Küsimus targematele

Küsimus targematele

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
p
Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

Küsimus targematele

Postitus Postitas Peep7 »

Mure seekord selline, et vedeleb üks 2107 kere, varsti juba 2a. Ning algupärane möte oli temast teha vähe korralikum pöllukas/ jääraja masin. Tänasel päeval ei näe enam mötet sellisel puhul sinna raha alla panna. Peale pidi minema opeli 85kw mootor hiljem 110kw. Pöhja mastiks on köik nokitud, tunnel on ära löigatud, mootori kinnitused on valmis, ning tulemüüri on vastavalt kärbitud. Kere ise on korralik, ainukeseks puuduseks on dokumentide ningkerenumbri puudus , omal ajal on keegi selle välja löiganud. Masin nüüdseks minu käes olnud juba 4a. Ning küsimus on: Kas seda saab E rühma/ rallikrossi vöi möne muu söidu masinaks teha? Nii palju olen uurinud et transportida saab seda ainult treileriga, kuna kindlustust ju teha ei saa.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Variant on see, et leiad kerenumbri koos dokumentidega. Keevitad külge jne.
Siis saad kindlustuse masinale teha, siis võid transportida ka jäiga ühenduslüliga näiteks, ülevaatusega asi kõvasti keerulisem. Kuna sul juba tulemüüri modifitseeritud, siis kindlasti ei saa ülevaatuselt läbi.
E-rühma/rallikrossi masinaks? Minu teada peab olema autol ikkagi margipõhine mootor, ehk Opeli mootoriga tehnilist kaarti ei saa. Autospordi kohta leiad tarka infot lehelt www.autosport.ee

Muidugi eespool mainitud kerenumbri omavoliline vahetus on meie vabariigis kehtivate seadustega keelatud.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

 
reiner kirjutas: Minu teada peab olema autol ikkagi margipõhine mootor, ehk Opeli mootoriga tehnilist kaarti ei saa.
Ometi leidub selline masin Eesti ralliradadel, sõitis lõunaski moos meiega. Mootor peab sel juhul olema C20X (?) koodiga ehk siis 110kw
Festina lente!
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Krossis ei ole mootori vahetus probleem, mootor on täiesti vaba! Ainus mis võib muret tekitada on tehnilise kaardi saamine. Krossis ei ole iseenesest auto dokumente vaja!
p
Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Peep7 »

Seda tean ,et mootor peaks/ peab olema 110kw. Ja minu teada Turjal on ka selline peal, ning Jalakas pidavat ka panema. Rohkem on küsimus selles ,et kas ilma dokumentideta kerel on vöimalik kaarti saada vöi ei. Pean silmas just E-rühma kaarti.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Asi lihtne, kui on tehasest pandud, siis järelikult pole probleemi.
Kui tehasest pandud pole, siis hakkab sõda tuuleveskitega pihta.

Vihjeks veel niipalju, et vaatame kas leidub inimesi kes on kodutööd natuke teinud. :)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kas mitte mingil mudelil polnudki opeli mootor tehasest peal?
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

 
hautz kirjutas:Kas mitte mingil mudelil polnudki opeli mootor tehasest peal?
jep lada 21106 on mudelinimeks.
Nii muuseas jutu jätkuks, kuskilt kugesin, vist delfi uudistest, et ka seltsimees Putini Nival Opeli moto peal.
p
Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Peep7 »

Ilmselt tuleb mingid numbrid kuskilt otsida siis kerele? Vöi kohe dok. kere otsida ja präegune metalli viia.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Venemaal on Niva ja ka tagaveoliste jaoks Opeli mootori paigaldamise kit olemas. Nimelt kasutas Chevy Niva Opeli 1,8 ecotec mootorit (vist 125 hobust oli). Baasmootoriks oli Chevy Nival vana Niva 1,7. Seega vahetades kinnitused läheb see mootor peale nii tagaveolistele kui ka vanale Nivale. Ainult, et soovitatav on sealjuures kasutada japside Aisini käigukasti, mida kasutas Chevy Niva.´

Edit: Hakates vaatama lisainfi Aisini kohta leidsin sellise huvitava lehekülje, kus inglisekeelset juttu tuunimisest ja sellest, mis detailid saadaval: http://sites.google.com/site/veselovolada/
Vasta