Mootoripadja vahetus?
Mootoripadja vahetus?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Mootoripadja vahetus?
Oleks vaja vahetada vist mootoripadjad. Kui rattad välja keerates aeglaselt veeredes gaasi vajutada (käik on väljas) lööb vibra sisse!!! Keegi nagu ütles, et mootoripadjad. Muidu väliselt need küll räsitud, kuid vedrusid väljas pole.
Mäletan, et sügisel kui sumpa-pükse sai vahetatud oli selle padja tagasi saamisega igavene n*ss...
Kuidagi ei saand seda kinitus polti sinna silla külge.
Kas keegi viimasel ajal on äkki sellega tegelenud, teab mingeid nõkse kuidas töö kiiresti sujuks.
Äkki teab keegi, kus siksil tallinnas esisilda reguleerida saaks normaalse hinna eest?
Mäletan, et sügisel kui sumpa-pükse sai vahetatud oli selle padja tagasi saamisega igavene n*ss...
Kuidagi ei saand seda kinitus polti sinna silla külge.
Kas keegi viimasel ajal on äkki sellega tegelenud, teab mingeid nõkse kuidas töö kiiresti sujuks.
Äkki teab keegi, kus siksil tallinnas esisilda reguleerida saaks normaalse hinna eest?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Mai usu et sul sellepärast mootoripadjad läbi on. Proovi tõsta mootorit ntx sisselaske kollektorist kätega kinni võttes siis näed. Ma panin just uued niva padjad aga kui rool on lõpuni välja keeratud siis on ikka see vibra sees lihtsalt roolihoovastik läheb vastu mootorit sellest pole midagi. Mootori patjadest veel niipalju et need tavalised lada omad mul üle 3 kuu vastu ei pidanud aga noh arvestades et vuffel kaup siis pole midagi imestada. Samas võiks ju kauem pidada küll sest mootor on vana ja 1,3 kaa veel et nagu jõudu tal sital ei tohiks olla aga näe patjadest rebib ennast lahti küll nii mis kole. Esisilla regull oli minumeelest kõige soodsam sakus u. 175 kr. aga tallinna kohta ei tea.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
sakus?
Kas saaks täpsemaid instruktsioone kus sakus. Ma pole juba ammu sakus käinud.
Küsimusi tekitab veel see, et kas ma pean enne kõik esisilla poldid roostest vabastama (kas siis silda enam üldse on) kui reguleerimisele lähen???
valgustage mind..
-aitäh-
Küsimusi tekitab veel see, et kas ma pean enne kõik esisilla poldid roostest vabastama (kas siis silda enam üldse on) kui reguleerimisele lähen???
valgustage mind..
-aitäh-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Kui kohalt võtt on äge siis laguneb süütepooli poolne padi ja käiguga pidurdamisel kolektori poolne padi.Ja kui kahtled võta kapott maha ja tee väike tiir siis näed kas padi on katki või ei.Tavaliselt mootor liigub otse kohalt võttes ka ja päris tugevalt.Ma arvan et sul võib olla mootor vajunud tahapoole või on kardaani vahepuki padi pehme.
56506878
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kadaka teel
kus kadaka teel? Sild nurub juba pikemat aega regulli..
parem kumm ka kulub.. seestpoolt!
parem kumm ka kulub.. seestpoolt!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
nonii mootoripadjad ikka vahetamata.. aga oleks vaja ikka vahetada.
On siis kellelgi mingeid asjalikke nõuandeid..
esialgu on plaan teha nii:
mootoripadi ülevalt lahti, siis auto tungaga üles, mootorile pulk alla ja tungast mootor alla. siis padi alt lahti ja uus asemele.. kõige keerulisem on alumise poldi kinnipanek.. sellele kulub tükk aega.
Ootan siis parandusi, soovitusi jne
-tänud-
see on tõesti nii. mootor on liikunud väljalaske kollektori poolt tahapoole ja paremale. sumpa püksid käivad raami vastu ja jõleda "helina" lööb vahest sisse....Ma arvan et sul võib olla mootor vajunud tahapoole..
On siis kellelgi mingeid asjalikke nõuandeid..
esialgu on plaan teha nii:
mootoripadi ülevalt lahti, siis auto tungaga üles, mootorile pulk alla ja tungast mootor alla. siis padi alt lahti ja uus asemele.. kõige keerulisem on alumise poldi kinnipanek.. sellele kulub tükk aega.
Ootan siis parandusi, soovitusi jne
-tänud-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
saaremaal sillaregull 60 eeki,
reguleeritakse vana poola pingi peal nii nagu see on käinud aastakymneid,
lambid pannakse esiratastekylge, tsentreeritakse ära ning mõõdetakse eest ning tagant ning siis regullitakse ning mõõdetakse uuesti ning valma
oma masinal
mingit kulumist pole täheldanud
imho 250 eeguse regulli puhul
ilmselt nõudlus kujundab hinna põhiosa, teenus kui selline ei ole väärt suurt miskit
suveaeg, võibolla tahab keegi saarde minna, regullib silla ära, laseb 1 L viina kõrist alla, pidu ja naised ning tagasi :p
saab sillaregulli peohinnaga irw
reguleeritakse vana poola pingi peal nii nagu see on käinud aastakymneid,
lambid pannakse esiratastekylge, tsentreeritakse ära ning mõõdetakse eest ning tagant ning siis regullitakse ning mõõdetakse uuesti ning valma
oma masinal
mingit kulumist pole täheldanud
imho 250 eeguse regulli puhul
ilmselt nõudlus kujundab hinna põhiosa, teenus kui selline ei ole väärt suurt miskit
suveaeg, võibolla tahab keegi saarde minna, regullib silla ära, laseb 1 L viina kõrist alla, pidu ja naised ning tagasi :p
saab sillaregulli peohinnaga irw
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Nii tõstaks ühe vana teema üles.
