Võid vaadata Tartus Kaunase puiestee 73 alumine kauplus Foreign oli vist selle poe nimi. See on seal kaunase puiesteel üleval pool kui Kalda teelt vaadata.See poe omanik on päris tark mees ja teab mida müüb. Tema toob kaupa mitmelt maalt , nii Soomest ,Itaaliast , Saksamaalt kui ka Venemaalt.Algselt postitas: messTäpselt nii ja seda seisukohta ei karda väljendada ka kõik A varuosi pakkuvad kauplused eesotsas Lada Eestiga.Algselt postitas: Ardi Soovik
Jõuame siis seisukohani,et Lada puhul on A varuosad odavamad ja viletsama kvaliteediga kui B ja C varuosad.
PS. Kuna hiljuti endal just oli kontide/pukside/liigendite remont käsil, tagasilla oma veel tegelikult ees, kuigi jupid olemas, siis kõikvõimalikud rooliotsad ?arniirid jms. suutsin Lääne analoogid leida, kuid vat pukse mitte. Seepärast oleks igati teretulnud, kui keegi, kes teab kust saab, või milline Lääne tootja üldse teeb kõikvõimalikke pukse Ladale sellest lahkesti teada annaks.
Laagrid ja metallpuksid kummipukside asemele
Laagrid ja metallpuksid kummipukside asemele
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Liuglaagrid ,kui logisema hakkab ,paned uue.
Rallimeeste värk ja kallis lõbu ,aga see-eest spordis asendamatud. Täpsus maksab. Kardid ,ATV-d ,kelgud ,ringrajamasinad jne.....
Rooliotsade asemele ideaalsed ,taluvad teravaid lööke (teekonarused ,rajapiirded). Tavalised ühest otsast kinnitatavad roolimunakad on ju palju õrnemad ,löögile läheb kauss lõhki.
Võib ju teha määritavaks ,aga määre ja tolm muutub abrasiiviks - kulub veel kiiremini. Iseasi on mingid kaitsekotid peale tõmmata....aga kogemused puuduvad ja ei ole ka plaanis neid "uniballe" tänavale küll tirida. Lähed TÜV-l kanalile ja siis kuuled ,kuidas alla roninud onkel vilistab
http://www.kartek.com/products/all/heims/heims.htm
Rallimeeste värk ja kallis lõbu ,aga see-eest spordis asendamatud. Täpsus maksab. Kardid ,ATV-d ,kelgud ,ringrajamasinad jne.....
Rooliotsade asemele ideaalsed ,taluvad teravaid lööke (teekonarused ,rajapiirded). Tavalised ühest otsast kinnitatavad roolimunakad on ju palju õrnemad ,löögile läheb kauss lõhki.
Võib ju teha määritavaks ,aga määre ja tolm muutub abrasiiviks - kulub veel kiiremini. Iseasi on mingid kaitsekotid peale tõmmata....aga kogemused puuduvad ja ei ole ka plaanis neid "uniballe" tänavale küll tirida. Lähed TÜV-l kanalile ja siis kuuled ,kuidas alla roninud onkel vilistab

http://www.kartek.com/products/all/heims/heims.htm
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Kui endale neid peaks kunagi otsima hakkama, siis esimese kohana küsiks siit: http://www.baltilaager.ee/
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Olaafile:
Westward Tallinnas:
http://www.1182.ee/baas/disp.cgi?uid=00 ... 9DZZ6&nl=1
http://www.1182.ee/baas/disp.cgi?uid=00 ... 8xIz4&nl=1
Westward Tartus:
http://www.1182.ee/baas/disp.cgi?uid=00 ... u3Uc1&nl=1
Otsi Askubali tooteid: http://www.askubal.com/english.htm?pref ... visit=none (mõõdud ja orienteeruvad hinnad ka olemas). Vaata sealt e-Shopi alt....Rod Ends Bearings...
Isegi Racing on olemas ,kui leiad.
Neid toob sisse esimestel linkidel olev firma.
Kvaliteeti ei kindlusta ,ehk leiad veel teistelt tootjatelt kui hästi otsid. Ringrajameeste tutvusi-kogemusi oleks vaja...
Homme plaanis minna LX Motorsist läbi ,ehk sealt kuuleb kah midagi ,pead ei anna.
------------------------------------
Väike parandus: "Liximees" täna Tln.-s ,jääb edaspidiseks see külastus....
09.01.06. Logman
Westward Tallinnas:
http://www.1182.ee/baas/disp.cgi?uid=00 ... 9DZZ6&nl=1
http://www.1182.ee/baas/disp.cgi?uid=00 ... 8xIz4&nl=1
Westward Tartus:
http://www.1182.ee/baas/disp.cgi?uid=00 ... u3Uc1&nl=1
Otsi Askubali tooteid: http://www.askubal.com/english.htm?pref ... visit=none (mõõdud ja orienteeruvad hinnad ka olemas). Vaata sealt e-Shopi alt....Rod Ends Bearings...
Isegi Racing on olemas ,kui leiad.
Neid toob sisse esimestel linkidel olev firma.
Kvaliteeti ei kindlusta ,ehk leiad veel teistelt tootjatelt kui hästi otsid. Ringrajameeste tutvusi-kogemusi oleks vaja...
Homme plaanis minna LX Motorsist läbi ,ehk sealt kuuleb kah midagi ,pead ei anna.
------------------------------------
Väike parandus: "Liximees" täna Tln.-s ,jääb edaspidiseks see külastus....
