
21011 pavlik 1978
21011 pavlik 1978
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
T*ra seda vihmaveerenni teab. Vaiksem tundub küll, aga see võib suuremalt jaolt tuleneda hoopis keskmisest veidi parematest uksetihenditest. Teisest küljest ilma polstriteta masin lõugab nagunii nii kõvasti, et tuulemüra on suht raske eristada 
Kapotialusest varsti tuleb pilte - plaanis on järgmine fotosessioon alapealkirjaga "jahutussüsteemi ümberehitus".

Kapotialusest varsti tuleb pilte - plaanis on järgmine fotosessioon alapealkirjaga "jahutussüsteemi ümberehitus".
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Nii, nüüd siis lubatud kapotialuse pildid. Kõigepealt 2 otsaga survestatud paisupaak (doonoriks Opel Kadett E): sama koha peal, mis originaal, kronsteinid tuli mõistagi uued teha. Ülemine voolik tuleb radika originalülevoolust, alumine on ühendatud radika alumisse paaki tühjenduspunni asemele.
Algul sai alumine voolik võetud ploki tühjenduspunnist, aga see oli viga: veepump hakkas sealtkaudu plokist vett välja suruma.
Algul sai alumine voolik võetud ploki tühjenduspunnist, aga see oli viga: veepump hakkas sealtkaudu plokist vett välja suruma.

-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Radiaator vasemalt küljelt. Näha on eelmises postituses mainitud paisupaagivoolikud. Radikas koos vendikakoluga on 03 oma, elektrivent ise on pärit 95. a Subaru Legacy pealt. Istus muide 1:1 Lada vendikolusse - ainus asi, mida tegema pidi, oli vendika kinnituskronsasid radikale lähemale painutama, et kaadervärk mootori ette ära mahuks (03 originaalvendikas ei mahtunud).

Mis on selle eelis originaalsüsteemi ees?Algselt postitas: pavlik
Nii, nüüd siis lubatud kapotialuse pildid. Kõigepealt 2 otsaga survestatud paisupaak (doonoriks Opel Kadett E): sama koha peal, mis originaal, kronsteinid tuli mõistagi uued teha. Ülemine voolik tuleb radika originalülevoolust, alumine on ühendatud radika alumisse paaki tühjenduspunni asemele.
Algul sai alumine voolik võetud ploki tühjenduspunnist, aga see oli viga: veepump hakkas sealtkaudu plokist vett välja suruma.
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Ja radiaator sealt poolt vaadates, kus peaks aku olema. 03 radikal on mingitel müstilistel põhjustel parempoolne kinnituskõrv veidi madalamal, nii et selle tarvis tuli keresse uus auk puurida. Pildilt pole küll hästi näha, aga ka vendikakolu kronsteini pidi veidi tuunima - tahtis teine vastu veepumba rihmaratast minna. Seepärast tuli kronsal kolu külge kinnitumise kohast rihmarattapoolset nurka veidi maha lõigata.
See voldiline õhuvõtuvoolik on suvise perioodi espetsell lisadivaiss, mille üks ots läheb esipõlle avast välja ja teine ots õhupuhasti "talvise" otsa juurde. Asja eesmärk mõistagi soojal ajal mootorisse rohkem ja jahedamat õhku anda - õhupuhasti mõlemad avad on siis lahti.
See voldiline õhuvõtuvoolik on suvise perioodi espetsell lisadivaiss, mille üks ots läheb esipõlle avast välja ja teine ots õhupuhasti "talvise" otsa juurde. Asja eesmärk mõistagi soojal ajal mootorisse rohkem ja jahedamat õhku anda - õhupuhasti mõlemad avad on siis lahti.

-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Survestatud paisupaagi eelis Lada originaalsüsteemi ees on see, et tal puuduvad vana süsteemi puudused. Vana süsteemi puudusteks on puudulik jahutusvedeliku radikasse tagasi imemine jahtuval mootoril ja suur jahutusvedeliku kadu, kuna paisupaak on atmosfääri avatud - kuumadel vedelikel on teadupärast halb komme ära aurata.
2 otsaga paisupaak ei ole obligatoorne - tegelikult piisab ka sellest, kui paisupaak lihtsalt koos ülejäänud jahutussüsteemiga surve alla jätta. Seda saaks teha ka Lada originaalsüsteemiga, kui paisukale mingi teistsugune ja asisem (st õhku pidav) kork leiutada.
