
[Muudetud: 26-6-2008 Varblane]
Krunt oli mingi Rootsi toodang (pidi hea ja tugeva kaitse rooste vastu jätma, ise ma seda ei ostnud, sain sealt firmast ,kus töötan;)). Pealisvärv on kõige tavalisem ja odavam autovärv:rolleyes.Algselt postitas: carl93äkki sa siksaator oskad öelda mingit infi krundi kohta ka mis krunt kas tsink või ilma. ja mis marki värvi kasutasidAlgselt postitas: siksaator
4 liitriga värvid sa kindlalt oma kopika ära;). Mul isiklikult läks mingi 3 liitri kanti:D
Kõige parem on kasutada vesiliivapaberit koos lihvimisklotsiga- paned aga ämbri vett täis, viid auto kõrvale, pistad liivapaberi koos klotsiga vette, siis lihvima ja kui tunned, et paber enam ei võta, siis jälle pistad ta korra vette;). Minul oli üks hari ka käepärast, millega aegajalt vesiliivapaberit puhastasin;)Algselt postitas: escapenPidevalt niristad swammiga vett lihvimise ajal peale, et paber kuivale ei jääks, milleks muidu selle nimi vesiliivapaber on?Algselt postitas: carl93
aga selle 600se liiva paberiteed märjaks?![]()
Kompressori soetamise kohta infot:Algselt postitas: Duubzu
oleks küsimus selline tehnika osas ei tahtnud uur teemat teha et tahaks osta kompressorit ja värvipüstoleid ja muud sinnajuurde kuuluvat. et mida eelistada ja miuksed asjad peaks olema auto värvimiseks. ja järsku teab kust kõigeparemat tehnikat kõigesoodsamalt saab.
Olen ise sama kuulujuttu kuulnud:rolleyes. Aga Viljandis veel täitsa saadavalt tavalisi alküüdvärve;)Algselt postitas: logman
Niimoodi, värvispetsid!
Kuidas turul alküüdidega siis lood on?
Külajutud kostavad, et uuest aastast läheb euroturul nendega jamaks, et pidavat lausa ära kaduma ja asemele tulevad nn. vesivärvid.
On's see ka õige jutt?