vesi käib mootorist läbi??

vesi käib mootorist läbi??

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
k
Kilinkolin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 28 Sept 2009 16:39
Asukoht: Jõgeva mk Saare v
Autod: 2101

vesi käib mootorist läbi??

Postitus Postitas Kilinkolin »

Mootor siis hakkas vett neelama ehk jahutusvedelik kaduma, tühikäigul tuli tihti ikka korralik aurupilv sumpast ning kätt sumpsi juures hoides oli käsi ka varsti märg. Nii u. 500 kilti maha sõidetud, nii 50 kildi järel vett kallates, nüüd aga hakkas juba õli ka vaikselt vahuseks minema, võtsin plokikaane maha ja ennäe imet kõigis silkudes vett sees.
Palun abi vea tuvastamisel.:puzzled

ja veel, et tegu 1.7 i-ga

[Muudetud: 15-9-2010 Kilinkolin]
Kasutaja avatar
marzer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 06 Aug 2006 21:13
Asukoht: võru-tartu
Autod: vaz2103,74a

Postitus Postitas marzer »

Mahlad segamini. Plokis või kaanes kuskil mõra sees või plokikaanetihend katki.:puzzled
k
Kilinkolin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 28 Sept 2009 16:39
Asukoht: Jõgeva mk Saare v
Autod: 2101

Postitus Postitas Kilinkolin »

otseselt segamini ei ole ju, sest õli mingi 500 kildi läbimisel tundus veel täiesti ilus puhas, kuigi vesi kadus terve selle aja sumpa kaudu, ehk läbi mootori ning õli muutus alles nüüd vaikselt vahuseks ja vee sees pole ka õlist mingeid märke. Äkki viga sisselaskes.?:P
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

See ,et silindrites vesi tähendab seda ,kui kaane maha võtsid jäi jahutussärki ikka jahutusvedelik ja sealt pääses silindritesse.Ma usun ,et kui sul vesi oleks silindris siis see pill ei hüüakski.Ja sumpsist tulev vesi on normaalne nähtus ehk siis kondents.Ja õli võibki vahune veidi olla ehk emulsioon.Kontrolli kõik voolikud üle ja see toru ka, mis sisselaske kollektori all ehk siis need mõlemad peenikesed torud, mis salongi jooksevad tavaliselt mädanevad nad läbi :cool:

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]
carl-steven berg
k
Kilinkolin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 28 Sept 2009 16:39
Asukoht: Jõgeva mk Saare v
Autod: 2101

Postitus Postitas Kilinkolin »

põhimõtteliselt oli nagu radikas eemaldatud ja vesi väljas ning seda kondentsi tuleb ikka eriti palju(vahet pole kas külma või sooja mootoriga), sumpast ikka mõnus aurupilv väljas(käe sumpa ette paned, tõmbab kohe märjaks ka) ja ega ta just väga hästi ei käi ka, sesmõttes,et laksust just käima ei taha minna alati(tahab vähe ketramist), gaasi maha lastes hoiab ka pöördeid kuidagi kaua üleval ning vahele kibub ka vähe jätma e. sumpast kostub tühje lörtsatusi.
k
Kilinkolin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 28 Sept 2009 16:39
Asukoht: Jõgeva mk Saare v
Autod: 2101

Postitus Postitas Kilinkolin »

a ok, kontrollin siis igaks juhuks veel korra lekete olemasolu.

[Muudetud: 15-9-2010 Kilinkolin]
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

see ,et turtsub on normaalne.Aga jah kui vesi oleks silindris siis su pill ei töötaks.
carl-steven berg
k
Kilinkolin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 28 Sept 2009 16:39
Asukoht: Jõgeva mk Saare v
Autod: 2101

Postitus Postitas Kilinkolin »

ok, aga selline aurupilv kogu aeg.?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

plokikaanes pragu või kaas kõver,
mõõta on hea lehtkaliibriga kasutades näiteks vaaderpassi - hea pikk sirge metallist asi :)
kui vesi kopsus siis ongi aur taga - sellega kaasneb ka surve jahutussärgis.


[Muudetud: 15-9-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
Kilinkolin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 28 Sept 2009 16:39
Asukoht: Jõgeva mk Saare v
Autod: 2101

Postitus Postitas Kilinkolin »

Eks tuleb siis plokikaas ära kontrollida, et kindel olla , algul ise proovida aga hästi ei usu, et endal vea tuvastamine õnnestub, pole nagu vastavaid riistu arvan.

Kui keegi teab kes, kus Jõgevamaalt mitte väga kaugel oleks pädevam võib teada anda.
Aitäh.;)

[Muudetud: 16-9-2010 Kilinkolin]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mis vastavaid riistu? vaaderpassi pole kodus? või pikka sirget metalljoonlauda või mõnda muud sirget siledat metalldetaili.
asetad plokikaanele ja lehtkaliibriga mõõdad, kaliibri puudumisel võid proovida paberilehega - kui see vahelt läbi mahub samalajal kui pikk liist plokikaane äärtele toetub põlemiskambri poolt on kaas kõver.
enne mõõtmist tuleb hoolikalt puhastada plokiaas vana tihendi jääkidest ja mustusest.

loomulikult on alati võimalik, et on lihtsalt tihendi ära põletanud ajapikku..
eks kui lahti võtad näed, jäljed võiksid näha olla kuna sa oled selle masinaga sõitnud. lekkiva silindri kolb ja põlemiskamber on tavaliselt puhtam ja mitte tahmane nagu teised...

[Muudetud: 16-9-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
Kilinkolin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 28 Sept 2009 16:39
Asukoht: Jõgeva mk Saare v
Autod: 2101

Postitus Postitas Kilinkolin »

Ok, tänan kõigile abi eest. Plokikaas tundub küll sirge ja proovin uue tihendiga- loodan, et saab asja.
k
Kilinkolin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 28 Sept 2009 16:39
Asukoht: Jõgeva mk Saare v
Autod: 2101

Postitus Postitas Kilinkolin »

Terv jälle siis. Nüüd lõpuks sain veale pihta siis ja nagu ma varem pakkusin oligi asi sisselaske kollektoris - nimelt kollektori poldid olid kõik põhimõtteliselt lahti ning selt siis jahutusvedeliku avadest imeski vee mootorisse.
Krdi kahju, et keegi seda pakkuda ei osanud, isegi minu oletuse peale, et asi kolles, sest nüüdseks olen plokikaant maha kiskunud, plokikaane tihendit vahetanud, mootori maha kiskunud ning uuele mootorile tahtnud pritsungi ümber kruttida, mille käigus lõpuks asi selguski.:sein aga ok. -ärge pahandage, niisama.:sein:D
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Eks ta ole jah, et enne ikka tuleb vaadata üle elementaarsed asjad, seejärel viga kaugemalt otsima hakata.. :lol
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
Vasta