pooled, ehks siis spido poolsed tuled. Samuti ei tööta ka taho.
Täna võtsin ka kaitsmekarbi lahti ja sealt oli mingi see triib läbi kärsanud, võtsin tinutus kolbi kätte ja panin juhtme sealt üle, midagi korda ikka ei läinud:flaming
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Nii nüüd jamatud kõvasti ja päris palju asju tööle saadud. Kuid tekisid ka küsimused.
Kas ladal eraldi parktulesid polegi? Ainult koos lähituledega?
Kas tagumised udutuled peavadki töötama ainult koos lähituledega?
Ja kas see on normaalne,et aknapesuri mootor hakkab tööle ainult siis kui tuled on sisse lülitatud?
Ja kas kui süüte sisse keerad peavad kõik kellad peale taho ja spidomeetri ''võpatama''?
Tänud abi eest ette juba!!
Kas ladal eraldi parktulesid polegi? Ainult koos lähituledega?
Kas tagumised udutuled peavadki töötama ainult koos lähituledega?
Ja kas see on normaalne,et aknapesuri mootor hakkab tööle ainult siis kui tuled on sisse lülitatud?
Ja kas kui süüte sisse keerad peavad kõik kellad peale taho ja spidomeetri ''võpatama''?
Tänud abi eest ette juba!!
Gabarittuled peavad ikka eraldi töötama.Algselt postitas: madis1080
Nii nüüd jamatud kõvasti ja päris palju asju tööle saadud. Kuid tekisid ka küsimused.
Kas ladal eraldi parktulesid polegi? Ainult koos lähituledega?
Kas tagumised udutuled peavadki töötama ainult koos lähituledega?
Ja kas see on normaalne,et aknapesuri mootor hakkab tööle ainult siis kui tuled on sisse lülitatud?
Ja kas kui süüte sisse keerad peavad kõik kellad peale taho ja spidomeetri ''võpatama''?
Tänud abi eest ette juba!!
Udukaid peaks saama siis kasutada siis, kui gabariidid põlevad.
Pesur peab töötama siis, kui süüde sees, või võti sellises asendis, et saab välja tõmata.
Kõik näidikud peaks liikuma, peale spidoka ja tahhoka(õlirõhk?) süüte sisse lülitades. Kütusenäidik peaks kohe midagi näitama. Temp. hakkab näitama soojenedes ja õlirõhk ja tahhokas hakkavad näitama auto käivitamisel. Spidokas hakkab näitama sõites.
Need peaks ju loogilised asjad olema.

[Muudetud: 14-12-2010 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Ei ma selle pärast küsisin , mingi ilge jama kokku puterdatud nende juhtmetega ja 2107elektri skeemil pole kirjas ka et peaks parktulede lüliti eraldi olema. Ja kuna skeem näitab U,L,I tähed juhtmetele siis satuvad need sellisesse asenditesse, et sellest lülitist ei saagi kuidagi 2 erinevat tuld lülitada. Ja üldiselt terve elektri skeem erineb auto omast:sein
Akna pesurist arvasin selle pärast nii, et sapikal on nii ,et vett saab lasta ainult kui süüde sees.
Aga eks ma jaman homme edasi.
Akna pesurist arvasin selle pärast nii, et sapikal on nii ,et vett saab lasta ainult kui süüde sees.
Aga eks ma jaman homme edasi.
Soomest tulnud semjorkal sai pargid peale käsipidurit tõmmates. Muul moel mitte. Proovi huvi pärast. Tulede ümberlüliteid on kaheastmelisi ja kolmeastmelisi, samamoodi ka tule lüliteid. Aastakäikude lõikes ja eksportmasinate juures võib kõrvalekaldeid esineda.
Aknapesuritega võib olla keegi trikitanud, sest esitulede pesu lülitust sai teha küll kui vähemalt pooltuled sees olid. Seda siis juhul kui eraldi lüliti selleks on - ekspordikate teema jälle. 05-l oli automaatne süsteem, pooltulede põledes esiklaasi pesu kasutades pritsis tuledele ka vett ja pühkis.
Aknapesuritega võib olla keegi trikitanud, sest esitulede pesu lülitust sai teha küll kui vähemalt pooltuled sees olid. Seda siis juhul kui eraldi lüliti selleks on - ekspordikate teema jälle. 05-l oli automaatne süsteem, pooltulede põledes esiklaasi pesu kasutades pritsis tuledele ka vett ja pühkis.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Ei minul pole nii ,et käsipidurit peale tõmmates pargid põlema hakkavad.Algselt postitas: GTA
Soomest tulnud semjorkal sai pargid peale käsipidurit tõmmates. Muul moel mitte. Proovi huvi pärast. Tulede ümberlüliteid on kaheastmelisi ja kolmeastmelisi, samamoodi ka tule lüliteid. Aastakäikude lõikes ja eksportmasinate juures võib kõrvalekaldeid esineda.
