K: Kuidas saab äravajunud juhiukse jälle õigesse asendisse?
K: Kuidas saab äravajunud juhiukse jälle õigesse asendisse?
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
K: Kuidas saab äravajunud juhiukse jälle õigesse asendisse?
Nimelt siis 30 aasta jooksul on juhiukse hinged kulunud ja uks normaalsest asendist natuke allapoole vajunud. Seda ma märkasin siis kui uurisin, et miks juhiust peab kõvemini kinni lööma. See luku vastuse osa peab siis ukse õigesse asendisse enne tõstma kui uks saab korralikult kinni minna ja selle pärast lähebki uks kehvemini kinni. (vastuse osa ei tasu ka allapoole lasta, kuna siis uks pole enam õieti ees)
Küsimus siis selline, et kas neid uksi saab kuidagi reguleerida ja kui saab, siis kuidas?
Ma ei tahtnud neid hingesid niisama torkima hakata, sest äki lõhun veel midagi ära.
Ärge siis väga pahandage kui rumal küsimus tundub.
Küsimus siis selline, et kas neid uksi saab kuidagi reguleerida ja kui saab, siis kuidas?
Ma ei tahtnud neid hingesid niisama torkima hakata, sest äki lõhun veel midagi ära.
Ärge siis väga pahandage kui rumal küsimus tundub.
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Endal kõrvalistuja uksega sama jama. Ning nii palju, kui olen ise arusaamisele jõudnud, siis kaks lahendust:
1. Alumisele hingele väike vahetükk (seibid) all - toimib ainult teatud piirides ning on tegelikult iseenda petmine, ehk piinade edasi lükkamine.
2. Tuleb panna uued tihvtid - kuna lisaks tihvtidele on ka pleki osa, mille sees tihvt liigub kulunud (ning kuna tihvte vähemalt Tartus kusagilt saada pole) siis tuleks lasta need treialil teha originaalist veidi jämedamad.
Mõlemad lahendused eeldavad ikkagi ukse hingede kruvide lahti saamist, mis on üks äraütlemata nöök, mistõttu mulgi töö veel tegemata.
1. Alumisele hingele väike vahetükk (seibid) all - toimib ainult teatud piirides ning on tegelikult iseenda petmine, ehk piinade edasi lükkamine.
2. Tuleb panna uued tihvtid - kuna lisaks tihvtidele on ka pleki osa, mille sees tihvt liigub kulunud (ning kuna tihvte vähemalt Tartus kusagilt saada pole) siis tuleks lasta need treialil teha originaalist veidi jämedamad.
Mõlemad lahendused eeldavad ikkagi ukse hingede kruvide lahti saamist, mis on üks äraütlemata nöök, mistõttu mulgi töö veel tegemata.

Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ilmselt pandi sinna sobitamiseks vahetükk vahele.. sellepärast on eemalAlgselt postitas: laizk
üks kiire küsimus: kuidas hinged kere külge kinnituvad? küsimus selles, et hinged vahetati ära, aga üks on veidi kerest eemal nüüd...

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Mis kohast ta siis kõveraks painutab. Muidu päris hea õpetus:DAlgselt postitas: asjamees
pole seal mingit keemjat vaja teha, võta üks puu latt pane ukse alla ja tõsta uks paika ,, mitte midagi hullu ei juhtu:) (no loomulikult kui korralikult teha siis võib ju ka pool autot laiali lammutada ):):):)
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
Ma ei saa aru, kuidas mõned oma siksi uksed kergelt käima saavad? Ise ma reguleerisin nii palju kui sain. Võibolla vaja siis kaa uued tihvtid panna, aga kas mingite kohtade õlitamine ja libestamine ei aita? Just seal ukse väljaspool, see rullik mille pessa lööd näiteks..?
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
to Marcuz: kui uksehingi lahti ei saa, siis saab ukse kergemalt käima ainult siis kui lukuvastust väljapoole reguleerida. väheke inetu jääb, kuid külmaga ei pea uksi täiest jõust kinni peksma vähemalt;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
Ega nad mul nii raskelt ka ei käi, et hullult peksma peaks, aga kergemaks tahaks küll.Algselt postitas: GTA
to Marcuz: kui uksehingi lahti ei saa, siis saab ukse kergemalt käima ainult siis kui lukuvastust väljapoole reguleerida. väheke inetu jääb, kuid külmaga ei pea uksi täiest jõust kinni peksma vähemalt;)
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Aitab natuke kui panna lukuvastuse ülemise ääre all asuvale pidurile (ei tea täpset nime) natuke õli. Ma alguses ei märganud seda seal kuid peale selle õlitamist hakkasid uksed kergemini kinni minema.Algselt postitas: Marcuz
Ma ei saa aru, kuidas mõned oma siksi uksed kergelt käima saavad? Ise ma reguleerisin nii palju kui sain. Võibolla vaja siis kaa uued tihvtid panna, aga kas mingite kohtade õlitamine ja libestamine ei aita? Just seal ukse väljaspool, see rullik mille pessa lööd näiteks..?
EDIT:
Ja lõpuks ma painutasingi lauajupiga ja sain ukse ilusti otseks ja julgen teistelegi soovitada kellel sama probleem.Algselt postitas: asjamees
toetad laua ühe otsa karbi peale ning ukse alla ja siis tõstad ülesse poole küll ta sul õigeks läheb uks annab mitmest kohast mängima. Omal sai VFTS il peale igat rallit uksed niimodi paika painutatud.
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Segaseks on mulle jäänud see kulunud uksehingede teema. Tegelikult ei ole uksed mitte vajunud vaid hinged on kulunud ning korralik loks uksehingedes tekitab "vajumise".
1 küsimus. Kas keegi on vahetanud esiuste hingedel difte? Kui on , siis kuidas on need uste küljest välja saadud ja kust uued leitud mis asemele läksid.
2 küsimus. Motamehe teemas keevitati dift otstest kinni ja siis hakkas see liikuma kulumata osast ehk keskelt. Kas seda hirmu ei ole, et uks jääbki ühte asendisse? Üsna kinni võib olla see hing aaststega roostetanud.
3 variant. Osta uus uks asjale mõistliku lahenduse saamiseks?
Ukse poltide lahtisaamine ei ole probleem kui on õiged tööriistad selleks olemas. Suruõhu meislile tegin sobiva ristpeaga otsiku. Sellele varrele keevitasin külge veel nr.19 mutrivõtmele sobiva mutri. Suruõhuvasar põrutab suure löögisagedusega mutrile "pähe" ja lisaks keeran mutrivõtmega otsikut. Siiani on kõik lahti tulnud.
1 küsimus. Kas keegi on vahetanud esiuste hingedel difte? Kui on , siis kuidas on need uste küljest välja saadud ja kust uued leitud mis asemele läksid.
2 küsimus. Motamehe teemas keevitati dift otstest kinni ja siis hakkas see liikuma kulumata osast ehk keskelt. Kas seda hirmu ei ole, et uks jääbki ühte asendisse? Üsna kinni võib olla see hing aaststega roostetanud.
3 variant. Osta uus uks asjale mõistliku lahenduse saamiseks?
Ukse poltide lahtisaamine ei ole probleem kui on õiged tööriistad selleks olemas. Suruõhu meislile tegin sobiva ristpeaga otsiku. Sellele varrele keevitasin külge veel nr.19 mutrivõtmele sobiva mutri. Suruõhuvasar põrutab suure löögisagedusega mutrile "pähe" ja lisaks keeran mutrivõtmega otsikut. Siiani on kõik lahti tulnud.