Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Piltide kohapealt on ladasaeabz teinud väga lihtsa õpetuse http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1445 , nii saab ühte postitusse lisada kasvõi 100 pilti Meeles tuleb pidada aga seda, et piltide mõõdud ei tohi olla suuremas kui 800x600.
Auto kohta niipalju, et mullegi meenutas see mingil põhjusel kohe sapakat, pildid on küll kehvakesed aga minuarust istub see stange sinna ette täiesti viiskalt(kas ta ka sinna sobib ja ilus on, seda ma ei kommenteeri, sest ilu olla vaataja silmades )
oehh, see ka pikk jutt, kes viitsib seletagu. lyhidalt kui plokk kulub, puuritakse/hoonitakse plokk uuesti korralikuks silindrikd(ringikujuliseks). kui aga plokk on nyyd suuremaks tehtud peab ka sobiv kolb sisse minema, sellest ka suuremad kolvid. kui soovid detailsemalt asjast aimu saada, siis kasuta otsingut. 76 kolvi rem.mõõdud: 0-76,0 1-76,2 2-76.4 3-76.6 ja vahel kui kannatab siis tehakse ka neljas rem.mõõt-76.8 . sinu mootorit on sis kas kaks korda tehtud, või yks kord korralikult.
Algselt postitas: kõrv
oehh, see ka pikk jutt, kes viitsib seletagu. lyhidalt kui plokk kulub, puuritakse/hoonitakse plokk uuesti korralikuks silindrikd(ringikujuliseks). kui aga plokk on nyyd suuremaks tehtud peab ka sobiv kolb sisse minema, sellest ka suuremad kolvid. kui soovid detailsemalt asjast aimu saada, siis kasuta otsingut. 76 kolvi rem.mõõdud: 0-76,0 1-76,2 2-76.4 3-76.6 ja vahel kui kannatab siis tehakse ka neljas rem.mõõt-76.8 . sinu mootorit on sis kas kaks korda tehtud, või yks kord korralikult.
Tänud asi selge...
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all!
Algselt postitas: hellraiser89
Nii see diisliga testimine siis hea ei olnud tuleb uuesti testida...
Nüüd siis kolvid ääreni õli täis... Kuna puhast mootori õli ei leidnud siis sai pandud õli kus oli natuke diislit sees loodan et sellest pole midagi... kella 9st vaatama minema uuest kas on ära kadunud...
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all!
kui mõtled nn jõuvõtit sis jah, aga kui oled osavam sis keera aga tundega kinni , ausalt öeldes saab ka nii tehtud. kui mootor maas olen ma nii teinud, et padruniga kinni kuni mootor liikuma hakab, ja sis kaks korda umbes 45 kraadi mudugi loe enne järjekorda ja momente!
Algselt postitas: kõrv
kui mõtled nn jõuvõtit sis jah, aga kui oled osavam sis keera aga tundega kinni , ausalt öeldes saab ka nii tehtud. kui mootor maas olen ma nii teinud, et padruniga kinni kuni mootor liikuma hakab, ja sis kaks korda umbes 45 kraadi mudugi loe enne järjekorda ja momente!
Ei mina nii osav ei ole... Ma kas ostan jõuvõtme või siis selle lehe mis käib padrunivõtme küljes.. Ma arvan et see leht oleks vist odavam osta... Aga kõige pealt üritan venna kätte saada ehk tal on see olemas...
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all!
Nii eile sai siis valatud diisli asemel õli. Õli oli vajunud aga mitte nii palju nagu diisel kas see on hea või halb. Sessuhtes et kas peab kolvirõngad ära vahetama. Sai siis diisliga põlemiskambreid proovitud(loodan et olid õiged kohad sisse- ja väljalaske klapite peale valasin.) Kahel oli diisel kadunud ühel oli aga natukene vajunud ja viimasel sama palju nagu sai valatud(jällegi salongi poolsel). Ja kui ma pean midagi tegema kas kedagi annaks lingid kus nendest juttu oleks siin ise veel leidnud ei ole.
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all!
plokikaasel lased klappide avad portida ja sooveldada. silindris on targem rõngaste vahetamise asemel silindrid puurida ja hoonida. kui aga ennem mainisid et sl on olemas teine mootor(korralik) sis odavam tuleb sul to mootor peale panna. kap. remont on olenevalt osadest 2-4k
Algselt postitas: hellraiser89
Kas on võimalik teha 01 kaitsmeplokk 05 kaitsmeplokki peale ümber... 05 peaks olema kahvelkaitsmed kui ma ei eksi.
Tehasest on 05 ka pulk-kaitsmed. Miks tahad töökindlat asja millegi täiesti ebausaldusväärsega asendada. Kui saad kuskilt kahvelkaitsmetega uue 05 ploki võib mingi mõte olla, kuigi suur osa juhtmestikust tuleb välja vahetada.
Lugesin siit foorumist sellise asja: rummud on ringi tehtud teisele poldivalemile. Et siis hakkas huvitama kuidas seda on võimalik teha... Hea oleks kui kellegil oleks siin foorumis pilte ka selle kohta juhul kui kedagi on seda teinud...
Autot ei tee võimsaks mitte välimus vaid see mis on kapoti all!
Seda pole ümber tehtud, aga kui teha see napakas oletus, et ennem olid veljed all kolme poldiga (faasitud servadega avad) ja nüüd on viiega, siis peale uute avade puurimist oleks pilt säärane:
Matemaatika ja geomeetria uute avade asukohtade arvutamisel abiks. Visioon mõõtudega paberile.
Treipingis uus ring teraga kergelt ette märkida (kõik peab tsentriga kooskõlla jääma!). Sirkliga leiad ja märgid avadele uued kohad. Kärniga toks ja puuriga augud läbi. Keere sisse ning tehtud.
Täpselt sama op. piduriketaste ja trummlitega.
Sellelt Tartsi tehtud pildilt hästi näha, kuidas treipingis uut ringi peale on märgitud.
Tegemist vaheflantsiga, mille abil saab kasutada 4X100 poldivalemiga velge. Oli vist nii... (?)
Mina lasin teha. Nii tagumised poolteljed kui ka esimesed rummud. Alles jäi ka 4x98 valem. Võin enda Ladale alla panna nii 4x100 kui ka 4x98 velje.
Lasin teha, sest kodus kruustangide vahel ise ei saavuta sellist täpsust nagu pingis ning pingi taga teadmiste ja kogemustega mees. Kui uued avad saavad vähe mööda, siis võid ise arvata, mis tunne sõita on
Lower your standards and you'll never be disappointed!