2101, arti003, 1979
2101, arti003, 1979
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
aarti003
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 59
- Liitunud: 03 Nov 2008 20:16
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
- Autod: Cadillac Fleetwood´85 , AZLK 2140 SL´86, BMW E34´90, BMW E36 Kupee
- Kontakt:
2101, arti003, 1979
Tere. Ostsin siis järjekordselt endale sigulli. Auto on olnud 1979-ndast aastast ühe omaniku käes, kelle käest ma ka selle vanapraua ostsin. Auto hinnaks kujunes hämmastavad 500 krooni, mida ei ole üldse palju. Seejuures on autol olemas ülevaatus ja kindlustus, mis kestavad vastavalt mai -ja jaanuari lõpuni.
Auto põhi on täiesti roostevaba (pituumeni/mastiksiga kaetud olnud terve auto eluea). Must värv auto allosas on ahjumääre/lakk vms, mis on pandud ka korrosiooni eest kaitsemise eesmärgil. Autol on tarvis siiski välimust korrastada ja kindel plaan on ta üle värvida, kuid seda ei tea, millal selleks vastava koha leian. Autol ei ole peal originaal mootor, kuid siiski 1.2l. Auto läbisõiduks on 31 aasta jooksul kujunenud 380 000, millest praegune mootor on sõitnud 112 000. Sellise läbisõidu juures on hämmastav see, et kere on niivõrd heas korras ning sisustus ennekõike. Auto on ka kord üle värvitud.
Üritan kuidagi pildid ka lisada.
[Muudetud: 3-9-2010 arti003]
[Muudetud: 3-9-2010 arti003]
Auto põhi on täiesti roostevaba (pituumeni/mastiksiga kaetud olnud terve auto eluea). Must värv auto allosas on ahjumääre/lakk vms, mis on pandud ka korrosiooni eest kaitsemise eesmärgil. Autol on tarvis siiski välimust korrastada ja kindel plaan on ta üle värvida, kuid seda ei tea, millal selleks vastava koha leian. Autol ei ole peal originaal mootor, kuid siiski 1.2l. Auto läbisõiduks on 31 aasta jooksul kujunenud 380 000, millest praegune mootor on sõitnud 112 000. Sellise läbisõidu juures on hämmastav see, et kere on niivõrd heas korras ning sisustus ennekõike. Auto on ka kord üle värvitud.
Üritan kuidagi pildid ka lisada.
[Muudetud: 3-9-2010 arti003]
[Muudetud: 3-9-2010 arti003]
-
aarti003
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 59
- Liitunud: 03 Nov 2008 20:16
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
- Autod: Cadillac Fleetwood´85 , AZLK 2140 SL´86, BMW E34´90, BMW E36 Kupee
- Kontakt:
Kiiruga kirjutatud ja läks sassi. Kui nüüd hakata rääkima mustadest triipudest, siis ennem sai nagu mainitud, et auto saab endale uue värvi ja sai ka seda öeldud, et see must alaosa ei ole värv, vaid ahjulakk vms asi ning selle saab eemaldada väga edukalt sealt niimoodi, et alt tuleb oranz värv välja.Algselt postitas: viaccessNatuke matemaatikat: 2010 - 1979 = 31, ei tea mis valemiga sa 39 said.....Algselt postitas: arti003
Auto läbisõiduks on 39 aasta jooksul kujunenud 380 000,
Autost saab veel asja kui musti triipe üle värvid, praegu välimus lihtsalt rõve!!!
Ei ole vaja kohe halvustama hakata.
[Muudetud: 3-9-2010 arti003]
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
-
aarti003
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 59
- Liitunud: 03 Nov 2008 20:16
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
- Autod: Cadillac Fleetwood´85 , AZLK 2140 SL´86, BMW E34´90, BMW E36 Kupee
- Kontakt:
Kui sa mõtled selle "hapu" all roostet, siis sa eksid kohe kõvasti. Roostet on autol ikka väga vähe: küljekarbid roostevabad, põhi, tagatiivad, koopaääred jne samuti. Pagassi põhjas on summuti kohapeal väikene rooste koht ja esitiibade koopaääred on lapitud (tuleks üle teha, et ei oleks lapitud kohti näha) ja juhipoolse tagumise ukse koopaäärse nurga äär on roostes. Mujal rooste täielikult puudub.Algselt postitas: kristjan666
Kere veits hapu küll aga ehk saab isegi asja:rolleyes Edu sulle Arti!
