Ladale turbo !

Ladale turbo !

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
h
haliseja001
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 06 Sept 2009 21:13
Asukoht: jõgevamaa , saare vald
Autod: vaz 2101 & ford sierra 2.0 doch

Ladale turbo !

Postitus Postitas haliseja001 »

Tere. Kuskil on kindlasti selline teema juba aga ma ei leidnud seda. Et mul selline mure, et ostsin ladale turbo. See on diiselmootori turvo, hea väike. Aga mul tekkis selline küsimus, et kuida oleks seda turpsi kõige kergem panna. Pole eriti kogemusi,et keegi vb oskab aidata!!
h
humparts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
Asukoht: Tartu/Viljandi
Autod: 21053 ja a4 b6
Kontakt:

Postitus Postitas humparts »

Tere, tegelt on müügil ka turbo kompektid ladale koos vajaminevate tarvikutega. Ega turbo paigaldus ei ole aind turbo ostmine ... seal vaa ka korralikult ümberehitusi teha ..
h
haliseja001
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 06 Sept 2009 21:13
Asukoht: jõgevamaa , saare vald
Autod: vaz 2101 & ford sierra 2.0 doch

Postitus Postitas haliseja001 »

Aga kuskohast ma seda komplekti osta saaksin ja kui palju see maksab??
m
maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

Postitus Postitas maalo »

maru äge on lihtsalt osta turbo, kuna nii on popp ja noortepärane, kuid enne on vaja selgeks saada üldse põhimõte, milleks turbo on, ja kuidas seda paigaldatakse, et mitte asjatult raha kulutada.
Sa pead nüüd leidma mootori juures koha, kust võtta turbole õlitus, turbole peab õlitus peale jooksma ilusti otse ülevalt, samuti pead õli tagasivoolu tekitama tagasi karterisse. Lisaks on vaja lahendada rõhu teema, enamjaolt on vist kasutatud Audi wastegate'i, kus saab vedru sättimisega natuke majandada. Üldiselt diisliturbod ei ole väga suure tootlikkusega, bmw oma ongi vist max. 1.2bar. Bensiiniturbod on väheke tegusamad. Võid proovida ka Scania turboga, kuid siis on turbo-lag nii suur, et siksil on 4000rpmi selle koha peal alles. Samuti on kolded vaja ringi teha ja õhuvõtt lahendada.
enne ostmist oleks pidanud kodutöö põhjalikult ära tegema. Nüüd vb selgub, et sul ei olegi selle turboga midagi peale hakata, sest mootor on hõre ning pead kõigepealt hakkama korralikku mootorit otsima, kui ei ole just 1.6...
Lujaa laatua Lada :)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

http://www.kartuning.ru/shop/product/101697/

kõik on olemas maailmas, kas võib tellimuse sisse anda?
pritse pead siis veel juurde vaatama

[Muudetud: 8-9-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: olaaf
http://www.kartuning.ru/shop/product/101697/

kõik on olemas maailmas, kas võib tellimuse sisse anda?
pritse pead siis veel juurde vaatama
Ära aja naerma :lol
50 000 rutsi jagame pooleks (noh nii igaks juhuks, kuigi kurss on teine) ja 25 tuhhi eegu eest komplekt olemas.
Liidame töö, kollektori ja muu jura juurde ning kas see raha on siis seda väärt, et mingi pehme kere sõlme keerata.
Alustama peaks korraliku raami leidmisega, millega asjalikult saba kannataks liputada.
h
humparts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
Asukoht: Tartu/Viljandi
Autod: 21053 ja a4 b6
Kontakt:

Postitus Postitas humparts »

mingi hetk liikus neid ka umbes 10 plus paar kilo peale hinnaga.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Algselt postitas: maalo
maru äge on lihtsalt osta turbo, kuna nii on popp ja noortepärane
Ja jaa, just nii see on... kunagi oli ka küsimus et kas Blow Off klappi on mõtet samarale paigaldada?
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Turbo pole küll esimene asi mida osta turboka tegemiseks :D Nagu eelnevalt mainitud, esimesed asjad on korras kere ja korras mootor.
Järgmiseks oleks siis progeaju + korraliku SL koldega pritse.
Siis on vaja teada palju jõudu umbes kätte tahaksid saada, sellejärgi siis ostad pihustid ja turbo.
Siis on 101 muud pisividinat vaja, tähtsamatest siis VL kolle materjal, erinevad andurid aju tööks, siis wastegate(kui pole sisene olemas) jne jne.
Ja peale kogu selle krempli kokkuladumist on vaja häälestada, mis pole ka kõige lihtsam asi.
See on siis kui tahta korralik asi teha.

