mootori märkide paika panemine?

mootori märkide paika panemine?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
k
Kilinkolin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 28 Sept 2009 16:39
Asukoht: Jõgeva mk Saare v
Autod: 2101

mootori märkide paika panemine?

Postitus Postitas Kilinkolin »

1.7i mootoril siis panen mootorimärgi paika aga nukaratta märki ei oska panna põhjusel, et 1 hamba võrra ratast ühele-teisele poole keerates jääb märk rattal samamoodi vastavalt siis ühele- teisele poole märki sellel nukvõlli kojal.
Niiet küss: kuidas need märgid omavahel panna?
Tänan abistajale abi eest.:D
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Proovi vaadata esimese silindri klappe. Need peaksid jääma võrdsele kõrgusele, kui vända märgid paigas on. See muidugi ei ole rusikareegel, aga enam-vähem peab paika.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: olaaf
nukkvõlli paika panemine on lihtsamast lihtsam,
alt keerad vändal oleva rihmaratta sälgu pikema märgi peale (otsakaanel)
ülevalt klapikambri kaas maha ja vaatad kas kinni on 1 või 4 silindri klapid sinna suunad ka sädeme jagajast. nukaratta märk peab olema võimalikult kohati nukaraamil asuva kõrgendiga (kui on valida kas panna veidi varasemaks või hilisemaks tuleks eelistada varasemat seisu) nukamärkide jälgimisel peab kett olema pingutatud.
m
martvl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 238
Liitunud: 15 Dets 2005 16:41
Asukoht: Karinu küla;Rakvere
Autod: Vaz 21051,Gaz 21R vw golf 2,Kawasaki ninja

Postitus Postitas martvl »

lt keerad vändal oleva rihmaratta sälgu
too sälk on siis rihmaratta ees ?
ehk siis nagu väljaulatuv ?
või on ta rihmarattataga küljel olev pisike sälk ?
:P
üks õige Ladafänn ehitab ka külmaga oma autot :D
Vasta