Tagaotsa tõstmine
Tagaotsa tõstmine
-
kkopec
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 314
- Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
- Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
- Autod: japs
tegelikult minagi ei soovita tagaotsa tõstmist!juhitavus halveneb ja esisillale langeb suurem koormus,mis hakkab ajapikku silda lõhkuma.tean oma kogemustest!muidugi veel suurem lollus mis ma näinud olen,onkolmas vedru mis pannakse silla keskele,difri peale ja kerele keevitatakse põhja vedru kandur.olen ühe sellisega väikse proovisõidu teinud ja rohkem ei taha-eluohtlik riistapuu!tõukekelgul on ka parem juhitavus!
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
mi9na panin mõlemale vedrule kõige ülemise ja kõige alumise keeru vahele terve rea kummijunne ja sellest piisas täiesti ja ma ei ütlex et juhitavus halvemax läx...täitsa normix jäj...aga pastlasse läx küll nagu paremini...mul oli siis 011 ja läx teise käiguga asfaldi peal pastlasse...
;):bouncing...aga see oli ammu nüüd 07....mul nei kummijunne pool kilekotti täis ja jätkub veel järgmiselegi autole...
:rolleyes


-
vvalge_neeger
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 3
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
vedrusid ei ole mõtet uusi otsida seal on juba vahele mõeldud sellised kolvi otsad traktori 150-ne omad minu autol on need kyll vahel ja olen n2inud paljudel selliseid jubinaid seal vahel. nad k2ivad vedrude alla et ei peaks vedrusid uusi otsima nii lihtne ongi lased tagasillla alla, vedrud tulevad alla ja siis pannakse need kolvi pead vahele ja pannakse sild alla tagasi...
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
mul endal kah tõstetud ja mull on 02 vedrud ikka vaata pilte http://www.carrating.ee/car.php?4455
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Taguotsa tõstmisel võib ilmneda veel üks tõsiasi.Nimelt vanad amordid mis on juba osaliselt õlist tühjad ei tööta enam ülemise osaga.Sellest arvatavalt ka osade klubiliste kogemused ujuvast ja ebastabiilsest autost.
02/04 vedru ei maksa peljata,jäikuste vahe on sedavõrd väike.Tagatelje koormuste vahe auto teh.passides on 40kg.
See võrdub sellega,et sedaan on sama pehme originaalvedruga tühja bensiinipaagiga ja 02 vedruga täis bensiinipaagiga.
Vanadel autodel on ikka vedrude väsimusest tingituna kere vajunud.
Seetõttu oleks isegi soovitav panna kere ja vedrukandurite vahele need rõngad vähemalt selle paksusega mille võrra on kere allapoole vajunud.Tagasilla piduriregulaator on ju ka valmistatud uuteb aga mitte väsinud vedrude järgi.
Nüüd kohe ka küsimus.Palju on uue Lada(01,03,06) tagasilla otsmise keskpunkti ja poritiiva serva vertikaalis mõõdetud vahe?.
Kui saaks sellele küsimusele vastuse,saaksid kõik teada palju nende autode tagavedrud on väsinud ja palju oleks vaja tõsta.
02/04 vedru ei maksa peljata,jäikuste vahe on sedavõrd väike.Tagatelje koormuste vahe auto teh.passides on 40kg.
See võrdub sellega,et sedaan on sama pehme originaalvedruga tühja bensiinipaagiga ja 02 vedruga täis bensiinipaagiga.
Vanadel autodel on ikka vedrude väsimusest tingituna kere vajunud.
Seetõttu oleks isegi soovitav panna kere ja vedrukandurite vahele need rõngad vähemalt selle paksusega mille võrra on kere allapoole vajunud.Tagasilla piduriregulaator on ju ka valmistatud uuteb aga mitte väsinud vedrude järgi.
Nüüd kohe ka küsimus.Palju on uue Lada(01,03,06) tagasilla otsmise keskpunkti ja poritiiva serva vertikaalis mõõdetud vahe?.
