Esiklaasi eemaldamine.

Esiklaasi eemaldamine.

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Esiklaasi eemaldamine.

Postitus Postitas masuurik »

Uuriks siin inimestelt ,kes esiklaase ära võtnud,et mis nippe teie kasutate .Lada esiklaas kipub kergesti katki minema.Teema ajendatud mitte oskamatusest vaid teiste kogemustest ning sellest,et ise pean ka varsti varsti selle maha võtma.Olete mõne ära ka lõhkund eemaldamisel,paigaldamisel?
Pole ta nii kerge teha kui tagaklaas.
Kuidas siis läinud on?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Sama huvitaks ka mind. Pole veel kokku puutunud selle teemaga, aga eks varsti on vaja. Eemaldasin liistu ning proovisin välja suruda, aga kuskilt maalt puges jänes püksi ning lõpetasin kartuses katki teha.
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

kruvikeerajad ja muud terariistad hoia eemale!! Mina sain omal klaasid eest ikka surudes. Olen ise kah mitu klaasi lõhkund kuid kõigeparem on ikka vaikselt suruda (enne eemaldad ikka stopper riba).
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Olen nii esi- kui ka tagaklaasi enda autolt maha võtnud ning midagi erilist seal polegi, eks kõige tähtsam on see et mitte ainult ühest otsast kangutada, vaid ikka võrdselt. Ise tegin nii, et kiil küljest, ja siis käega tagudes ülemine osa klaasist hakkab kergelt tulema ning siis taod võrdselt ülemist osa et ainult ühest nurgast ei rabistaks ja nii ta kätte saabki.
Tagasipaneku kohta tean ainult teooriat, ehk siis tihend ümber klaasi, kiil sisse, mingi nöör ajada tihendi soone sisse nii et otsad välja jäävad, klaas oma kohale ja siis seespoolt hakkad ühtlaselt neid nööriotsi tõmbama, nii et siis tirib tihendi serva üle pleki ääre.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Kiil tihendi vahelt ära, siis tuleb kuidagi mugav asend endale autos leida, selili, et saab mõlema jalaga võrdselt vastu klaasi suruda ja nii ta tuleb.. vähemalt ise olen nii teinud ja on toiminud.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Me võtame kahekesi ikka.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Lisaks eelpool kirjutatule võiks enne klaasi välja surumist salongi poolt tihendi serva plekist korraks eemale tõmmata, tihti on kumm raami külge kleepunud. Akna alla jäävat tihendi osa pole vaja puutuda. Tihend eemaldub lihtsamini ja surve seega klaasile väiksem.
Nööriga tagasipanekul panna tihendile silikooni, nöör libiseb paremini. Kui tagaklaas tehtud, siis esiklaasiga peaks hakkama küll saama.

[Muudetud: 8-1-2010 IceStorm]
Iga ilmaga aktsioonis!
l
lada772
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 31 Jaan 2008 19:36
Asukoht: Valga MK Sangaste
Autod: lada 2101

Postitus Postitas lada772 »

peopesaga klaasi ülemisse serva lüües tuleb ilusti lahti
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Klaasi saab tervelt kätte kasutades lameda otsaga kruvikeerajat.Muidugi ETTEVAATLIKULT, et klaasi ei kriibi ja tihendit ära ei rapi! Kõige ohutum viis klaasi mitte katki teha on hakata selle tihendit salongist üle nö serva nokkima kruvikeerajaga. Nokkimist alusta vabalt valitud klaasi Ülemisest! nurgast ja noki tihendi ülemine osa selliselt u40% ulatuses üle serva. Nüüd kui nokitud võta sõber appi ja suruge ühe käega seestpoolt ja teisega samalajal väljast toetades ülemistest nurkadest klaasi väljapoole. Lihtne! Jalad ees varjant lõhub 70% :lol
a
ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

Postitus Postitas ats97 »

Olen ise vahetanud lada klaase päris mitmeid - ka tervelt eemaldanud. Esimese asjana eemaldada tihendikiil seejärel tõmmata läbi klaasi ning tihentivahelt lapiku ümardatud servadega kruvikaga. Seejärel selili istmetele ning pehmetallaga jalatsitega suruda klaas ülaltpoolt klaasi tsentrit eest(kapotile soovitan üksi tehes paigutada pehme tekk/puhvaika). Igasugused koputamised ning toksimised on hea algus pragudele. Klaasi ette pannes alustada tihendi klaasi külge paigaldamisest ning tihendikiil ka kohe sisse. seejärel tõmmata tihendisoonde sisse 3-4mm libe punutud nöör(ise olen kasutanud kalameestele tuttavat muttide küljes kasutatavat) nii, et nööri otsad jääks alumistest nurkadest välja(alumine serv siis topelt). Tõstke klaas tihendiga ette asetades alumine tihendi setv oma pessa ning suruge klaasi tihendiga allapoole niipalju, kui läheb(mõistliku kerge jõuga ikka mitte vägisi), jälgige et klaas ilusti ava tsentris paikneks, muidu võib klaasi ära lõhkuda või peab lihtsalt uuesti alustama. Seejärel hakata nööri servast tihendit paika tõmbama - võib abistada eelnevalt mainitud kruvikat vajadusel. Tihendi paikatõmbamisel pressida lahtise käega väljastpoolt samale kohale. Igasuguseid silikoone ja mökse pole vaja kasutada, kui tihend ning tihendiserv korras on. Töid teostada soojas ruumis.
Jutt pikk ning keeruline, kuid töö ise lihtne. Hõlpsam teha kahekesi, kuid olen teinud seda korduvalt ka üksi.
Jaksu!
p
Peep063
Postitusi: 229
Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
Asukoht: Vändra / Tallinn
Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061

Postitus Postitas Peep063 »

Ennem esiklaasi ära võttes, vaata vastu päikest palju kivitäkkeid ja kriipse täis klaas on? et kas on ülse mõtet tervelt ära võtta. lööd jalaga vana puruks ja ostad uue. Ma vahetasin enda vana klaasi uue vastu, peale värvimist. kuna vana oli juba kulunud. Vastu päikest ei näinud mitte midagi välja. Uus ei maksa muidu palju, veerennis tallinnas oli mingi 500.- kanti.
Vasta