Kehala rajapäev 16.10.10 JÄÄB ÄRA!!! Trennipäev Ohekatkus sellel pühapäeval!
Kehala rajapäev 16.10.10 JÄÄB ÄRA!!! Trennipäev Ohekatkus sellel pühapäeval!
Kehala rajapäev 16.10.10 JÄÄB ÄRA!!! Trennipäev Ohekatkus sellel pühapäeval!
Aeg ja koht
- Kehala paarisrada -ASUKOHA KAART-
- pinnas: kruus ~75% ja asfalt~25%
- rada avatud treeningsõitudeks laupäeval 16.10.2010 kell 9.30-10.30, võistluse algus orienteeruvalt kell 11.00
- raja territooriumile saab alates kell 9.00!
Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõppeb 11.10.2010 kell 24.00
- Eelregistreerimisel osavõtumaks Eesti Ladaklubi LIIKMELE 250.- ja FOORUMI KASUTAJALE 300.-
- peale 11.10.2010 on võimalik registreerida ka vabade kohtade olemasolul
- võistluse läbiviimiseks on vaja 25 eelregistreerunut
- makstud osavõtumaksu ei tagastata.
- kui ei registreeru 25 sõitjat 11.10.2010 kella 24.00-ks, siis võistlust ei toimu ning kõigile registreerunutele makstakse 95% osavõtumaksust tagasi
- osavõtumaks tasutakse ülekandega Ladaklubi arvele (konto andmed allpool).
- võistlusele lubatakse kuni 40 võistlejat.
- ühe autoga võib võistelda kuni 3 võistlejat
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
Ajavõtt
- stopperiga
- gps ajavõtuga
Võistlusklassid
- Lada66
- Lada80
- LadaFWD
- LadaPRO
- SU - kõik võimalik vene tehnika (vabade kohtade olemasolul)
Autasustamine
- autasustatakse iga Lada klassi 3 esimest kohta (SU klassi ei autasustata!)
- autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist
Võistluse käik
- treeningsõidud ja registreerimine 9.30-10.30 (orienteeruvalt)
- võistlussõidud 11.00-17.00 (orienteeruvalt)
- start, I voor toimub vabalt valitud paaridega. II ja III voor pannakse paaridesse aegade põhjal (olenemata vedavast sillast või mootori kubatuurist)
- Paigaltstart
- Sõidetakse 3 vooru, tulemused määratakse voorutulemuste punktide liitmisega. Vooru kiireim saab 1 punkti, teine 2 p, jne. Kokku liidetakse 2 parimat voorutulemust. Võrdse tulemuse puhul eelistatakse kiirema vooruaja saanud võistlejat, edasisel võrdsusel paremuselt järgmine aeg jne. Vaid ühe vooru lõpetanud võistlejad tulemust ei saa.
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)
Tehnilised tingimused
- Kruusa ja M+S rehvid on keelatud
- auto dokumentide olemasolu ilma piiranguteta, osaleja omal vastutusel
- organisaatoritel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
- pikad riided ja kinnised jalanõud on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)!
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu
Tasu palun maksta järgnevale arvele:
Eelregitreerimine lõppenud. Tasumine kohapeal.
Osavõtutasu maksnud:
1. Priidic (Lada80) 250.-
2. m6mm (LadaFWD) 250.-
3. Alku 300.-
4. Jaanus 300.-
5. Mikk (Lada80) 250.-
6. Raivo679 300.-
7. Karl 300.-
8. Posta84 (Lada FWD) 300.-
9. Eedo (Lada FWD) 300.-
10. jaaniuss (Lada PRO) 300.-
Kokku 2850.-
[Muudetud: 12-10-2010 m6mm]
- Kehala paarisrada -ASUKOHA KAART-
- pinnas: kruus ~75% ja asfalt~25%
- rada avatud treeningsõitudeks laupäeval 16.10.2010 kell 9.30-10.30, võistluse algus orienteeruvalt kell 11.00
- raja territooriumile saab alates kell 9.00!
Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõppeb 11.10.2010 kell 24.00
- Eelregistreerimisel osavõtumaks Eesti Ladaklubi LIIKMELE 250.- ja FOORUMI KASUTAJALE 300.-
- peale 11.10.2010 on võimalik registreerida ka vabade kohtade olemasolul
- võistluse läbiviimiseks on vaja 25 eelregistreerunut
- makstud osavõtumaksu ei tagastata.
- kui ei registreeru 25 sõitjat 11.10.2010 kella 24.00-ks, siis võistlust ei toimu ning kõigile registreerunutele makstakse 95% osavõtumaksust tagasi
- osavõtumaks tasutakse ülekandega Ladaklubi arvele (konto andmed allpool).
