02 vedrud 03-le
02 vedrud 03-le
-
hhunter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 255
- Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
- Asukoht: Jüri-Pildiküla
- Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512
02 vedrud 03-le
Kui panna 02 vedrud 03-le ega siis tagumik teavasse ei tõuse,tahaks nagu tau otsa tõsta,aga ei tea kuidas alustada,mu arst need kummi puksid mõttetud,äkki aitavad 02 vedrud.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Käsipiduri tross käib vastu kardaani siis, kui sild ripub amortide otsas.
Üks kunde otsustas panna oma 21011-le tugevamad vedrud taha. Minu juttu, et 02 vedrud selleks ei sobi, ta ei uskunud. Naabrimees oli soojalt soovitanud ju.
Panime siis alla. Juba ärasõites tegi tross vastu kardaani häält. Mina ütlesin, et nii ta ju tahtis. Minul pole sinna midagi teha. Soovitasin veel telliskive pagasniku täis panna
. Nädala aja pärast oli kunde tagasi. Ütles, et nii kõva autoga ei saa sõita. Koormaga pidi olema normaalne, aga tühjalt nagu "puuhobune".
Teenisin siis uuest raha vanade vedrude paigaldamisega ja käsipiduri trossi vahetusega. Sellel olid juba pooled keed katki.
Eks iga inimene tahab ikka OMA vigadest õppida.
Üks kunde otsustas panna oma 21011-le tugevamad vedrud taha. Minu juttu, et 02 vedrud selleks ei sobi, ta ei uskunud. Naabrimees oli soojalt soovitanud ju.
Panime siis alla. Juba ärasõites tegi tross vastu kardaani häält. Mina ütlesin, et nii ta ju tahtis. Minul pole sinna midagi teha. Soovitasin veel telliskive pagasniku täis panna

Teenisin siis uuest raha vanade vedrude paigaldamisega ja käsipiduri trossi vahetusega. Sellel olid juba pooled keed katki.
Eks iga inimene tahab ikka OMA vigadest õppida.
C
Minul on taga lõikamata 02 vedrud, eesmärk oligi jäikus, tõesti käsipiduritross käis vastu kardaani, kuid ühe pisikese vedru ja klambriga saab selle tossi natuke eemale juhtida kardaanist ning probleemi pole.
[Muudetud: 24-9-2007 kaspar]
[Muudetud: 24-9-2007 kaspar]
https://www.rsparts.ee - Võidusõidu ja performance osad
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
kui juba vedrude vahetusest juttu tuli siis küsiks kah-kuidas vahetada tagavedrusid? arvasin et peab auto üles tõstma ja teise tungiga silla kah järele ning vedrud fikseerima. ning siis lasta sild tungi pealt alla. aga ütles milvi mulle et tagavedrud tulevad niisama vahelt välja kui tõsta üles auto tagaots ja jätta sild rippu. kas asi ongi nii lihtne ?
Ma vahetasin(tegelt võttsin vnad ära ja panin pärast tagasi)Algselt postitas: moosmoosik
kui juba vedrude vahetusest juttu tuli siis küsiks kah-kuidas vahetada tagavedrusid? arvasin et peab auto üles tõstma ja teise tungiga silla kah järele ning vedrud fikseerima. ning siis lasta sild tungi pealt alla. aga ütles milvi mulle et tagavedrud tulevad niisama vahelt välja kui tõsta üles auto tagaots ja jätta sild rippu. kas asi ongi nii lihtne ?
nii ,et lasin amordid lahti ja tõstsin tagumise otsa ülesse,tagasilda sai niipalju alla lükata et vedrud sai kätte.
Esivedrudega sai umbes samamoodi tehtud(1keerd lühemate vedrudega)
See on kõige lihtsam ja kiirem varjant.
[Muudetud: 25-9-2007 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
pPriidic
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 615
- Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Samara 2108 Baltic
asi ongi nii lihtne, jõudu tööle!Algselt postitas: moosmoosik
kui juba vedrude vahetusest juttu tuli siis küsiks kah-kuidas vahetada tagavedrusid? arvasin et peab auto üles tõstma ja teise tungiga silla kah järele ning vedrud fikseerima. ning siis lasta sild tungi pealt alla. aga ütles milvi mulle et tagavedrud tulevad niisama vahelt välja kui tõsta üles auto tagaots ja jätta sild rippu. kas asi ongi nii lihtne ?
9x mõtle, 1x postita!!! 

-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Loodan, et teema algataja mõtleb ka sellele, et kui vedrusid EI LÕIKA ja jätta nad sama kõrgeks kui on mõeldud universaalkere variandil (mis on raskem kui sedaan), siis juhitavus muutub veel halvemaks...
Mida kõrgem auto(antud juhul siis tagumine osa), seda kõrgemal on ka kere massikeskme punkt ja seda kergemini kurvijõud autot mõjutavad...
Mida kõrgem auto(antud juhul siis tagumine osa), seda kõrgemal on ka kere massikeskme punkt ja seda kergemini kurvijõud autot mõjutavad...
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Sa pane need 02 omad alla ja otsusta ise.
Kui pole neid veel olemas ja pärid, et ostu teha, siis odavam on ikkagi originaalvedrule kummirõngad ülemistesse kanduritesse paigutada, kuigi väidad, et see jama on. Kui poest neid osta ei raatsi, siis kannatab ka siin kokku hoida - staadionimatist lõikad lendteraga.
Kui pole neid veel olemas ja pärid, et ostu teha, siis odavam on ikkagi originaalvedrule kummirõngad ülemistesse kanduritesse paigutada, kuigi väidad, et see jama on. Kui poest neid osta ei raatsi, siis kannatab ka siin kokku hoida - staadionimatist lõikad lendteraga.