P: Mootorite erinevus (21011 ja 2103)

P: Mootorite erinevus (21011 ja 2103)

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
i
isic
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 11 Okt 2009 22:09
Asukoht: Järvamaa
Autod: 2103

P: Mootorite erinevus (21011 ja 2103)

Postitus Postitas isic »

Tere. tean et nendel mootoritel pole mingit vahet peale kubatuuri ja jagaja. aga tekkis selline probleem, et kui võtsin 21011 mootori maha siis polnud seda juhet mootorist mis noolega näidatud. kui keegi teab mis see on, millekssee vajalik on ja kuhu ma selle ühendama peaksin, andu teada. Vanal mootoril seda kohta polnud ja seal pildil küsimärk selles kohas.

[IMG=http://img717.imageshack.us/img717/5997/tiitlita2.jpg][/IMG]

[IMG=http://img145.imageshack.us/img145/412/tiitlita.jpg][/IMG]

[IMG=http://img706.imageshack.us/img706/9163/tiitlita3.jpg][/IMG]


[Muudetud: 22-6-2010 isic]
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ülemisel pildil on teine karteri tuulutus, mis võib kinni panna( uuematel seda enam pole)
Alumisel mingi isearetus.


Sul on pildid liiga suured!
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Esimeste aastakäigu autodel see toru oli nii 1200 kui ka 1500 mootoritel, sest kaan oli indeksiga 2101-xxxxxxx, see mingi mõtetu lisa tuulutus, ühendati õhufiltriga... Hiljem sellest loobuti. filtri või kaane ava võib pimedaks teha.
Teisel pildil äge õlifilter :D
011 ja 03 mootoritel veel erinev:
011 kolvid 79 03 kolvid 76
vänt 66 vänt 80
erinevad jagajad, 03 mootoril 7mm pikema võlliga, sest plokk 7mm kõrgem.
erinevad ketid ja keti pingutustalad
erinevatel mmootoritel ja mudelitel erinevad kollektorid (pidurivõim), karburaatorid, jagajad vakuumiga ja ilma.
Generaatorid välise regulaatoriga ja sisemisega.
Kindlasti veel midagi, aga mootori vahetusel pead need asjad jälgima..
P.S. aja pildid 800x600 mõõtu palun!!!

[Muudetud: 22/6/2010 viaccess]
Jupid Venemaalt!
i
isic
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 11 Okt 2009 22:09
Asukoht: Järvamaa
Autod: 2103

Postitus Postitas isic »

Algselt postitas: viaccess
Esimeste aastakäigu autodel see toru oli nii 1200 kui ka 1500 mootoritel, sest kaan oli indeksiga 2101-xxxxxxx, see mingi mõtetu lisa tuulutus, ühendati õhufiltriga... Hiljem sellest loobuti. filtri või kaane ava võib pimedaks teha.
Teisel pildil äge õlifilter :D
011 ja 03 mootoritel veel erinev:
011 kolvid 79 03 kolvid 76
vänt 66 vänt 80
erinevad jagajad, 03 mootoril 7mm pikema võlliga, sest plokk 7mm kõrgem.
erinevad ketid ja keti pingutustalad
erinevatel mmootoritel ja mudelitel erinevad kollektorid (pidurivõim), karburaatorid, jagajad vakuumiga ja ilma.
Generaatorid välise regulaatoriga ja sisemisega.
Kindlasti veel midagi, aga mootori vahetusel pead need asjad jälgima..
P.S. aja pildid 800x600 mõõtu palun!!!

[Muudetud: 22/6/2010 viaccess]
vabandust pildi mõõtude pärast, kiire oli.
Kas selle võib siis kinni panna ja midagi ei juhtu?
PS! Mis selles õlifiltris ägedat on? see on lihtsalt asjade kokkulangevus. vana mootori maha tõstes hakkas mootorist õli välja ajama ning ma panin mingi plastik asja alla, et muru ei rikuks. kui panin uue mootori peale, jäi see sinna alla ja paistab nagu õlifilter laseks läbi.

[Muudetud: 22-6-2010 isic]
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Kolmas pilt siis....
Jupid Venemaalt!
i
isic
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 11 Okt 2009 22:09
Asukoht: Järvamaa
Autod: 2103

Postitus Postitas isic »

üks küsimus veel: kas 011 karburaator sobib 1500 mootori peale ideaalselt? ma mõtlen seda, et ei anna liiga vähe peale vms, kui töötas eelmise mootoriga ideaalselt.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

1200 mootori pealt tõstetud karburaator 1500 peale töötas ilma düüside vahetuseta ilusti. Võid ekperimendi mõttes vahetada düüse suuremate vastu.
Jupid Venemaalt!
i
isic
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 11 Okt 2009 22:09
Asukoht: Järvamaa
Autod: 2103

Postitus Postitas isic »

selge, suur tänu. eks kui niikaugel, et saab juba mootorit tööle proovida panna ja midagi viga, näiteks et ei tööta ühtlaselt, siis panen suuremad düüsid. aga suur tänu sulle viaccess ja hautz, et saite nii kiiresti aidata. minupoolest võib nüüd teema lukku panna.

[Muudetud: 22-6-2010 isic]
Vasta