Mootoriploki külge keevitamine

Mootoriploki külge keevitamine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Mootoriploki külge keevitamine

Postitus Postitas corrado »

Tekkis väike küsimus, kas mootoriploki külge saab keevitada nii, et see asi sinna ka püsima jääks?
Kuna plaanis roolivõimupump paigaldada, siis oleks sellejaoks vaja leida mõistlik asukoht ja kinnitused.
Seega, kui ma nüüd mõne mutri sinna ploki külge kinni säristan elektroodiga, siis kas see jääb pidama? Ja kas üldse saab tavalise elektroodiga?

Ühesõnaga kes oskab ja teab, äkki viitsib seletada, et kas saab ja kui siis kuidas saab;)
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Malm plokk ja keevitad? puurid kuhugi augu,keermestad.Aga see peab väga kaalutletud ja õigesti valitud koht olema.kui seda üldse leidub.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Sellepärast küsisingi, et kas üldse saab, kuna pold kindel, et malmi külge niinaljalt keevitada annab :D
Teadsin, et mõrasid ja asju ei saavat keevitada, aga et äkki nii külge keevitada saab.
Aga kui ei siis ei, selge, siis teada, et peab kronsteinidega möllama hakkama:D
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

paneme siia juurde harivat teksti internetist veidi:
http://cms.artmedia.ee/spets/failid/mal ... misest.pdf
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

Postitus Postitas ats97 »

Malmi saab keevitada ning seda vägagi edukalt. Kas see ka ära tasub ning millised pinged see tekitab ei tea nii öelda. Korralik malmi elektrood maksab 100.-eeku 1 TÜKK.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Paras riski peale minek nagu tekstist lugeda võib. See rohkem vist sellega tegelenud inimesele mõeldud töö, amatöör ilmselt feilib :D
Tänud info eest igatahes.
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Saab ka teisiti. Malm tuleb enne keevitamist kuumaks lasta(punaseks) siis saad ka tavalise (maakeeli) kempiga keevitada.
Endale keevitasin vana ford sierra 2.0 bensuka kollet sama taktikaga.

[Muudetud: 27-8-2010 Hulkur]
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ei ole need asjad nii, et ajan igasuguse malmi kuumaks ja muudkui siristan traadiga kinni.
Iga malm ei lähegi punaseks, iialgi ei lähe.
Olaaf ladus siia väga hea lingi selle kohta, kuidas malmiga ümber käia. Ega sealgi veel kõike kirjas ole. Lihtsalt hea algus tutvumiseks ja pärastine praktika rida, mis ei pruugi alati õnnestuda, sest see materjal on keevitamisel väga kapriisne tegelane.
Vasta