Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitus Postitas kapa »

Kuidas saada lahti sidurikoja ülemisi polte? Mulle öeldi (ise pole Ladal sidurit vahetanud, kogemused puuduvad) et seal pidavat vaja minema mingit erivõtit, pika otsaga vms? Teadjad kommenteerige... Saab siduriketta tava võtmetega vahetatud? Kui nüüd erivõtit on vaja, jääb see sidurivahetus nüüd lähimal ajal ära...
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitus Postitas ando »

Ei ole vaja spetsvõtit. Ülemisi polte on väga kehv keerata, aga heade riistadega peaks hakkama saama. Tsentreerimiseks on vaja spets asja. :) Aga selle sa ikka kuskilt leiad.
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitus Postitas kapa »

Tsentreerida pidavat saama ka harjavarrega. Aga siis üritame pea püsti siduri vahetusele vastu minna. Ega vene ketast ei tasu vist panna?
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitus Postitas Hulkur »

Tavasõiduks käib vene siduriketas küll.
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitus Postitas IceStorm »

Algselt postitas: kapa
Kuidas saada lahti sidurikoja ülemisi polte? Mulle öeldi (ise pole Ladal sidurit vahetanud, kogemused puuduvad) et seal pidavat vaja minema mingit erivõtit, pika otsaga vms?
Selleks läheb vaja 19 mm padrunit, võtit, pikendust või pikendusi ning kardaani pikenduse ja padruni vahele.
Padrunitega tööriistakomplektiga peaksid töö tehtud saama.
Iga ilmaga aktsioonis!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitus Postitas olaaf »

mina olen kasutanud 2108 või niva ketast - mõlemad "lamellidega"

ketast tsentreeri vana kastivõlliga..
kindlasti leiad mõne vana käigukasti kust see ära lõigata:)

ülemised poldid võtad lahti kõveraks keeratud 19/17 lehtvõtmega..
ise olen nii 4 autol kokku 18 korda käigukasti vahetanud
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitus Postitas hautz »

Parim võti selleks on 19 silmusvõti ;),aga ka tavalisega saab hakkama.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: IceStorm
Selleks läheb vaja 19 mm padrunit, võtit, pikendust või pikendusi ning kardaani pikenduse ja padruni vahele.
Padrunitega tööriistakomplektiga peaksid töö tehtud saama.
Töökojas, kus enda masinaid putitanud on lada käimari vahetamiseks tehtud spets võti - 19 padrun, kardaan, ja umbes käigukasti enda pikkune pikendus.
Siis on see võti hea kui keegi teine on kapoti all ja hoiab padrunit omal kohal, muidu kipub maha viskama..

Aga tsentreerimiseks on kõige parem käimari enda otsavõll, nagu olaaf mainis.;)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitus Postitas GTA »

Mul see kõver võti olemas... ja kui satud ntx Mindora poodi, võid ka uurida, ehk on neil seda saada. Kui käigukaste lõhkuda ei raatsi (:P), noh tänapäeval küll suht tavatu kuid mul on otsavõlli mõõtude järgi treitud pulk, mis pole ka kordagi hätta jätnud. Ühel korral ei leidnud ma seda üles ja sai tsentreeritud käigukasti endaga. Vaja läks selleks kahe mehe jõudu ja tükk aega jebimist:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
w
w2rk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 21 Jaan 2006 14:35
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 2101

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitus Postitas w2rk »

Tavalise lehtvõtmega saab väga eduliselt sidurikoja poldid lahti.
Lada on see mis JÄÄB !
r
Rallilada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Nov 2007 11:33
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada 2106, Rallilada,1986

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitus Postitas Rallilada »

Keerad tavalise Leht võtme kõveraks ja tuleb küll .:)
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Probleem: käigukasti ülemised poldid.

Postitus Postitas -grazy- »

ei pea kõveraks väänama,ülemised saad väga edukalt 19 lehtvõtmega lahti,enda ladal olen 5 korda kasti maha võtnud,siduri ketta tsentreerimiseks kõlbab ka mõõtude järgi treitud võll,kuid kui treida ei saa,siis saab ka puupulgaga(toyotal panin)
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Vasta