Aknapesuritega võib olla keegi trikitanud, sest esitulede pesu lülitust sai teha küll kui vähemalt pooltuled sees olid. Seda siis juhul kui eraldi lüliti selleks on - ekspordikate teema jälle. 05-l oli automaatne süsteem, pooltulede põledes esiklaasi pesu kasutades pritsis tuledele ka vett ja pühkis.
Selge pritsibki kui tuled sees, aga kuna tuled peavad eestis koguaeg sees olema siis ei hakka sellega jamama.
Samuti jamades sain tuled korda(tegin omavoli natuke:D).
Lähituled põlevad koos parkidega- kas see võib eestis olla, või pean natuke veel aretama? Samuti sain ka udukad tööle. Ainukesed asjad mis veel ei toimi on signaal ja tagurdus tuled.
Siit küsin ka kuidas ladal singnaal toimib? Sapikal on nii et kui signaali nuppu vajutad siis ühendab massi roolivardasse ja siis signaal saab massi. Aga ladal on nii et kui ühendad kokku siis hakkab relee plõksuma(see normaalne) aga ebanormaalne selle juures on, et kui hoiad näppu vastu rooli metall osa saab sealt särtsu:lol. Ja mõlemasse signaali klemmi jõuab +.
Peab veel mängima ja uurima seda värki.
Ja muidu pole tuledepesureid ka küljes- keegi kunagi eemaldanud, aga tundub , et masinal on olnud ka istme soojendus, mõlema istme all lahtiselt 2 juhet. Samuti on olnud tagaklaasi soojendus, aga kunagi on tagumine aken katki läinud ja tavalisega asendatud.
[Muudetud: 15-12-2010 madis1080]
-
aats97
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 2106 “82a.
Tagumised udukad töötavad ainult koos lähituledega(parkidele või kaugtuledele lülitades udutuled kustuvad).
Parktulede jaoks on mitu varianti, kuid, kui ekspordiga tegu siis arvatavasti tegu kaheastmelise roolisambal asuva tulede ümberlülitiga ning armatuuris asuv lüliti peab olema kolmeastmeline 0-park-lähi/kaugtuled.
Aknapesur peaks expordil tõesti töötama ainult koos tuledega (koos parktuledega mis põlevad koguaeg).
Kellad üldiselt süüte sissekeeramisel võpatada ei tohiks - kontrolli pistikute ühendusi(eriti massi ühendusi) ning vaata et vigase isolatsiooniga juhtmeid poleks.
Signaali releel järelikult juhtmed valesti - muudel seadmetel on lülitavaks juhtmeks + kuid signaali omal on lülitajaks roolisambalt/nupult tulev - juhe. Seega releele peab sisse tulema 2 + juhet: 1 pidev ning teine süüte sisse keerates + lülituse jaoks. Peast klemmide numbreid ei mäleta, kuid võta üks plekkkestaga relee lahti ning saad relee tööpõhimõttest aimu.
Vähemalt minu endisel export 05el toimisid asjad nii.
Parktulede jaoks on mitu varianti, kuid, kui ekspordiga tegu siis arvatavasti tegu kaheastmelise roolisambal asuva tulede ümberlülitiga ning armatuuris asuv lüliti peab olema kolmeastmeline 0-park-lähi/kaugtuled.
Aknapesur peaks expordil tõesti töötama ainult koos tuledega (koos parktuledega mis põlevad koguaeg).
Kellad üldiselt süüte sissekeeramisel võpatada ei tohiks - kontrolli pistikute ühendusi(eriti massi ühendusi) ning vaata et vigase isolatsiooniga juhtmeid poleks.
Signaali releel järelikult juhtmed valesti - muudel seadmetel on lülitavaks juhtmeks + kuid signaali omal on lülitajaks roolisambalt/nupult tulev - juhe. Seega releele peab sisse tulema 2 + juhet: 1 pidev ning teine süüte sisse keerates + lülituse jaoks. Peast klemmide numbreid ei mäleta, kuid võta üks plekkkestaga relee lahti ning saad relee tööpõhimõttest aimu.
Vähemalt minu endisel export 05el toimisid asjad nii.
Algselt postitas: madis1080
Nii nüüd jamatud kõvasti ja päris palju asju tööle saadud. Kuid tekisid ka küsimused.
Kas ladal eraldi parktulesid polegi? Ainult koos lähituledega?
Kas tagumised udutuled peavadki töötama ainult koos lähituledega?
Ja kas see on normaalne,et aknapesuri mootor hakkab tööle ainult siis kui tuled on sisse lülitatud?
Ja kas kui süüte sisse keerad peavad kõik kellad peale taho ja spidomeetri ''võpatama''?