Kui saaks sellele küsimusele vastuse,saaksid kõik teada palju nende autode tagavedrud on väsinud ja palju oleks vaja tõsta.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
huvitav...ma teen omale põllurallikat. kõigile vedrudele kummid keerud vahele(25 eeku, siksi poest). auto on kõrgem, jäigem(ikka kõvasti) juhitavust pole proovinud veel aga tõotab head. muuseas, et neid kummi junne taha panna: amordid lahti ja pidurivoolik lahti ja tõsta tungrauaga keret. ette panekuks peab vedru ära võtma.
PS: see kõrgus on selleks, et põllul mitte põhja ära lõhkuda ja lumme kinni jäämist vältida, mitte selleks et ägedam välja näeks.
PS: see kõrgus on selleks, et põllul mitte põhja ära lõhkuda ja lumme kinni jäämist vältida, mitte selleks et ägedam välja näeks.
Ausalt öeldes oli minu auto vanade taga vedrudega, millel kummikeerud vahel, kohe tükk maad parema juhitavusega, kui nüüd uutega. Autoks 03 ja vedrud 01- omad (või ehk ka vene värki arvestades vahetusse läinud 02 omad). Esiteks kaldub auto nüüd rohkem (järsus kurvis tsentrifuugaaljõud mõjutab rohkem, kuna autol kuut kõrgemal, teiseks hakkavad esirattad keeramise peal varem libisema ja auto tahab nn "otse minna" , kolmandaks tõusis vedrude vahetamisega auto niipalju, et käsipiduritross käib tühjalt sõites vastu kardaani ja august läbi sõites tahab kyb gaasikaid kinnitustest lahti tõmmata. Ma ei kujuta ettegi mis mõrvarelv see auto veel 02 vedrudega oleks, kui autol pepu veel kõrgemal...
Omalt poolt ei soovita siin vanu vedrusid, aga selle kõrgeks ajamisega tasuks küll ettevaatlik olla.

Küsimus on vedrude jäikuses, mul näiteks nii jäigad et ega ikka naljalt ümber ei lähe, kõigutadagi raske. olen täiesti kindel et originaal lada läeb kergemini ümber.Algselt postitas: RaxoMa ei saa nüüd aru....mõni mees ootab paremat juhitavust madalamalt autolt, teine aga kõrgemalt autolt?Algselt postitas: Beast
auto on kõrgem, jäigem(ikka kõvasti) juhitavust pole proovinud veel aga tõotab head.![]()
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Küsimus ei ole ainult jäikuses. On vahe kus sa oma sõiduriista pruugid. Põllupeal hiiri taga ajades on loomulikult vaja kõrgemat vedrustust ja sootuks mitte juhitavuse vaid auto muude liigendite tervise ja läbivuse jaoks. Need kes oma autot enam igapäevaliikluses ja asfaldil pruugivad ei aja oma autot nii kõrgeks, sest kõrge autoga olgu ta nii jäik kui tahes muutub raskuskese, aerodünaamilised omadused jms, mis ei ole mitte hea auto juhitavusele.Algselt postitas: Beast
[Küsimus on vedrude jäikuses, mul näiteks nii jäigad et ega ikka naljalt ümber ei lähe, kõigutadagi raske. olen täiesti kindel et originaal lada läeb kergemini ümber.
Noormehele soovitus - maailm on mitmevärviline ja enne kui kellegi mõtet maha tegema ning oma tõde kuulutama hakkad mõtle ikka enne hästi järgi kas viis ja kontekst milles sa seda teed on kõige õigemad. Autoehituses ei ole olemas absoluutseid tõdesid, seda võid oma rallisõitjast isalt, onult või kes iganes ta oli (minu vabandused kehva mälu pärast) küsida. Kui ta vähegi teemaga kursis on kinnitab ta seda kindlasti.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?