P: Mootorite erinevus (21011 ja 2103)
P: Mootorite erinevus (21011 ja 2103)
P: Mootorite erinevus (21011 ja 2103)
Tere. tean et nendel mootoritel pole mingit vahet peale kubatuuri ja jagaja. aga tekkis selline probleem, et kui võtsin 21011 mootori maha siis polnud seda juhet mootorist mis noolega näidatud. kui keegi teab mis see on, millekssee vajalik on ja kuhu ma selle ühendama peaksin, andu teada. Vanal mootoril seda kohta polnud ja seal pildil küsimärk selles kohas.
[IMG=http://img717.imageshack.us/img717/5997/tiitlita2.jpg][/IMG]
[IMG=http://img145.imageshack.us/img145/412/tiitlita.jpg][/IMG]
[IMG=http://img706.imageshack.us/img706/9163/tiitlita3.jpg][/IMG]
[Muudetud: 22-6-2010 isic]
[IMG=http://img717.imageshack.us/img717/5997/tiitlita2.jpg][/IMG]
[IMG=http://img145.imageshack.us/img145/412/tiitlita.jpg][/IMG]
[IMG=http://img706.imageshack.us/img706/9163/tiitlita3.jpg][/IMG]
[Muudetud: 22-6-2010 isic]
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1926
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Esimeste aastakäigu autodel see toru oli nii 1200 kui ka 1500 mootoritel, sest kaan oli indeksiga 2101-xxxxxxx, see mingi mõtetu lisa tuulutus, ühendati õhufiltriga... Hiljem sellest loobuti. filtri või kaane ava võib pimedaks teha.
Teisel pildil äge õlifilter
011 ja 03 mootoritel veel erinev:
011 kolvid 79 03 kolvid 76
vänt 66 vänt 80
erinevad jagajad, 03 mootoril 7mm pikema võlliga, sest plokk 7mm kõrgem.
erinevad ketid ja keti pingutustalad
erinevatel mmootoritel ja mudelitel erinevad kollektorid (pidurivõim), karburaatorid, jagajad vakuumiga ja ilma.
Generaatorid välise regulaatoriga ja sisemisega.
Kindlasti veel midagi, aga mootori vahetusel pead need asjad jälgima..
P.S. aja pildid 800x600 mõõtu palun!!!
[Muudetud: 22/6/2010 viaccess]
Teisel pildil äge õlifilter

011 ja 03 mootoritel veel erinev:
011 kolvid 79 03 kolvid 76
vänt 66 vänt 80
erinevad jagajad, 03 mootoril 7mm pikema võlliga, sest plokk 7mm kõrgem.
erinevad ketid ja keti pingutustalad
erinevatel mmootoritel ja mudelitel erinevad kollektorid (pidurivõim), karburaatorid, jagajad vakuumiga ja ilma.
Generaatorid välise regulaatoriga ja sisemisega.
Kindlasti veel midagi, aga mootori vahetusel pead need asjad jälgima..
P.S. aja pildid 800x600 mõõtu palun!!!
[Muudetud: 22/6/2010 viaccess]
Jupid Venemaalt!
vabandust pildi mõõtude pärast, kiire oli.Algselt postitas: viaccess
Esimeste aastakäigu autodel see toru oli nii 1200 kui ka 1500 mootoritel, sest kaan oli indeksiga 2101-xxxxxxx, see mingi mõtetu lisa tuulutus, ühendati õhufiltriga... Hiljem sellest loobuti. filtri või kaane ava võib pimedaks teha.
Teisel pildil äge õlifilter
011 ja 03 mootoritel veel erinev:
011 kolvid 79 03 kolvid 76
vänt 66 vänt 80
erinevad jagajad, 03 mootoril 7mm pikema võlliga, sest plokk 7mm kõrgem.
erinevad ketid ja keti pingutustalad
erinevatel mmootoritel ja mudelitel erinevad kollektorid (pidurivõim), karburaatorid, jagajad vakuumiga ja ilma.
Generaatorid välise regulaatoriga ja sisemisega.
Kindlasti veel midagi, aga mootori vahetusel pead need asjad jälgima..
P.S. aja pildid 800x600 mõõtu palun!!!
[Muudetud: 22/6/2010 viaccess]
Kas selle võib siis kinni panna ja midagi ei juhtu?
PS! Mis selles õlifiltris ägedat on? see on lihtsalt asjade kokkulangevus. vana mootori maha tõstes hakkas mootorist õli välja ajama ning ma panin mingi plastik asja alla, et muru ei rikuks. kui panin uue mootori peale, jäi see sinna alla ja paistab nagu õlifilter laseks läbi.
[Muudetud: 22-6-2010 isic]