õõts ei tule sillatala küljest lahti ja 1 kinnituspolt tuli keevitusest lahti!

õõts ei tule sillatala küljest lahti ja 1 kinnituspolt tuli keevitusest lahti!

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
j
josmu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 16 Mai 2007 22:12
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2106

õõts ei tule sillatala küljest lahti ja 1 kinnituspolt tuli keevitusest lahti!

Postitus Postitas josmu »

Tulin sõjaväest tagasi, vaja oma 06 sõidukorda saada, sest ylevaatusele on tarvis minna. kuna waldav enamus pukse on läbi, ning pooled ?arniirid ja mõlemad rooliotsad wälimised, wedrud wäsinud ja amordid kah ääkoolend. hakkasin siis tegema. Tagusild ilma probleemidetta lahti (kyll mõne poldikese kaotusega, aga see on lihtsalt korvatav kahju), ja ennäe imet! esisillatala kyljest ei tule õõtshoob lahti, alumine loomulikult. kõik mutrikesed lahti, kõik mis õõtsade kättesaamiseks wajalik, tehtud. ärge nyyd jumala eest pakkuge neid wariante wälja, et kas ikka amort on kyljest wõetud ja kas wedru onwahelt wõetud, kas on see lahti ja too. jah on kyll:D kyll proovisin leotada kurikuulsas wd40ga- ei mõhkugi. rahast hakkas kahju. ei ole paraku wõimeline talle õliwanne korraldama:D kyll ma ka lõin seda lääbad nii siit kui sealt. ei mõhkugi. nagu kylge keevitatud. sillatala jummalast korralik. pole ei kõwwer, ei auklik. ei hakkaks seda kyll nyyd õõtsa pärast wahetama. mõttetu raha kulutamine, sest see raibe peab ju lahti tulema kuidagi:D

täna proovisin teist poolt lahti saada. janoh, hakkasin keerama mutreid lahti, ja 1 kinnituspoltidest tuli sillatala kyljest lahti. wõi noh. keevituest lahti, käib ringi. wälja ka ei tule. ja mul tõesti pole aega ja raha, et uut sillatala wahetada, sest sinna on waja pmst ka uued õõtsad osta, mis ei tule lahti wana tala kyljest ja on paari wäikse mõraga ka. on weel wõimalik wana tala päästa?

[Muudetud: 14-6-2008 josmu]
Joss
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

Tuleb lahti küll. Selleks aja auto kanali või tõstuki peale, löö õõtsa poldi ja silla tala vahele suur meisel, või veel parem kirves ja siis anna suure haamriga sinna valu (alt ülespoole löömine nõuab natuke harjumist). Koputa haamriga ka õõtsa poldi pihta (sinna kust kinnitus poldid silla tala külge lähevad). Ja nii ta lahti tulebki. Raske on, aga kus on öeldud, et peab kerge olema.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Pärast on soovitav määrdega kokku teha, siis ei pea teinekord niisuurt vaeva nägema;)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Mina lõikasin relaga poldi ümbert ettevaatlikult soone sisse ja lihvisin kuni poldini välja. Leotasin surmaga antsin kuuma ja külma ja peksin haamriga vana võlli minema. uus võll ei olnud kah kallis.
MännikuLaiali.
k
Kivunz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 09 Juun 2008 13:41
Asukoht: Rapla
Autod: Vaz 2103

Postitus Postitas Kivunz »

Endal ka siis hetkel õõtsavahetus käsil. Peksin lihtsalt kuvaldaga auto all nende õõtsa nurkade vastu. Pika peksmise peale andis targem järele :D Mina pakuks tala päästmiseks välja järgmise variandi... Puuri see polt välja sillatala seest ja tee sinna sisse poole uus keere. Seejärel kruvi sinna sisse väike jupp keermelatti ja võimaluse korral keevita see äärest sillatala külge. :puzzled
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sillatala sees pole mitte mingisugust keeret - seal on kandilise lameda peaga spetsiaalpoldid.
kuna sillatala konstrueeritud plekist, siis pole mõeldav mingisugune rats keerme keeramise ja keermelati paigaldamisega.
tuleb see polt ära vahetada sillatala seest, seal on ikka paras jõud taga pole oma eluga mängida mõtet!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Keermelatti pole ka mõtet panna,need poldid seal ikka tugevamad;)




Surud/lööd vanad poldid sissepoole välja ja pärast seest uued sisse jälle:P
Pärast painutad plekid seest jälle poldipea ümber (,viimase varjandina keevitad kinni:puzzled)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 734
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Mul praegu õõtsavahetus käsil ja on sama lugu, et üks polt hakkas koos mutriga ringi käima. Ega siis vist sillatala vahetusest ei pääse?
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Polt.

Postitus Postitas SexSix »

Kui sa mõtled pikki sillatala kulgevaid polte, siis need vahetatavad. Kandilise peaga 14mm poldid.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 734
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Õige.

Postitus Postitas SexSix »

Õige jah. Need on pildil kuidagi väga lühikesed, tekelt ikka pikemad. Peaks olema eraldi müüa.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 734
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Kuida ma nod kätte saan? Sillatala seest?
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Sillatala all on mõlemal pool augud. Sealt susate mingisuguse peenema tugevama raua vahele, ning poote poldi pea kinni. Edasine juba ügaühe enda isiklikult vajadusel ja soovitusel. Soovitan pärast ka poldid uute vastu vahetada. Ning ka kontaktpinnad määrida roostetamisvastase vahendiga.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Vasta