K: Pahteldamine ja lihvimine

K: Pahteldamine ja lihvimine

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

K: Pahteldamine ja lihvimine

Postitus Postitas kriisa »

Milliseid liivapabereid kasutada pahtli lihvimiseks, mõtlen siis seda numbrit mis paberil kirjas. Millal kasutada vesilihv paberit?
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Pahtli jaoks P150.

Vesilihv on krundi lihvimiseks. Siis P400 ja üles.

Nii mulle räägiti.

Endal läks asi muideks veits aia taha :kuri
Pahteldasin-lihvisin omaarust jumala siledaks ja nüüd paistavad pahtelduskohad värvi alt ikka välja...asi võis ka jobus värvijas olla...
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Ma kasutan hetkel pahtli jaoks P120. Kui sellega on asi siledaks lihvitud, siis lasen veel kindluse mõttes, P240-ga üle. Tulemus on päris hea, peaks mainima.
-
-gena-
Suletud kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

ABI...

Postitus Postitas -gena- »

Nii, mina tegelen keretöödega...
Pahtli lükkad maha P80-nega, siis lükkad kõik veel P800-ga üle, siis krundid ära ja ilma veeta 400ga lükkad siledaks pinnad ja käid veega p800-ga üle, mikroaugud täidad kriimupahtliga ja käid jälle veega p800-ga kriimupahtliga täidetud kohad üle. KUI jääb näha pahtlikohti, siis pead enne värvimist mingi värvi või krundikihi alla (mingi sama tooniga värv nagu auto oleks hea, kuna krunt jääb liialt krobeline) panema, kuna pahtel on poorsem ja imeb värvi endasse siis selle tõttu jääbki auto laiguline... Kui auto on värvitud, käid veega P2000-ga kõik värvitud pinnad üle, nii et värv on täiesti matt hall ja siis poleerid pastaga ära (vastava aparaadiga muidugi) ja kannad tagatipuks vaha ka peale... See kõik on aeganõudev, aga kui tahad head tulemust, pead pingutama! Loodan, et said minu jutust abi....

:D
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

see link siit foorumist mitmeid kordi läbi käinud, aga järsku pole mõni seda veel märganud: http://lembit.pri.ee/eeltoo.htm
ka enda "rohelise peletise" keretööde juures võtsin sellest lingist õppust
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: -Gena-
Pahtli lükkad maha P80-nega, siis lükkad kõik veel P800-ga üle
Hea, et veel P40'lt P1000'le ei lähe :kuri


LUGEGE SEALT:
Algselt postitas: MUST KYTT
http://lembit.pri.ee/eeltoo.htm
k
kimssky
Suletud kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kimssky »

irw
ma lgesin seda linki aga oi oi oi kui keeruline :P
ja odav töönuss ka :P
mulle näitas kohalik mees ette kuidas teha ja lasime käia :P
eks siis ole näha :P
Rakvere inimestele võin hiljem kui valmis olla ka näidata ja katsuda anda :P
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

ma tegin endal P120 P150 P240 P320 ja siis oli mingi vesikas kah üks suurem ja teine väiksem kuid märkeid ei olnud need olid juba olemas endal kunagisest ajast.Ja sain tehtud.
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Tõstan siis vana teema üles, kuna jutt sellega seotud ja ei hakka uut teemat tegema:)

Praegu siis lihvisin roostet maha relakaga ja pärast seda hõõrusin veel natuke lahjema liivapaberiga siledaks pinna. Nüüd küsimus: Kas pahtli alla tuleks krunti ka panna?

Äkki keegi mainib ära mingi normaalse värvi ka siis juba. Plaanis teha tibukollane siks:). Pahtlit kasutan sama, mis eelmise auto puhulgi. Jättis hea mulje;) Pole vaja pakkuda minigd väga häid. See siiski projektiauto ka proovimise mõttes lihtsalt teen. Plaan osta u. 3 liitrit ~600.- eest, see teeb siis 200.- L. + siis pahtel mis maksis viimati 96.- vivacolori poes kuressaares. Suht suur purk oli. Peaks saama terve auto tehtud sellega.:)
e
Einman1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: Vaz 2105 PROJEKT
Kontakt:

Postitus Postitas Einman1 »

Algselt postitas: -Gena-
Nii, mina tegelen keretöödega...
Pahtli lükkad maha P80-nega, siis lükkad kõik veel P800-ga üle, siis krundid ära ja ilma veeta 400ga lükkad siledaks pinnad ja käid veega p800-ga üle, mikroaugud täidad kriimupahtliga ja käid jälle veega p800-ga kriimupahtliga täidetud kohad üle. KUI jääb näha pahtlikohti, siis pead enne värvimist mingi värvi või krundikihi alla (mingi sama tooniga värv nagu auto oleks hea, kuna krunt jääb liialt krobeline) panema, kuna pahtel on poorsem ja imeb värvi endasse siis selle tõttu jääbki auto laiguline... Kui auto on värvitud, käid veega P2000-ga kõik värvitud pinnad üle, nii et värv on täiesti matt hall ja siis poleerid pastaga ära (vastava aparaadiga muidugi) ja kannad tagatipuks vaha ka peale... See kõik on aeganõudev, aga kui tahad head tulemust, pead pingutama! Loodan, et said minu jutust abi....