- võistlusele lubatakse kuni 40 võistlejat.
- ühe autoga võib võistelda kuni 3 võistlejat
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
Ajavõtt
- stopperiga
- gps ajavõtuga
Võistlusklassid
- Lada66
- Lada80
- LadaFWD
- LadaPRO
- SU - kõik võimalik vene tehnika (vabade kohtade olemasolul)
Autasustamine
- autasustatakse iga Lada klassi 3 esimest kohta (SU klassi ei autasustata!)
- autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist
Võistluse käik
- treeningsõidud ja registreerimine 9.30-10.30 (orienteeruvalt)
- võistlussõidud 11.00-17.00 (orienteeruvalt)
- start, I voor toimub vabalt valitud paaridega. II ja III voor pannakse paaridesse aegade põhjal (olenemata vedavast sillast või mootori kubatuurist)
- Paigaltstart
- Sõidetakse 3 vooru, tulemused määratakse voorutulemuste punktide liitmisega. Vooru kiireim saab 1 punkti, teine 2 p, jne. Kokku liidetakse 2 parimat voorutulemust. Võrdse tulemuse puhul eelistatakse kiirema vooruaja saanud võistlejat, edasisel võrdsusel paremuselt järgmine aeg jne. Vaid ühe vooru lõpetanud võistlejad tulemust ei saa.
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)
Tehnilised tingimused
- Kruusa ja M+S rehvid on keelatud
- auto dokumentide olemasolu ilma piiranguteta, osaleja omal vastutusel
- organisaatoritel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
- pikad riided ja kinnised jalanõud on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)!
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu
Tasu palun maksta järgnevale arvele:
Eelregitreerimine lõppenud. Tasumine kohapeal.
Osavõtutasu maksnud:
1. Priidic (Lada80) 250.-
2. m6mm (LadaFWD) 250.-
3. Alku 300.-
4. Jaanus 300.-
5. Mikk (Lada80) 250.-
6. Raivo679 300.-
7. Karl 300.-
8. Posta84 (Lada FWD) 300.-
9. Eedo (Lada FWD) 300.-
10. jaaniuss (Lada PRO) 300.-
Kokku 2850.-
[Muudetud: 12-10-2010 m6mm]
Nii, tere sõbrad! Juhin tähelepanu osavõtumaksule. Kui ei ole 25 registreerunut 10.10.2010, siis rajapäeva ei toimu! Seega, kes on kindel tulija, võiks varakult ka ära maksta, et korraldaja saaks sammuti varakult kõik korda ajada!
Kevadel kuulsin korduvalt, et miks ikka ära jäi rajapäev, kui oleks ikka toimunud, oleks kindlasti kohale tulnud!
Kevadel kuulsin korduvalt, et miks ikka ära jäi rajapäev, kui oleks ikka toimunud, oleks kindlasti kohale tulnud!
- kaspaar
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 88
- Liitunud: 18 Sept 2010 16:56
- Asukoht: rakvere, lääne-virumaa
- Autod: Lada Samara, 2105,
ainult kaks osalejat ??
Projekt - Sõidukorras Lada.
[img]pilt[/img]
Pilte minu autost alates 18.04.2011:
http://www.photobucket.com/ladaklubi
[img]pilt[/img]
Pilte minu autost alates 18.04.2011:
http://www.photobucket.com/ladaklubi
Kas tänavaseades autoga kannatab rajal sõita?
Ma usun, et kui hästi läheb, siis võib üks pro klassi võistleja kohal olla. Muidugi siis, kui tehnika kestab ja vead saan kõrvaldatud(ntx 7cm maast kõrgel olev resokas).
Aga kindel osavõtt nagu ikka, viimasel hetkel.
[Muudetud: 22-9-2010 hautz]
Ma usun, et kui hästi läheb, siis võib üks pro klassi võistleja kohal olla. Muidugi siis, kui tehnika kestab ja vead saan kõrvaldatud(ntx 7cm maast kõrgel olev resokas).
Aga kindel osavõtt nagu ikka, viimasel hetkel.

[Muudetud: 22-9-2010 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Kehala rada peaks üldjuhul olema üpris leebe ka tänava autole, kuid seda senikaua kui rajal olevad masinad ongi mõeldud tänava sõiduks. Vastasel juhul lähevad hood suureks ja tekivad hüpped. Aga minu teada peaks kannatama seal täiesti rahulikult igapäeva autoga sõita.... usun et tallinna teed lõhuvad autot rohkem kui seal mõned kiired ringid.
