kui palju maksab tnapäeval yhe auto põhja ja mitte vähe roostetanud kere korda tegemine?
kust saada ja kui palju eest plekid ja kus keevitust? töökojast kyll aga kas oskat5e soovitada
Kui sa lased selle kuskil töökojas KORRALIKULT ära teha siis tuleb kindlasti odavam osta teine auto. Ühel kundel olid mossel küljekarbid ja tagumine põll läbi. Plekimees vaatas korra ja ütles umbes 5000EEK. Tavaliselt on ju nii, et 1/3 roostest ainult näha. Ise ka ikke päris raske teha kui pole enne teind. Ma palusin sõbralt abi. See nägi välja nii, et ta käis tihti mind vaatamas ja konsulteeris. Ise tegi ka sitemaid tõid. Kergematega jättis mind omapäi. Mul oli suht vähe auke aga läks ikka päris kaua. Pärast läks roostevastaste keemiate peale mingi 2000EEk. Enne lasin kogu auto alaosa ja põhja liivapritsiga üle. See tõi veelauke nähtavale.
Esialgne postitaja motamees
Enne lasin kogu auto alaosa ja põhja liivapritsiga üle.
palju see liivapritsiga üle laskmine ka maksab??
Ise lasin ühe tuttava juures. Ta ütles,et alla 300EEKi tund ei tasu pritsi käima pannagi. Ettevalmistatud auto tegemiseks läks mul 1 tund. Niisiis maksingi tunni eest. Teil võivad tunnihinnad teised olla. Prits oli tööstuslik ja hästi võimas:o
Ma aravan et see põhja pleki väänamine on küll kõige lihtsam asi paned ääre kinni ja haamriga aina taod, aga nende tiibade ja karpide paigutus on nati raskem. mul öeldi et mu autu tegemine läheb 6000+ jupid aga
pärast lise tehes läks maksma u700 (keevitusele kellad ja 1 tiib), kuna polnud keevitust ennem käes hoidnud siis algul läks nati raskelt aga noh selle asja õpib ikka kiirelt ära.
Liivaprits võtab roostes kohad välja. Liialdada pole seal midagi. Ega kõva plekk sõelapõhjaks lähe. Lased kergelt üle--- petad iseennast. Lasta tuleb ikka normaalselt. Kui auk tuleb siis tulgu, pärast paikad ära. Kui ainult augud järgi jäävad siis polnudki auto midagi väärt. Külgede peal tuleb ainult ettevaatlik olla, sest liiv peksab plekki nii kõvasti ja venitab välja. Pärast külg punnisid täis. Kui aga nii juhtub tuleb punn sissepoole lüüa (lohk) ja täis pahteldada. Peene liivaga tööjõudlus jube väike. Ma lasin jämedaga ja tegin tunni ajaga kõik ära.
mu auto keevitamine (2 lappi, karbid ja paar väiksemat lapikest ) läks 500.- maksma... kõrvalküla mees kah muidugi oli ja mul oli niipalju eeltööd tehtud, et mees tuli ja keevitas aint
no mis mõttega foorumis küsida kuidas keevitamine käib ma ei saa aru:sein
roogid seest vaibad ja esiistmed välja, lõikad relakaga roostes tüki välja, lihvid lõikeääred läikima, otsid sobiva plekitüki, mille augule peale keevitada ja hakkadki keevitama. kui sa pole enne seda aparaati kasutanud, siis õpi enne mingeid suvalisi tükke kokku laskma enne kui midagi tõsist keevitama hakkad, muidu ainult augud tulevadki alguses. btw, kui see keevitusaparaat, mille olemasolule eelmises postituses vihjasid on elektroodkeevitus, siis ma sellega ikka põhjaplekkide kallale küll ei soovita minna:(
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Tahaks ka teada,et mis keevitus parem on? Elektrood- gaas? Ja kui terve põhi üle lasta,kas siis võib alumise augulise kihi alles jätta ja lihtsalt selle peale uue keevitada, nii et äärtest paned kinni?