Logarite paigaldamine!
Logarite paigaldamine!
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Logarite paigaldamine!
Sai siis täna logarid ostetud, aga tahaks teada kas neid saab ka ise paigaldada ja kas mingeid polte ka vaja osta?Tänud juba ette abistajatele!ps.logarid on tagumised.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Tõmbneetidega paigaldus ei ole hea.Kahe-kolme aasta tagant korra
tuleks logarid alt ära võtta ja kontrollida roostetõrje ja mastiksi olemasolu,
vajadusel värskendada.Iselõikuvate kruvidega lihtsam,keera ära ja logar
käes,neetidega hakka käiama ja pärast uusi panema.Mul omal on 6 mm
poltidega pandud.
Kui sa said klaasplastikust logarid siis vaata et tagumine serv ulatuks
porilapaka kinnituse alla.Ilma auke tegematta lisakinnitus olemas.
tuleks logarid alt ära võtta ja kontrollida roostetõrje ja mastiksi olemasolu,
vajadusel värskendada.Iselõikuvate kruvidega lihtsam,keera ära ja logar
käes,neetidega hakka käiama ja pärast uusi panema.Mul omal on 6 mm
poltidega pandud.
Kui sa said klaasplastikust logarid siis vaata et tagumine serv ulatuks
porilapaka kinnituse alla.Ilma auke tegematta lisakinnitus olemas.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
llada 1300sl
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kruvide koht on seal, kus logar halvasti hoiab (on natuke eemal). Koht on tõesti igal logaril individuaalne.
Logar istub ilma kruvidetagi päris kindlalt kinni. Sellest aga ei tasu ennast petta lasta. Talvel korjab sinna sulalund ja jääd külge ja logarid muutuvad väga raskeks.
Just talve alguses tulevad kliendid kaebama logarite kadumise üle. Siis tahetakse osta ühte logarit, mid aga poest ei müüda. Üks eriti kapriisne klient (naisterahvas) isegi riidles minuga selle pärast, et ma talle poest ühte logarit ei too. Lõpuks sai ka mees (tavaliselt tuhvli all) sõna suust ja klaaris minuga ise asjad selgeks. See oli vist selle mehe aasta kõige rahuldavam (parem, kui jalgpall või sex) päev.
Logar istub ilma kruvidetagi päris kindlalt kinni. Sellest aga ei tasu ennast petta lasta. Talvel korjab sinna sulalund ja jääd külge ja logarid muutuvad väga raskeks.
Just talve alguses tulevad kliendid kaebama logarite kadumise üle. Siis tahetakse osta ühte logarit, mid aga poest ei müüda. Üks eriti kapriisne klient (naisterahvas) isegi riidles minuga selle pärast, et ma talle poest ühte logarit ei too. Lõpuks sai ka mees (tavaliselt tuhvli all) sõna suust ja klaaris minuga ise asjad selgeks. See oli vist selle mehe aasta kõige rahuldavam (parem, kui jalgpall või sex) päev.

C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Teema küll tagalogari kohta, aga ikkagi lisan ühe nipi esilogari paigaldusest.
Kui esilogareid paigaldate, siis võtke lonseka küljest kummipunn ja asetage see hoopis läbilüügi puhvri peal oleva augu katteks. Muidu on see õõnsus seal koguaeg märga pori täis ja roostetab kiiremini. Ühe vanal siksil oli nii pandud ja auk oli täiesti puhas. Peale logari paigaldust muutub lonseka auku kattev kummipunn tarbetuks. Kui teil on neid punne muidu võtta, võite ka lonseka augu kaetuks jätta.
Kui esilogareid paigaldate, siis võtke lonseka küljest kummipunn ja asetage see hoopis läbilüügi puhvri peal oleva augu katteks. Muidu on see õõnsus seal koguaeg märga pori täis ja roostetab kiiremini. Ühe vanal siksil oli nii pandud ja auk oli täiesti puhas. Peale logari paigaldust muutub lonseka auku kattev kummipunn tarbetuks. Kui teil on neid punne muidu võtta, võite ka lonseka augu kaetuks jätta.