Kuidas neid mootoripatju 01-l vahetada tuleb siis?
Eriti huvitab see, kuidas ja kust seda mootorit tõsta tuleb?
Kas kuskilt altpoolt saab tõsta garaa?itungrauaga? (ülevaltpoolt sikutamiseks puuduvad vahendid aga garaa?itungraud on olemas)
Otse karterikaanest ei tohi vist ikka tõsta?
Kuidas neid mootoripatju 01-l vahetada tuleb siis?
Eriti huvitab see, kuidas ja kust seda mootorit tõsta tuleb?
Kas kuskilt altpoolt saab tõsta garaa?itungrauaga? (ülevaltpoolt sikutamiseks puuduvad vahendid aga garaa?itungraud on olemas)
Otse karterikaanest ei tohi vist ikka tõsta?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
enne alumised poldid lahti, ülemised poldid lahti, siis tung alla konele tõstad üles, vana padi ära uus asemele paned silla sisemise poldi külge ja kruvid enamvähem kinni.. siis kone alla ettevaatlikult ja ülemine polt kinni ja valmis ta ongi..
hea kui saab kahekesi teha..
hea kui saab kahekesi teha..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Lihtsam on, kui enne padi mootori külge kruvida ja siis mootor alla lasta ning silla külge kruvida. Silla sees ju piklikud avad.Algselt postitas: olaaf
enne alumised poldid lahti, ülemised poldid lahti, siis tung alla konele tõstad üles, vana padi ära uus asemele paned silla sisemise poldi külge ja kruvid enamvähem kinni.. siis kone alla ettevaatlikult ja ülemine polt kinni ja valmis ta ongi..
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Aga mind ikka huvitab see tõstmise asi.
Vanade patjade poldid keerasin lahti ja hakkasin tõstma.
Tungrauaga tõstsin karterikaanest, eespool sillatala, aga niiviisi tõstes tõuseb mootori esimene osa ja tulemüüri poolne osa hakkab vastu tulemüüri pressima ning ma kartsin, et pressib esiratta piduritoru laiaks ja lasin mootori alla tagasi.
Või tuleb tulemüüti ja klapikambrikaane tagumise otsa vahele lihtsalt puupulki ja kaltsu toppida ja edasi tõsta?
Parem karta kui kahetseda!
Vanade patjade poldid keerasin lahti ja hakkasin tõstma.
Tungrauaga tõstsin karterikaanest, eespool sillatala, aga niiviisi tõstes tõuseb mootori esimene osa ja tulemüüri poolne osa hakkab vastu tulemüüri pressima ning ma kartsin, et pressib esiratta piduritoru laiaks ja lasin mootori alla tagasi.
Või tuleb tulemüüti ja klapikambrikaane tagumise otsa vahele lihtsalt puupulki ja kaltsu toppida ja edasi tõsta?
Parem karta kui kahetseda!
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Tänud!
Tõstsin sidurikojast natuke ja käsitsi kallutasin mootori ühe külje peale ja võtsin vana padja alt ära ja panin uue asemele, ning siis kallutasin mootorit teisel küljele ja vahetasin teise padja ära.
Mutrid keerasin külge alles siis kui olin mootori alla lasknud.
Kui kaua uued padjad sissetöötavad, sest praegu kandub mootori värin keresse üle.
Tõstsin sidurikojast natuke ja käsitsi kallutasin mootori ühe külje peale ja võtsin vana padja alt ära ja panin uue asemele, ning siis kallutasin mootorit teisel küljele ja vahetasin teise padja ära.
Mutrid keerasin külge alles siis kui olin mootori alla lasknud.
Kui kaua uued padjad sissetöötavad, sest praegu kandub mootori värin keresse üle.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Niva patjadega ongi see stoori ,et mootor peab kas ideaalselt vibradeta käima või ajad vibra tühikäigu nihutamisega välja.
Olid minugi kopkal need ostes küljes ja peale pisikest järelemõtlemist saatsin niva padjad prügikasti. Üle viskas see võdin.
Asemele panin ikka õiged ja patjade sisse said klapivedrud pandud. Tulemusega jäin rahule ja ei olnud mul neid vaja ka kuni auto müümiseni vahetada. Sai pea 80 000 km sõidetud.
Olid minugi kopkal need ostes küljes ja peale pisikest järelemõtlemist saatsin niva padjad prügikasti. Üle viskas see võdin.
Asemele panin ikka õiged ja patjade sisse said klapivedrud pandud. Tulemusega jäin rahule ja ei olnud mul neid vaja ka kuni auto müümiseni vahetada. Sai pea 80 000 km sõidetud.