09.01.06. Logman
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
njah aga pronkstoorikud ja treimine maksavad ka midagi, see uniball lahendus on lihtsam teostada. Kuid kas vene päritolu selliseid varda otsi pole, need maksaks ju kordades vähem. Kuid sellega aega on sest praegu keset kõige kibedamat jää/lumeradade hooaega ei taha autot lahti lammutama hakata, et sinna alguses veel küsitava vastupidavusega detaile kruvida:)
-
hhullmaks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 112
- Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
- Asukoht: Tallinn, mustamäe
- Autod: vaz2105
- Kontakt:
siin juttu olnud kummipukside vahetus kõvemate asjanduste vastu tänavasõiduautole eriti ei soovita, kummipukside üks ülesanne on ka pehmendada teekonaruselt saadud lööke, suurema matsu võtab vastu rehv, edasist pehmendab kummipuks. kui kummipukse pole, tulevad löögid metall vastu metalli ja tagajärjeks võib olla nõrgima metallosa purunemine, näiteks kinnituskoht kere külge.
-
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
ajutiselt panin sumpa kinni traadiga,jäi ainult see kõige viimane tripp mis ülevalpool oli. ühelt poolt siis käru konksu külge ja teiselt poolt originaal kronsa külge. konksupoolne oli ära murdunud. kuna panin traadi 3 kordselt siis oli tulemus selline: traat konksu küljes oli terve ja alles,teiseltpoolt kus traat kinnitus allesoleva kronsa külge,tõmmas selle lahti koos rusikasuuruse tükiga. nüüd siis ripub seal all.Algselt postitas: motamees
Riputage oma sumbuti kummitrippida asemel traadiga üles ja te tunnete kohe, kui tähtsad on kummipuksid.
seega panete veel traadiga???
Mina arvan, et ringraja sõidus läheb jäikasi pukse kindlasti vaja, kuna täpsus ja jäikus on väga tähtsad. Seal peavad need tugevdatud kered ka vastu nendele löökidele. Igapäevasõiduks ehitada autole jäik puksiring oleks iseensest kift aga kas tasub seda löökaugu efekti meie teedel suurendada...mida näitab kere peale aastaaega.Eks peab keegi proovima siis näeb:)
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Vaat just sellepärast polegi plaanis neid tänavale tirida ja ei soovita teistelegi.Algselt postitas: posta84
Mina arvan, et ringraja sõidus läheb jäikasi pukse kindlasti vaja, kuna täpsus ja jäikus on väga tähtsad..... Igapäevasõiduks ehitada autole jäik puksiring oleks iseensest kift aga kas tasub seda löökaugu efekti meie teedel suurendada.....
Vanal kopkal sai tagavedrudesse rullikeeratud transportöörilint topitud. Algul oli masin ikka ülijäik ja tagus kõik teekonarused mulle istme kaudu selga ja tagumikku. Mõne tuhandese läbisõidu järel asi vaibus ,sest lindile tulid voldid sisse ,aga selle ajaga jõudis auto keret niipalju pehmendada ,et külma ilmaga hakkas tagaklaasi juurest naginat kostuma. Vene ajal topiti ka tennisepalle vedrudesse ,fantaasial polnud piire.... Nii mõnigi mees kirus pärast ja oigas pragunenud vedrukappe nähes.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Nii ,lubatud külaskäik "liximehe" juurde tehtud.
Sain üht-teist teada ka...
Nimelt soovitati selliseid uniballe ,millel on tolmukaitsed plastrõngaste näol ,sest ilma kaitseteta ei kesta need liigendid üle ühe sõidu ,eriti kui liiva ja pori saavad. Need kindlasti ka törts kallimad.
Aga kui kellelgi huvi ,siis mu tutvusringkonna keskmise klassi mehed toovad oma kauba OÜ Modulator'ist.
Jutt ei ole jubinatest ,millega sõidavad Sepp ,Ohtla jt. kõrgema klassi mehed! See on hoopis teine teema ,asi algab ....teadagi millest....
Ralli ja krossi jaoks on uniballid natuke valed asjad. Levinumad on ikka kapronpuksid ,mis muudavad samuti juhitavuse vägagi konkreetseks. Masin aga muutub tõelislt teekonarusi järgivaks puuhobuseks. Rääkisin mehega kes monteerinud tahtjatele nii seda kui teist ja need tahtjad ei ole mitte s...ta pealt riisutud roolikeerajad.
Sain üht-teist teada ka...
Nimelt soovitati selliseid uniballe ,millel on tolmukaitsed plastrõngaste näol ,sest ilma kaitseteta ei kesta need liigendid üle ühe sõidu ,eriti kui liiva ja pori saavad. Need kindlasti ka törts kallimad.
Aga kui kellelgi huvi ,siis mu tutvusringkonna keskmise klassi mehed toovad oma kauba OÜ Modulator'ist.
Jutt ei ole jubinatest ,millega sõidavad Sepp ,Ohtla jt. kõrgema klassi mehed! See on hoopis teine teema ,asi algab ....teadagi millest....

Ralli ja krossi jaoks on uniballid natuke valed asjad. Levinumad on ikka kapronpuksid ,mis muudavad samuti juhitavuse vägagi konkreetseks. Masin aga muutub tõelislt teekonarusi järgivaks puuhobuseks. Rääkisin mehega kes monteerinud tahtjatele nii seda kui teist ja need tahtjad ei ole mitte s...ta pealt riisutud roolikeerajad.
Samas A-grupi fordi vedrustuses on uniball kasutusel ja ka näiteks enamikus Reinsalu krossiautodes.Algselt postitas: logman
Ralli ja krossi jaoks on uniballid natuke valed asjad. Levinumad on ikka kapronpuksid ,mis muudavad samuti juhitavuse vägagi konkreetseks. Masin aga muutub tõelislt teekonarusi järgivaks puuhobuseks. Rääkisin mehega kes monteerinud tahtjatele nii seda kui teist ja need tahtjad ei ole mitte s...ta pealt riisutud roolikeerajad.