Edu läheb ikka tarvis.
[Muudetud: 6-9-2010 arti003]
-
aarti003
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 59
- Liitunud: 03 Nov 2008 20:16
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
- Autod: Cadillac Fleetwood´85 , AZLK 2140 SL´86, BMW E34´90, BMW E36 Kupee
- Kontakt:
See ei ole seal värv vaid ahjumääre, mis on pandud sinna just sele eesmärgiga, et roostet eemale tõrjuda- ei väsi seda korrutamast. Küljekarbid on ka seestpoolt õlitatud, niiet seal roostet ei ole. Põhi on autol kohe uuest peast mastiksiga kaetud, mida olen vist juba ka ennem maininud. Üldiselt, kuna auto on terve oma eluea olnud minu peretuttava käes olles pidevalt olnud oma autoga seotud olnud minu perega (eelkõige vanavanematega), tean täpselt selle auto ajalugu- mis temaga tehtud on ja mis temaga juhtunud on.Algselt postitas: erxx
Milleks nii sikse tavaliselt värvitakse mustaga? Et ikka selleks et rooste välja ei paistaks, ma olen sama meelt et seal all õgib roosteuss isuga. Edu korrastamisel.
Esimeses postituses mainisin, et auto saab endale uue värvkatte, kuid see jääb kevade poole, kuna me kõik teame, et värvitöid on teha soodsam soojal ajal või vähemalt soojas kohas ( mis mul puudub). Seega seda, mis seal ahjumäärde all on näeb täies osas kevadel, kuid lähiajal võin pilti teha mõnest kohast, kus on see määre mingil põhjusel ära tulnud või koorduma hakanud. Teen nendest kohtadest pilti, et oleks aimu, mis seal määrde all on, mis nii petlikult meenutab rooste peitmist. Mainiksin veel seda, et ahjumääre on pandud autole kaheksakümnendate alguse poole, kuis auto oli alles 3-4 aastane ja ilmselgelt nii uuel autol ei ole roostet ei tänapäeval ega ei olnud ka siis.
Tänan heade soovide eest!
[Muudetud: 6-9-2010 arti003]
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Vahemärkusena ütlen, et olen näinud 3 aastat vana Transitit, mis oli täielik roostekäkk. Imestus oli suur. Pidi olema türklaste poolt koostatud Transit.Algselt postitas: arti003
kuis auto oli alles 3-4 aastane ja ilmselgelt nii uuel autol ei ole roostet ei tänapäeval ega ei olnud ka siis.
[Muudetud: 6-9-2010 arti003]
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
aarti003
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 59
- Liitunud: 03 Nov 2008 20:16
- Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa
- Autod: Cadillac Fleetwood´85 , AZLK 2140 SL´86, BMW E34´90, BMW E36 Kupee
- Kontakt:
Siis se pidi ikka imehalb auto olema.Algselt postitas: ArvosVahemärkusena ütlen, et olen näinud 3 aastat vana Transitit, mis oli täielik roostekäkk. Imestus oli suur. Pidi olema türklaste poolt koostatud Transit.Algselt postitas: arti003
kuis auto oli alles 3-4 aastane ja ilmselgelt nii uuel autol ei ole roostet ei tänapäeval ega ei olnud ka siis.
[Muudetud: 6-9-2010 arti003]

Enda jutu paranduseks ütlen seda, et ahjumääre pandi siiski sina peale auto korrastamsit nõukogude ajal, mil kaotati rooste ja värviti auto üle.
Täna sain vanalt omanikult teada, et autol ei ole küljekarbid ainukesed kohad, kus on seestpoolt õliga määritud. Nimelt on seda tehtud ka uksepostidel (õli on lastud sisse salongivalgusti kaudu), tagumised rattakoopad (õlitati pagassi kaudu rattakoobaste tagand salongipoolt äärest), tagapõll (pagasiluugi luku kõrval on augud, kust on õli sisse lastud ja sama koha äärtest samuti) ja esiuste juurest (selle koha pealt, kus on lüliti, mille pesast välja tulemisel hakkavad põlema salongilambid. Seal all on mingi koht, kust kaudu seda on tehtud).