Plaan on ennastki registreerida, aga kuna samal päeval tähistakse vanaema 85 juublit, siis hetkel üritangi aega plaanida, et igale poole jõuaks. Aga kõik suured jutupaunikud, kelle tõttu see rajapäev uuesti teemaks võeti, kiirelt registreerima.
Edu!
[Muudetud: 25-9-2010 Mikk]
Plaan on ennastki registreerida, aga kuna samal päeval tähistakse vanaema 85 juublit, siis hetkel üritangi aega plaanida, et igale poole jõuaks. Aga kõik suured jutupaunikud, kelle tõttu see rajapäev uuesti teemaks võeti, kiirelt registreerima.
Edu!
[Muudetud: 25-9-2010 Mikk]
Mul selline seis, et homme saan auto taas kokku ja 80% kindlalt kohal. Kuid ülekande teen homme igaksjuhuks:P
No kas osalejate arv on koos?
Kui pole siis pole mõttet ülekannet tehagi:mad:
Kui tuleb osalejate arv täis, siis teeksin hiljem ülekande, kui on nii võimalik.
Sellise suhtumisega ei saagi osalejaid täis!
[Muudetud: 10-12-2010 Priidic]
No kas osalejate arv on koos?
Kui pole siis pole mõttet ülekannet tehagi:mad:
Kui tuleb osalejate arv täis, siis teeksin hiljem ülekande, kui on nii võimalik.
Sellise suhtumisega ei saagi osalejaid täis!

[Muudetud: 10-12-2010 Priidic]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
Sellel pühapäeval (17.10.2010) on võimalik sõita Ohekatku krossirajal, tegemist on trennipäevaga! Kui kõik läheb hästi on raja omaniku poolt ka ajavõtusüsteem! Kogunemine kell ~10.00, sõidud algavad 11.00.
2WD- 300.-
4WD- 400.-
Maksmine kohapeal sularahas (soovituslikult täpne rahasumma)!
Rehvi piiranguid ei ole!!!!
Kehala rajapäevale makstud rahad, makstakse tagasi selle nädala jooksul!
2WD- 300.-
4WD- 400.-
Maksmine kohapeal sularahas (soovituslikult täpne rahasumma)!
Rehvi piiranguid ei ole!!!!
Kehala rajapäevale makstud rahad, makstakse tagasi selle nädala jooksul!
Nii, see Kehala rajapäeva korraldamine on juba kaks korda ebaõnnestunud! Helistasin täna õhtul hr.Grossile ja ütlesin ära raja broneeringust. Kuna registreerimine oli kaunis mage ei olnud ma midagi ka ettevalmistanud tulevaks laupäevaks. Aga pakkumine mille sain hr.Grossilt paneb mind üks kord veel proovima seda, et see rajapäev saaks see aasta läbi viidud!!!
Mõned soodustused:
Hind poole odavam ja auto põhine, ehk ürituse saaks läbi viia ka 10 autoga.
Rehvid võivad olla ka M+S (talverehv), kruusarehv jääb ikka keelatuks!
Uus kuupäev on 06.11.2010, teen lähi päevadel uue juhendi. Kui nüüd kolmandat korda ka midagi välja ei tule, siis ...........!
Tervitades
m6mm
Mõned soodustused:
Hind poole odavam ja auto põhine, ehk ürituse saaks läbi viia ka 10 autoga.
Rehvid võivad olla ka M+S (talverehv), kruusarehv jääb ikka keelatuks!
Uus kuupäev on 06.11.2010, teen lähi päevadel uue juhendi. Kui nüüd kolmandat korda ka midagi välja ei tule, siis ...........!
Tervitades
m6mm

Kõikide autodega saab peale. Mina isiklikult ei tulekski selle peale, et ilma kiivrita kihutada! Ega igaüks vastutab enda eest ise. Eks see kiiver peaks/võiks ikka olla! kui ei ole endal kiivrit, küll saab kellegilt laenata. Minul on seal kaasas 4 kiivrit:DAlgselt postitas: olav
Kas, mitte ladaga saab ohekatkus pühapäeval ka sõita?
Ja kas kiiver peab olema sõitjal?
Rajal käidud ja lahe üritus oli
Väike video ka. http://www.youtube.com/watch?v=82j8KBlhQSw
[Muudetud: 21-10-2010 posta84]

[Muudetud: 21-10-2010 posta84]
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
Seest vaade, ja see jäi ka viimaseks sõiduks.. Õli lahkus karterist nagu s..t lehma ihust ::( http://www.youtube.com/watch?v=LfLseuOdCW8
Mul pole midagi, sul pole sedagi!