2 otsaga paisupaak ei ole obligatoorne - tegelikult piisab ka sellest, kui paisupaak lihtsalt koos ülejäänud jahutussüsteemiga surve alla jätta. Seda saaks teha ka Lada originaalsüsteemiga, kui paisukale mingi teistsugune ja asisem (st õhku pidav) kork leiutada.
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Nii vahepeal üks pisitilluke mure tekkinud (kuulutuste teemas sama asi üleval):
Oleks tarvis ühte (aga võib ka paari) nn Kaasani velge. Tegu siis 14x6 tolli (või oli 5,5, ei saa korralikult üle mõõta, kuna rehv peal) 4x98 auguvalemiga alumiiniumist kärgveljega, mille offset ca 40. Väljanägemine nagu teema alguses olevatel piltidel.
Mure selles, et ühel veljel on mitmesse kodarasse siginenud mõra ja seega tuleb ta asendada - pole praegu miskit asenduseks kah sinna alla kruvida ja nii hoian iga päev hinge kinni, et ega velg sõidu peal osanduda ei kavatse. Seega, kui keegi teab kedagi kellel võib olla kõnealuseid velgi, siis olen ma vihjete eest väga tänulik.
Muid juhtumeid veel: suvel lahkus korra tagasillast õli (kerge undamine on nüüd sees), sest reduktori kinnituspoldid loksusid lahti (pagana kähku toimus see asi). Mitte et ma selle üle eriti imestanud oleks - kui võrrelda milleks Lada tagasild projekteeriti ja mida ta minu auto all talub, siis kusagilt peab ju loogiliselt järgi andma.
Oleks tarvis ühte (aga võib ka paari) nn Kaasani velge. Tegu siis 14x6 tolli (või oli 5,5, ei saa korralikult üle mõõta, kuna rehv peal) 4x98 auguvalemiga alumiiniumist kärgveljega, mille offset ca 40. Väljanägemine nagu teema alguses olevatel piltidel.
Mure selles, et ühel veljel on mitmesse kodarasse siginenud mõra ja seega tuleb ta asendada - pole praegu miskit asenduseks kah sinna alla kruvida ja nii hoian iga päev hinge kinni, et ega velg sõidu peal osanduda ei kavatse. Seega, kui keegi teab kedagi kellel võib olla kõnealuseid velgi, siis olen ma vihjete eest väga tänulik.
Muid juhtumeid veel: suvel lahkus korra tagasillast õli (kerge undamine on nüüd sees), sest reduktori kinnituspoldid loksusid lahti (pagana kähku toimus see asi). Mitte et ma selle üle eriti imestanud oleks - kui võrrelda milleks Lada tagasild projekteeriti ja mida ta minu auto all talub, siis kusagilt peab ju loogiliselt järgi andma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
nn. Kaazanitega ehk siis magneesium sulam velgedega ongi see häda et ei pea ajale vastu ja oksüdeeruvad. Keevitada ei oska neid keegi vist enam, sest puudub kogemuste pagas.
Isegi kui kasutamata isendid saad, on need juba tegelikult vanad ja ohtlikud kasutada. Enam neid ei toodeta seega hea soovitus mõnede teiste analoogide poole vaadata, mis pea sama kerged ja 10x turvalisemad.
Isegi kui kasutamata isendid saad, on need juba tegelikult vanad ja ohtlikud kasutada. Enam neid ei toodeta seega hea soovitus mõnede teiste analoogide poole vaadata, mis pea sama kerged ja 10x turvalisemad.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
No olen ka keevitatud kaazanitega sõitnud, kuid see keevitaja oskas seda tööd ja teadis mis materialiga tegu, kuid nüüdseks ei keevita ta enam ja sellel pole ka mõtet kuna on saada sama häid ja isegi paremaid velgesid.pavlik kirjutas:Mhmh, kodarate keevitamine nagunii tiba kahtlane äri: tont teab kuidas materjali kõvaduse muutumine (mis keevitusega ju suht paratamatult kaasas käib) seal mõjub. Võtab äkki kohe kõrvale uued mõrad sisse vms.
Varem maksis velg samamoodi 2000eeki nagu nüüdki, ajavahe on aind 10a. raha on "odavamks" läinud
Väidetavalt saab kaasaja plekkvelgedegagi juba võidusõita, pidavat nõnda head olema - vahe on ainult hinnas, kuid paraku ka massis.
Festina lente!