:D

kas tegeled ka värvimisega? ja kui siis mis hinnaga?
Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 575
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

Postitus Postitas Ronn »

Algselt postitas: Allar21
Praegu siis lihvisin roostet maha relakaga ja pärast seda hõõrusin veel natuke lahjema liivapaberiga siledaks pinna. Nüüd küsimus: Kas pahtli alla tuleks krunti ka panna?
Kui ei esine roostet siis pannakse pahtel haljale plekile(uuemad autod). Kuna tegemist vana autoga ja ennem esines roostet, siis pane sinna happekrunti. Ja siis pahtel peale. Lihgvimise käigis kindlasti lased ka mõnest kohast kappekrunti maha. Selle võid sinna rahulikult tagasi panna pintsliga. Pärast lased peale täitekrundi ja lihvid 400-se liivapaberiga ilusti siledaks. Ja siis P800 vesiliivaga. Kindlatsi hoia eemale spray kruntidest. Need kipuvad värvi all keema minema (mullitama).

Kui tahad normaalset värvi ja teisi tooteid, siis soovitaksin www.varviabi.ee
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Algselt postitas: Ron
Algselt postitas: Allar21
Praegu siis lihvisin roostet maha relakaga ja pärast seda hõõrusin veel natuke lahjema liivapaberiga siledaks pinna. Nüüd küsimus: Kas pahtli alla tuleks krunti ka panna?
Kui ei esine roostet siis pannakse pahtel haljale plekile(uuemad autod). Kuna tegemist vana autoga ja ennem esines roostet, siis pane sinna happekrunti. Ja siis pahtel peale. Lihgvimise käigis kindlasti lased ka mõnest kohast kappekrunti maha. Selle võid sinna rahulikult tagasi panna pintsliga. Pärast lased peale täitekrundi ja lihvid 400-se liivapaberiga ilusti siledaks. Ja siis P800 vesiliivaga. Kindlatsi hoia eemale spray kruntidest. Need kipuvad värvi all keema minema (mullitama).

Kui tahad normaalset värvi ja teisi tooteid, siis soovitaksin www.varviabi.ee
Tänud!
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

Algselt postitas: -Gena-
Nii, mina tegelen keretöödega...
Pahtli lükkad maha P80-nega, siis lükkad kõik veel P800-ga üle


Ma olen ka automaaler, aga vot sellist tehnikat ei ole veel kasutanud:sein
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

ma olen 80'nega esialgu ainult suuremaid klaaskiudpahtli muhke maha nühkinud, enamus alguses 180 või 240.
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Täna külastasin siis poodi:

Värviks valisin tibukollase Sadolin 012 nr. 1035 195.- L (2 liitrit tõin)
Värvi purgil veel kirjas mingi ,et hea läiketaseme ja kõrgete säilimisomadustega, sellepärast otsustasin ka selle kasuks. Hind oli ka normaalne;)
Pahtel: Soudal polüesterpahtel(mingi labidas on ka kaasas)
Roostesurm: Florin RS(peal kirjas ,et parandab ja värvi kattumist pinnaga)
Enam-vähem normaalsed asjad sai. Kui tulemus käes saab pilte ka:)

Happekrunti selles poes ei olnud ja polnud aega ka poodides möllata, nii saigi see roostesurm ostetud.

Ise olen asjade hindadega ülirahul. Kõik asjad kokku läksid natuke alla 500.-:)
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Soudali pahtel muidu suht kõva lihvida ja auke jätab kah suhteliselt palju.
Aga head savitamist!
v
villi
Suletud kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas villi »

To allar21:Ka mina kasutasin enda auto värvimisel sadolini ja kokkusattumisel kah just kollast(koodiga1035) värvi.Värv selle hinna eest igati normaalne.
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Algselt postitas: villi
To allar21:Ka mina kasutasin enda auto värvimisel sadolini ja kokkusattumisel kah just kollast(koodiga1035) värvi.Värv selle hinna eest igati normaalne.
Ega ei juhtu autost pilt olema?
v
villi
Suletud kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas villi »

Vaata külastajate autode alt, sealt leiad.
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Algselt postitas: Tegija
Soudali pahtel muidu suht kõva lihvida ja auke jätab kah suhteliselt palju.
Aga head savitamist!

Täna siis pahteldasin ja lihvisin suuremad jäägid maha. Tegijal on õigus - ongi nii, et jätab auke ja raske lihvida. Homme hakkan siis jälle pahteldam ja lihvima:). Tahaks ikka enam-vähem korralikult teha.

Liivapaberiga niisma oli liiga mõtetu nühkida. Vastav otsik drelli otsas tegi oma töö hästi ära täna.
Kui hästi läheb , siis saab ehs täna juba natuke pilte.

Roostesurmaga sai ka möllatud mõnusasti:D

Villil just selline värv nagu tahtsin. Loodame siis ,et tuleb minul ka see enam-vähem selline välja:)

Ise olen päris kindel ,et nii head tulemust ei saa kui villil;)
Vasta