mis rehv jäärajale?
mis rehv jäärajale?
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Liimitud naelad ka nt selline vahepealne variant.
Rehv peaks ka ise asine olema, värske kumm ja korralik muster.
Rehv peaks ka ise asine olema, värske kumm ja korralik muster.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ei ole need minu tehtud leiutised. Pole selliste lolluste jaoks viitsimist, kuigi proovida ju võiks.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=7092
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=7092
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Kuskohas seda naastude liimimist keelama on hakatud? Kuidas kontrollitakse? kas kisuvad naela kummist välja ja otsivad liimijälgi:D. Keelatakse minuarust neid nn. pakiauto naaste, sest need kipuvad olema tavalisest natuke jämedama südamikuga (reeglites max 2,5mm) ja pikemad (reeglites max 2mm kummi välispinnast kõrgem). Muidugi rehvid, millesse naaste panna peavad olema uued ja praktika näitab, et pakiauto naastu tasub panna ainult koos liimiga. Ise lasin teha 2 rehvi pakiauto naastudega ja ilma liimita, sest ei leidnud kummimeest, kes selle töö ette võtaks. Järgmised 2 (sama põhi, 155/80 R13 Tehnicsi prott) said juba liimitud naastud, ning vahe oli nagu öö ja päev. Nimelt pikem naast hakkab naastupesa venitama, kui ta pole täielikult pesaga seotud, samas liimiga on naast ja mustriklots on monoliitne tervik, mis surub korralikult naastu aluspinda, mitte ei keera viltu. Arvestada tuleks ka seda, et liimitud naastudega rehv vajab mõnda aega kuivamiseks. Endal seisid liimitud naastudega rehvid natu üle kuu ja naelad püsivad sees hoolimata sellest, et antud rehvid on saanud hagu nii jääl kui kruusal, teritab ainult naelaotsad ära ja keerab lamellid peeti, KÕIK naastud on rehvis senini alles. Sõber tegi liimitud pakiauto naastud paar päeva enne võistlust ja võistlusel jäi neist vaid loetud arv alles.
http://www.best-grip.eu./
Viimases Autolehes oli pisike artikkel kuivnaastudest, mida iga mees ise enda rehvi keerab trelliga. Valik on jalgratta naeltest kuni nn. rallil kasutavate naelteni. Idee on minu meelest väga hea, kui need ka rehvis püsivad. Võti pidi maksma 120.- ja naelad 9-10.- tükk. Kui hakata ilma naelteta rehvi naelutama ~120x10.-= 1200.-x4tk päris kirveks läheb kätte, aga kui lisad korralikule naelrehvile 20-30tk lisa naela (võtta valikust vähe pikemad naelad
), saaks päris ägedad jääraja rehvid.
Kas kellelgi on juba kogemust sellise tootega?
Viimases Autolehes oli pisike artikkel kuivnaastudest, mida iga mees ise enda rehvi keerab trelliga. Valik on jalgratta naeltest kuni nn. rallil kasutavate naelteni. Idee on minu meelest väga hea, kui need ka rehvis püsivad. Võti pidi maksma 120.- ja naelad 9-10.- tükk. Kui hakata ilma naelteta rehvi naelutama ~120x10.-= 1200.-x4tk päris kirveks läheb kätte, aga kui lisad korralikule naelrehvile 20-30tk lisa naela (võtta valikust vähe pikemad naelad
Kas kellelgi on juba kogemust sellise tootega?
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Vaatasin ise ka mõtliku näoga neid kruvinaaste, just selle mõttega, et olemasolevaid jalavarje "üle tallutada". Aga minu loogika ütleb, et juurde kruvitavad naelad ei tohiks olla oluliselt pikemad kui olemasolevad. Esiteks saab üksik teistest pikem nael kõvemat vatti ja lahkub seetõttu peatselt rehvist (need kruvitavad peaks vähe kõvemini püsima kui tavalised, aga ikkagi). Ja teiseks võib ka juhtuda, et (eriti praeguste külmadega, kui jää on kõva nagu betoon) pikema naela kõrvalt ei ulata lühemad maani ja pidamine võib isegi halveneda. Võib-olla ma eksin.Algselt postitas: m6mm
... aga kui lisad korralikule naelrehvile 20-30tk lisa naela (võtta valikust vähe pikemad naelad), saaks päris ägedad jääraja rehvid.