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Uudiseid kah vahepeal. Arumaeitaipa, kuidas tallinlased küll selles kohutavas linnas elada saavad. Tarvitses mul üle paari kuu Edgargradi sattuda, kui foori all miski päss tagant sisse lendas.
Kahjustused: tagapõll koos ristikarpidega sees ja pagassipõhi kõver. Tagurpiditulel purunes (vist) ainult klaas, suured tuled jäid terveks. Tiivad ja pagassikaas kah sirged, aga passi pikitalad kortsutas ära - nende sirgeks saamine ei saa üldse lõbus olema.
Päss palju ei kobisenud ja tunnistas ennast süüdi, kindlustuses käidud, töökojas (Timecolors, peaks üks Tartu paremaid kohti olema) auto üle vaadatud. Aga siis hakkas oodatult kino peale - Lada, tootmisaasta 1978 jne. Et võtku ma peotäis kopikaid ja kadugu nurga taha tihkuma. Kindlustus tegi lausa kaks pakkumist: kas ostavad mult auto remondisummaga ära (krdi shaakalid) või annavad kokkuleppe korras 2/3 remondikalkulatsioonist ja ma võin edasi ise vaadata, mis masinast saab (no mul ei ole praegu aega keretöödeks). Esimese hooga sai kindlustuse shaakalitele muidugi teatatud, kuhu nad oma ülihelded pakkumised panna võivad, eks paistab mis edasi saama hakkab. Praegu vaikivad, loodavad vist, et mul jala käimisest villand saab ja pakkumise ikka vastu võtan.
Kahjustused: tagapõll koos ristikarpidega sees ja pagassipõhi kõver. Tagurpiditulel purunes (vist) ainult klaas, suured tuled jäid terveks. Tiivad ja pagassikaas kah sirged, aga passi pikitalad kortsutas ära - nende sirgeks saamine ei saa üldse lõbus olema.
Päss palju ei kobisenud ja tunnistas ennast süüdi, kindlustuses käidud, töökojas (Timecolors, peaks üks Tartu paremaid kohti olema) auto üle vaadatud. Aga siis hakkas oodatult kino peale - Lada, tootmisaasta 1978 jne. Et võtku ma peotäis kopikaid ja kadugu nurga taha tihkuma. Kindlustus tegi lausa kaks pakkumist: kas ostavad mult auto remondisummaga ära (krdi shaakalid) või annavad kokkuleppe korras 2/3 remondikalkulatsioonist ja ma võin edasi ise vaadata, mis masinast saab (no mul ei ole praegu aega keretöödeks). Esimese hooga sai kindlustuse shaakalitele muidugi teatatud, kuhu nad oma ülihelded pakkumised panna võivad, eks paistab mis edasi saama hakkab. Praegu vaikivad, loodavad vist, et mul jala käimisest villand saab ja pakkumise ikka vastu võtan.
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Jah. Tallinnas see mure tõesti kimutab. Möödunud talv sai minu auto kaks korda litaka. Ükskord tagurdati pargitud autole sisse ja teine kord sõideti foori taga seistes tagant sisse. Foori taga seistes midagi ei juhtunud kuna tagant tulev oli tänapäeva pehme auto millesse minu kärukonks(mis õnneks korralikult paigaldatud) suure augu jättis. Esiotsale tegi aga kindlustus remondi. Ma tegelikult lootsingi, et äkki pakuvad mulle seda 2/3 varianti. Olid mul vaja minevad jupid olemas ja kuna plaanisin nagu nii millalgi keretööd ette võtta, siis oleksin heameelega selle raha vastu võtnud. Aga võta näpust. Kindlustus tegi remondi hoopis suurema raha eest, kui mina olin nõus autot sõpradele tervelt müüma. Hiljem kuulutusi lapates leidsin, et see remondisumma (7700 oli vist vanas rahas) oli auto reaalne turuväärtus, millega teda mul oleks õnnestunud enamvähem normaalse ajaga müüa.
Kui oled kindel, et sul seal töökojas hea töö tehakse, millega sa rahule jääd. Siis kindlalt meelt ja loodame, et saavutad seda mida tahad.
Kui oled kindel, et sul seal töökojas hea töö tehakse, millega sa rahule jääd. Siis kindlalt meelt ja loodame, et saavutad seda mida tahad.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Kindlustus.
Kindlustus on tänapäeval kasumit teeniv ettevõtmine. Võitlema peab, et enda õigused maksma panna. Võid natuke neid ehmatada LKF- i komisjoniga.