mingi aju
mingi aju
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
mingi aju
http://www.niva.auto.ru/tehnika/elektro/EPHH/buEPHH.htm leidsin mingi skeemi aju kohta. Kuna venekeel on halb ,siis äkki õnnestub sellest skeemist saada kontaktidega jagajale tühikäigu ökonomaiserit teha ( pöörete järgi)
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Sain veel infi http://izh.2126.ru/articles/myephh.php mingi ökonomaiseri skeem . Kommenteerige!!1
tõepoolest, paljudel ozon-idel on selline peal, üks must karbike seda süsteemi juhib, ongi see nö. aju. 05-el on see paisupaagi lähedal, minu mäletamist mööda ei maksa see isegi poes kirvehinda. mis puutub lahtiühendamisse, siis olen isegi sellest mõelnud kuid esialgu on veel peal ja täiesti töötab:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Plaanin nüüd seda plokki paigaldama hakkata ,kuid 05 skeemil puuduvad numbrid ,mis juhtmed plokile külge käivad. ( Kas keegi viitsib oma autolt vaadata selle ploki pealt ,et mis värvi juhe mis numbriga kontakti peale läheb või oskab keegi peast ütelda mis juhe ,mis numbrile läheb. Peax siis olema süüde,0,jagaja ja elektromagnetklapp.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
http://izh.2126.ru/manuals/electrica/electrica_p33.htm leidsin siis lehe ,kus kogu selle ühenduse skeem olemas . Küsimus siis selline ,et kui näitex antud skeemi järgi tehtud süsteemis autol gaas lahti lasa ( järsult) siis magnetklapp ei tohiks sulguda ,sest poolilt lastakse toide kohe peale
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ei ole nii.
Skeemi peal pole ju aju lahti joonistatud. Nii ka võimatu elektri kulgemist näha.
Altpoolt üles minnes (pööretega) lülitub klapp peale 1500 pööret välja (tühikäik suletakse). Ülevalt alla tulles lülitatakse 1245 pöörde juures jälle sisse (korduspilt - olen seda juba kirjutanud).
Mootoriga pidurdades (gaas maas) on (1245 pööret ja rohkem) tühikäigu süsteem suletud. Bensiini kulu mootoriga pidurdades 0. Ilma selle süsteemita rüübatakse läbi tühikäigu süsteemi (mootoriga pidurdades) ohtralt bena (vaakum ju ülisuur).
Skeemi peal pole ju aju lahti joonistatud. Nii ka võimatu elektri kulgemist näha.
Altpoolt üles minnes (pööretega) lülitub klapp peale 1500 pööret välja (tühikäik suletakse). Ülevalt alla tulles lülitatakse 1245 pöörde juures jälle sisse (korduspilt - olen seda juba kirjutanud).
Mootoriga pidurdades (gaas maas) on (1245 pööret ja rohkem) tühikäigu süsteem suletud. Bensiini kulu mootoriga pidurdades 0. Ilma selle süsteemita rüübatakse läbi tühikäigu süsteemi (mootoriga pidurdades) ohtralt bena (vaakum ju ülisuur).
C
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Olgu ütleme ,et asi on nii,kuid miks siis seda lülitit üldse vaja on ? Kui elektroonika ise lülitab sisse ja välja . Saan aru siis nii ,et magnetklapp (lülitab tühikäigu siis sisse ,kui ta on pinge all).vaadates lüliti skeemi ei mõista ma mix olex vaja lasta magnetklappi +juhtmesse jagaja impulssi ( magnetklapi - on ühendatud kerega). Jõrelikult peab olema must juhe ,mis läheb lülitisse süüde ,ehk koguaeg vooluall ,kui süüde sees on . Lüliti on suletud ,kui gaas on lahti lastud . Järelikult tuleb pinge magnetklapile ja tühikäik rakendub sisse. Mulle tundub ,et kui näitex 100 km/h gaas lahti lasta ,siis rakendubki klapp sisse ja tühikäik hakkab tööle. Põhimõtteliselt ,kui elektroonika plokk toimiks nagu Motamees rääkis ,siis peax ju piisama ainult elektroonika plokist . Muuseas ,kas keegi osab tõlikada mis plokk see nr3 on ja ( on vist mingi stabilisaator) kuid ikkagi millex vajalik?
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061