Süüteluku kontaktide eluea pikendamine
Süüteluku kontaktide eluea pikendamine
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Süüteluku kontaktide eluea pikendamine
Kuu aega tagasi ostsin süütelukule uue klemm plaadi kuna vana kippus soojaks minema. Kuid see uus on veel hullem, sest uuest peast läks samamoodi soojaks ja nüüd ei taha starterit ka korralikult ühendada.
Mis vahendiga tuleks neid klemme töödelda, et nad kauem vastu peaksid. Iga kuu aja tagant liivapaberiga nühkida ja painutada küll ei viitsi. Või on veel mingid trikid nipid kuidas seda süütelukku töökindlamaks muuta.
Mis vahendiga tuleks neid klemme töödelda, et nad kauem vastu peaksid. Iga kuu aja tagant liivapaberiga nühkida ja painutada küll ei viitsi. Või on veel mingid trikid nipid kuidas seda süütelukku töökindlamaks muuta.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Poest isegi leiad midagi. Otsi "Contact Cleaner"i sildiga vahendit. Tootja kahjuks ei meenu hetkel. Puhastab ja määrib.
CRC teeb kah juhtmeühendusklemmide kaitseks aerosooli.
Selle firma oma soovitab somm mul töömasinal kangesti kasutada - seal kah pidevalt ühenduste oksüdeerumisega jamad. Turvas ,vihm ja ongi happed kohal....
Aga tegelikult hakkavadki sellised asjad ikka vanadest juhtmetest - klemmidest pihta. Kui tahad head asja saada ,siis tuleb see töö ükskord ette võtta ,et vahetad vanunud juhtmed välja ja soovitav on uued klemmid otsa tinutada ,mitte piirduda näpside kasutamisega + lisaks eelpoolmainitud kaitsevahendid ,võimalusel üldse välisõhu eest isoleerida.
CRC teeb kah juhtmeühendusklemmide kaitseks aerosooli.
Selle firma oma soovitab somm mul töömasinal kangesti kasutada - seal kah pidevalt ühenduste oksüdeerumisega jamad. Turvas ,vihm ja ongi happed kohal....
Aga tegelikult hakkavadki sellised asjad ikka vanadest juhtmetest - klemmidest pihta. Kui tahad head asja saada ,siis tuleb see töö ükskord ette võtta ,et vahetad vanunud juhtmed välja ja soovitav on uued klemmid otsa tinutada ,mitte piirduda näpside kasutamisega + lisaks eelpoolmainitud kaitsevahendid ,võimalusel üldse välisõhu eest isoleerida.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Paar aastat tagasi oli sama probleem ja sai täikalt ostetud 25-e krooniga
vana süütelukk,lootuses et on veel tehase klemmlauaga ja joppas.
Siiamaani pole probleeme esinenud.
Ja muidugi võid poemüüja käest küsida sellist asja nagu copper grease
(vase määre),sobib igasuguste elektriühenduste nt. akuklemmide,massi-
juhtmete oksüdeerumise vältimiseks.Kui mälu ei peta siis tootja oli Comma.
vana süütelukk,lootuses et on veel tehase klemmlauaga ja joppas.
Siiamaani pole probleeme esinenud.
Ja muidugi võid poemüüja käest küsida sellist asja nagu copper grease
(vase määre),sobib igasuguste elektriühenduste nt. akuklemmide,massi-
juhtmete oksüdeerumise vältimiseks.Kui mälu ei peta siis tootja oli Comma.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
See asi on ette nähtud kuumenevatesse kohtadesse määrdeks (piduriosad, kollektori mutrid,...).Algselt postitas: arvi100
Ja muidugi võid poemüüja käest küsida sellist asja nagu copper grease
(vase määre),sobib igasuguste elektriühenduste nt. akuklemmide,massi-
juhtmete oksüdeerumise vältimiseks.Kui mälu ei peta siis tootja oli Comma.
Mingil juhul ei soovita vasemäärdega klemmide kallale minna. Teatavasti on vask väga hea elektrijuht. valesse kohta toppides võib see määre hoopis kurja teha. Seal ju üksjagu vasepulbrit sees.
Süüteluku klemmide põlemise vastu panin mina oma autole mõlema lülitatava ahela vahele relee. Süütelukk lülitab ainult relee tõmbemähist. Kõik ülejäänu jäme vool käib üle relee klemmide.
C
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Mille järgi selle tehase klemmplaadi ära tunneb?
Seda vasemääret saaks vajalikesse kohtadesse pulgaga kanda, kuid see vasemääre on ju õli ja vasepulbri segu ja see vasepulbrit siduv õli vist elektrit ei juhi.
Tundub, et ma jõuan ikka sinna välja, et keemia on ainult ajutine lahendus ja mõttekam on ikka releed vahele panna.
Kui suurt voolu need releed kannatama peavad ja kuhu nad on mõttekas paigutada?
Mul oleks tuledele ka vaja releed vahele panna, et siis peaks korraga need releed panema.
Seda vasemääret saaks vajalikesse kohtadesse pulgaga kanda, kuid see vasemääre on ju õli ja vasepulbri segu ja see vasepulbrit siduv õli vist elektrit ei juhi.
Tundub, et ma jõuan ikka sinna välja, et keemia on ainult ajutine lahendus ja mõttekam on ikka releed vahele panna.
Kui suurt voolu need releed kannatama peavad ja kuhu nad on mõttekas paigutada?
Mul oleks tuledele ka vaja releed vahele panna, et siis peaks korraga need releed panema.