Honda Civicu horisontaalkarburaatorid Ladale?

Honda Civicu horisontaalkarburaatorid Ladale?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Honda Civicu horisontaalkarburaatorid Ladale?

Postitus Postitas twist »

Tere.
Oleks saada sellised karpad:
PILT

Tegemist 1,4 16V (d14a1) Honda Civicu Keihin CV(constant velocity) karpadega. Lõõrid on erinevate netiandmete põhjal 38-40mm. Peale tahaks need panna 1500 klassiku mootorile, millel originaalklapid, kuid kanaleid lihvitud. Surveaste peaks tulema 9,3-9,4 kanti.

Kanalid töötlemisprotsessil:
Pilt

Honda andmed:
1987-1991 Honda Civic GL and 1990 CRX (European Market)

* Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)
* Bore and Stroke : 75.0 × 79.0 mm (2.95 × 3.11 in)
* Compression : 9.3:1
* Power : 90 hp (67.1 kW, 91.3 ps) @ 6300 rpm
* Torque : 83 ft·lbf (11.5 kg/m, 112 Nm) @ 4500 rpm
* Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
* Fuel Control : Dual Carburetor

IMO peale 8 lisaklapi on tegu suhteliselt sarnase mootoriga, kui Lada 1500. Teeoria kohaselt peaks olema ju suuremad lõõrid->rohkem õhku->rohkem segu->rohkem võimsust.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Sain neid karpasid nüüd lähemalt katsuda ja mõõta. Lõõrid on 35mm, seega Lada omast ainult väheke suuremad. Kokkuvõttes ei tasu see aretamine end ära.
Kui keegi tunneb mingit huvi, siis võin pildid ka üles panna.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ladal on üks karpa neljale silindrile ,sellel üks kahele silindrile.Vahe ikka on:cool:
56506878
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Ja lisaks peab küttesegu Lada kollektoris tegema 90+ kraadise pöörde, et kaande jõuda. Horisontaalkarpadega liiguks jällegi vabamalt.
Küsimus seisnebki selles, et kas need toidaks Lada mootori ära? Suure tõenäosusega tuleks sealgi düüsidega mängida, et asi käima saada. Ilmselt oleks vaja veel vaakumvoolikutega jamada ja ühed el. solenoidid vms. paistavad ka seal küljes. Iseenesest vaid kollektorite keevitamise vaev ja tore oleks katsetada, kuid need karpad ei tule mulle päris tasuta kätte. Paar Jakobsoni läheks siiski maksma.
Pilt
Pilt
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Honda käib nendega vabalt kuni 8000 p/min, seega Lada mitte-nii-kõrgepöördelise mootori peaks need vabalt töös hoidma.
On keegi varem selliste karpadega kokku puutunud?
Igasugune nõu ja ettepanekud on oodatud.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Selline kuulutus jäi silma http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 14&t=36257
Hondadest ei jaga, aga äkki on seal sarnased asjad (ühe jakobsoni eest terve mootor;))
m'kay
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

1,6 ja 1,8 mootorite karpadel on väga palju rohkem vaakumvoolikuid ja el.klappe-membraane. 1,4-l on ainult 3-4tk, suurematel on üle tosina.
Ja 1,8-l on üldsegi vertikaased karpad.

[Muudetud: 9-7-2010 twist]
Vasta