Samas turbotatakse ka karpamootoreid ja mõnel juhul ka päris edukalt.
Ühesõnaga kogu asja võlusõna on EELTÖÖ :)

Esimese asjana võta ette www.turboclub.ee

[Muudetud: 8-9-2010 corrado]
h
humparts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
Asukoht: Tartu/Viljandi
Autod: 21053 ja a4 b6
Kontakt:

Postitus Postitas humparts »

Tegelt on veel üks vägagi oluline ütlus. Auto tuunimist alustatakse piduritest!!!
Kasutaja avatar
karl01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 15 Sept 2009 00:00
Asukoht: Tallinn
Autod: 2101

Postitus Postitas karl01 »

mina ei saa aru neist inimestest kes tulevad lihtsalt ja pärivad mingeid lolle küsimusi, mis on tekkinud mingist youtube videost. sa ostad endale hea väikese diisli turbo mis kindlasti on mingi vana passatipealt pärit ja pole kindel üldse kas laagrid ja tiivad terved on ja siis sa mõtled et pohh panen selle oma kopikapeale ja siis kopikas läheb lendu! tee enda mootorile kappremont või või dr. tuha juurde mootor ja ma olen suht kindel et sul nalja saab olema ilma selle väikese diisli turbota! :yllatunud
Enamjaolt on ikkagi süüdi istme ja rooli vaheline tihend!
h
haliseja001
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 06 Sept 2009 21:13
Asukoht: jõgevamaa , saare vald
Autod: vaz 2101 & ford sierra 2.0 doch

Postitus Postitas haliseja001 »

tere . Mootoril on kapp tehtud . kere on 5+ aga lihtsalt vedeles sõbral, ja ma ostsin ära talt selle . ma lisan õhtul enda siksist piltte, siis öelge ,et kas see on ront või ei ole . ?
n
nifferdis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 18 Juul 2010 18:39
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Passat TDI '05, Audi 100 2.8q '91, Audi 100 2.2 '83, Vaz 2121 '85, Moskvich 400 '49 ja 401 '51

Postitus Postitas nifferdis »

Ükskõik, kas eesmärgiks on kiirem auto või turbo 'labidaga-selga' fiiling, siis 10-15K eest mine osta mõni sõitev masin - hoiad kokku nii aega, raha, kui närvirakke.

Kust tuleb see arvamus, et kui võtta odav auto ja odav turbo, et siis turbotamine on odav ja paar õhtut õlle kõrvale nuusata tegemine? Enese harimine on igati tervitatav nähe, aga selleks on kordades lihtsamaid mooduseid.

Soovitan teema algatajal alustada algusest ja lugeda läbi teooriad mootori tööpõhimõtetest ja turbotamisest, mida on terve googel täis, aga üks eestimaine ülelaadimise A&O LINK.

PS! Hea raha eest saame pakkuda ka valmis lahendust :D
Kasutaja avatar
Vaznik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 22 Mai 2008 01:21
Asukoht: Tallinn-Lehtse
Autod: Vaz-21063,Audi A6

Postitus Postitas Vaznik »

Seoses selle teemaga tekkis küsimus.
Mida üldse sellisest turbost arvata? Mõtlen just antud isendist.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Lada-150 ... 3ca6b999ac

Mihkel.
Vaz ist das?.....Das ist vaz.....
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Laias laastus võib niisugusi hiina turbosid liigitada lauakaunistuste valdkonda.
Osadel on need turbod siiski ka pidanud ja sellepärast müüakse sõitnud (ja mitte suitsevaid) turbosi kallimalt kui uusi.

Kui rääkida korralike tootjate T3/T4 hübriididest siis need on väga hea spooliga ja korraliku jõunumbriga, aga Lada mootorile totaalne overkill.
a
aargo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 31 Mai 2010 16:02
Asukoht: Viljandimaa / Tuhalaane
Autod: Vaz 2107 83a 1,6 / Mazda 626 93a 1,8 78kw

Postitus Postitas aargo »

kuna ladale turbo panemine läheb üldjuhul küllaltki kalliks, siis kõige lihtsam plaan... OSTA AUTO MILLEL JUBA TURBO PEAL :D:D
Aga žiguli on ka auto :)
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Miks keegi ei taha esmalt olemas olevat mootorit,vabahingajat paremini liikuma panna??Kohe vaja turbotama hakata.Kui selle vabahingaja paremini hüüdma saate ,siis on ka mootorist teisem nägemus,mis ja kuidas seal asjad käivad.
56506878
m
matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

Postitus Postitas matzz »

Pakun, et kõigile tähendab turbo suurt jõudu, ägedat häält ning odavat ehitust.
Miks mina seda tegin ? Tahtsin samamoodi kergesti jõudu juurde saada ning mitte väga kallilt. Viimane osa sellest paraku paika ei pea.
Turbo eelisena võiks välja tuua selle, et kui tavalist lada mootorit ehitada, siis tõuseb ka küttekulu metsikult, stabiilsus madalamatel pööretel jpm. Kui sissepritse + turbo kasutada, siis püsib küttekulu suhteliselt normaalsena, madalatel pööretel käitub ka asi normaalse autona.
Kogemusi saab mõlemat pidi väga palju, mina ei kahetse, et ei hakanud karpa mootorit edasi ehitama, vaid läksin sissepritsele üle.
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Vasta