C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Paigaldatud esilogar. Kuus kinnituskruvi on näha. Seitsmes on just noole otsa kohal tagaseinas.
Kruvide panekul tuleb jälgida, mis selle koha peal teispool seina on.
Algul keeran kruvid sisse. Siis, kui kõik paigas, keeran ükshaaval välja. Kruvi otsad ja augu määrin roostevastase õliga ning kruvi tagasi paika. Nii ei tohiks kruviauk ära roostetada (nagu tavaliselt näha on vanadel autodel).
Kruvide panekul tuleb jälgida, mis selle koha peal teispool seina on.
Algul keeran kruvid sisse. Siis, kui kõik paigas, keeran ükshaaval välja. Kruvi otsad ja augu määrin roostevastase õliga ning kruvi tagasi paika. Nii ei tohiks kruviauk ära roostetada (nagu tavaliselt näha on vanadel autodel).

C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Need alumiiniumplekist logarid on vanemat tüüpi. Nendele pakuti lisaks plastikust välisääri, mis peaksid ka küljes olema. Muidu roostetab poritiib täpselt selle logari kaare kohast ära.
Koos lisaäärega ka väga head asjad.
Esilogarite panekul peab jälgima, et esimene äär jääb natuke eespoolt paistma. Siis saab logari pealne kenasti pidevalt tuulutust. Kui on liiga palju väljas, kipub lumest läbi sõites küljest ära käristama.
Koos lisaäärega ka väga head asjad.
Esilogarite panekul peab jälgima, et esimene äär jääb natuke eespoolt paistma. Siis saab logari pealne kenasti pidevalt tuulutust. Kui on liiga palju väljas, kipub lumest läbi sõites küljest ära käristama.
C
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Mul ka ees need vanad alumiiniumist logarid ja see plastik äär on ka. Kuid selle plastik äärega on jamad. See vajub koguaega alla (arvatavasti pole siis korralikult kinnitatud) ja esimesest alumisest nukast käis ratas vastu ja kulutas selle plastmassääre ära.
Ma kardan, et kui ma sinna uue plastmassääre ostan (kui neid veel saada on) siis see uus kulub sealt esimesest alumisest nukast samamoodi ära. Seal see vahe ratta ja pleki vahel on millegi pärast nii väike. (auto pole esiosaga matsu pannud ja rehvid on ka õigete mõõtudega.)
Ma kardan, et kui ma sinna uue plastmassääre ostan (kui neid veel saada on) siis see uus kulub sealt esimesest alumisest nukast samamoodi ära. Seal see vahe ratta ja pleki vahel on millegi pärast nii väike. (auto pole esiosaga matsu pannud ja rehvid on ka õigete mõõtudega.)
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Saada neid enam ei ole.Otsisin ka suvel neid taga.Siis lõpuksAlgselt postitas: allah
Ma kardan, et kui ma sinna uue plastmassääre ostan (kui neid veel saada on)
emeksist ühe vana rondi küljest sain.
Äärt kippus mul ka ära sööma.Panin kummpuhvri(rõnga)
vedru keeru vahele ja mure otsas.Muidugi ei tea kuidas sul
esivedrudega lood on ja kas lanzeronid ei ole liiga kummis.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ääred ei ole kinnitatud. Ainult plekilogari kummiäär hoiab neid kinni. Kui alla vajuvad, on ilmselt kummiäär ära pakatanud. Osa ääri oli pressitud väga viletsast materjalist, mis taastas lõpuks oma esialgse kuju (läksid vormist välja). Ka need võivad vajuma hakata.
Ega neid ääri pole ka mõtet otsida. Otsimine maksab rohkem. Need pildil olevad esilogarid ostsin kundele eile 130eek eest (poest).
Ega neid ääri pole ka mõtet otsida. Otsimine maksab rohkem. Need pildil olevad esilogarid ostsin kundele eile 130eek eest (poest).
C