Tänud abi eest ette juba!!
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Nii siis tundub , et enamus asjad korras kui teistel 05-07 ka nii toimivad asjad.
Ja jah kõik asjad vastavad Ats97 kirjeldusele-2 astmeline lüliti roolil ,kolme astmelin armatuuril jne...
Tänud kõigile ka:spin lähen möllan veidike signaaliga ka- kahtlustan, et juhe valesti kaitsme karbis(oli mingi must juhe lahtiselt seal all, aga elskeemilt seda ei leidnud- eks ta signaal peab olema kuna sellelt tuleb must juhe kaitsmekarbi poole)
Ja jah kõik asjad vastavad Ats97 kirjeldusele-2 astmeline lüliti roolil ,kolme astmelin armatuuril jne...
Tänud kõigile ka:spin lähen möllan veidike signaaliga ka- kahtlustan, et juhe valesti kaitsme karbis(oli mingi must juhe lahtiselt seal all, aga elskeemilt seda ei leidnud- eks ta signaal peab olema kuna sellelt tuleb must juhe kaitsmekarbi poole)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Osadel 07-tel on süüte relee, mõnel ainult starteri jaoks relee..
Süüte keerad sisse peab näidikute blokki tulema toide, kas kahele või kolmele klemmile..
Tihti on 2107 -l näidikute ühendused (pisikesed mutrid) lihtsalt oksüdeerunud, või pistikute klemmid trükkplaadile ei anna ühendust (külmjoode) võta rahulikult tester kätte ja mõõda kus pinged ära kaovad.
Laadimistule paneb põlema, kas näidikute blokk (uuema ilma välise pingeregulaatorita plast tagumise otsaga ISKRA genekas) või siis laadimisrelee parema lanseka küjes. Kui on releega variant siis sellel peab olema kindlasti hea mass!
Kasuta loogilist mõtlemist - iga asi tahab saada + ja -
Signaal toimib järgnevalt: Roolisambalt antakse releele mass (+ on pidevalt peal) ja relee normaalselt avatud kontaktid sulguvad tekkinud magnetvälja toimel. Läbi just kokkuühendatud klemmide antakse pasunale + peale ja kostab prääks.
Füüsika+elektrotehnika tund on sinu sõber:)
Edu!
Süüte keerad sisse peab näidikute blokki tulema toide, kas kahele või kolmele klemmile..
Tihti on 2107 -l näidikute ühendused (pisikesed mutrid) lihtsalt oksüdeerunud, või pistikute klemmid trükkplaadile ei anna ühendust (külmjoode) võta rahulikult tester kätte ja mõõda kus pinged ära kaovad.
Laadimistule paneb põlema, kas näidikute blokk (uuema ilma välise pingeregulaatorita plast tagumise otsaga ISKRA genekas) või siis laadimisrelee parema lanseka küjes. Kui on releega variant siis sellel peab olema kindlasti hea mass!
Kasuta loogilist mõtlemist - iga asi tahab saada + ja -
Signaal toimib järgnevalt: Roolisambalt antakse releele mass (+ on pidevalt peal) ja relee normaalselt avatud kontaktid sulguvad tekkinud magnetvälja toimel. Läbi just kokkuühendatud klemmide antakse pasunale + peale ja kostab prääks.
Füüsika+elektrotehnika tund on sinu sõber:)
Edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Omg aina hullemaks läheb. Täna suutsin ühe näidikuplokki riba 3 kohast läbi põletada
ja armatuuris osad tuled põlevad kui süüde sisse keerata. Paneks kõik uued juhtmed aga minu masinal pole üldse süütereleedki- nagu skeemis. Läbipõlemise põhjustab 8 ja 9 kaitse vastavalt siis suunad ja g67- mis iganes see poleks.
Mida uurida? lihtsalt minna mööda juhtmeid kuni lühis leitud?. Ja kõik see toimub siis kui süüde sees.(auto ei käi)
Mida uurida? lihtsalt minna mööda juhtmeid kuni lühis leitud?. Ja kõik see toimub siis kui süüde sees.(auto ei käi)
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Ei usu:D otsin ise vea ülesse saab mis saab:D Ja kui ei saa siis panen 06 kaitsme karbi ja näidikud. Ja need ribad saab tinaga jätkata:lol
Aa ja süüteluku põhi on ka erinevate nritega kui joonisel+ juhtmed on teist värvi:regan Ja ehk kellegil oleks kaitsmekarbi paremat joonist, mis näitaks milline juhe ühendab millisesse.
Aa ja süüteluku põhi on ka erinevate nritega kui joonisel+ juhtmed on teist värvi:regan Ja ehk kellegil oleks kaitsmekarbi paremat joonist, mis näitaks milline juhe ühendab millisesse.