Millest alustada kui yks tagapidur on tunduvalt nõrgem kui teine.
Millest alustada kui yks tagapidur on tunduvalt nõrgem kui teine.
-
dDeath
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 16
- Liitunud: 06 Veebr 2007 13:08
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 2001. aasta 21093
- Kontakt:
Millest alustada kui yks tagapidur on tunduvalt nõrgem kui teine.
Niisiis, mis tuleks esimeses järjekorras välja vahetada kui 09 tagumiste pidurite pidurdusjõu vahe on 59 protsenti? Isegi tunda on et kui hoo pealt blokki lüüa siis auto veab viltu. Võõib probleem piirduda vaid kulunud klotsidega või tuleb sygavamalt kaevata?
Kandiline on ilus.
regulaator reguleerib mõlemat poolt korraga.Algselt postitas: tiit
viga võib olla ka põhja all olevas rõhuregulaatoris. seal on kummagi poole jaoks täiesti eraldi süsteem. Alusta ikkagi trumlite seest - klotsid silindrid. 3a vanusel autol tuleks pidurivedelik ka välja vahetada (kuigi see viga ei põhjusta)
[Muudetud: 9-8-2007 tiit]
Tuleks vaadata tagapiduri klotse ja silindreid.(silindrid võivad kinni jäänd olla)
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Regulaatori sees on kummagi poole jaoks oma kontuurAlgselt postitas: hautzregulaator reguleerib mõlemat poolt korraga.Algselt postitas: tiit
viga võib olla ka põhja all olevas rõhuregulaatoris. seal on kummagi poole jaoks täiesti eraldi süsteem. Alusta ikkagi trumlite seest - klotsid silindrid. 3a vanusel autol tuleks pidurivedelik ka välja vahetada (kuigi see viga ei põhjusta)
[Muudetud: 9-8-2007 tiit]
Tuleks vaadata tagapiduri klotse ja silindreid.(silindrid võivad kinni jäänd olla)
http://www.hot.ee/tiitvannas/pidurt%c3%b6%c3%b6.jpg
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
08-l veidi teistmoodi see elu - võimalik on ühe poole täielik ärakukkumine ka 
kas käsipidur oli enamvähem võrdne?
kui jah siis kindlalt viga mitte klotsides trumlites vaid õlisüsteemis..
uus pidurisilinder Fenox maksis vist 70.- (sobivad 2105 omad
2108 omi polegi) rõhuregulaator maksis 197.-
torude avamiseks soovitan spets võtme ka osta - tasub investeeringut.
[Muudetud: 9-8-2007 olaaf]

kas käsipidur oli enamvähem võrdne?
kui jah siis kindlalt viga mitte klotsides trumlites vaid õlisüsteemis..
uus pidurisilinder Fenox maksis vist 70.- (sobivad 2105 omad

torude avamiseks soovitan spets võtme ka osta - tasub investeeringut.
[Muudetud: 9-8-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
dDeath
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 16
- Liitunud: 06 Veebr 2007 13:08
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 2001. aasta 21093
- Kontakt:
olaaf, kas see käsipiduri võrdsus võiks kah selle prooviylevaatuse paberi pealt välja paista? Või saab seda ise kontrollida? Spets võti võiks mul eelmisest ladast alles olla. Kuigi mehed siinmajas on tõsised põrsad, nii et töövahendite leidmine, mis isiklikult hingetaga pole võib raske olla.
Kandiline on ilus.
Pidurite puhul kui mingi probleem on ning trummlite eemaldamisel midagi silmaga ei paista, siis proovi pidurid ära õhutada. Lihtsamad moodused tuleks enne üle kontrollida.
Enda ühel 05'l oli sama moodi - üks tagumine pidur täiesti null. Sai ostetud uued klotsid ja silinder. Hiljem kui õhutama hakkasime, siis selgus, et pidurivedelik ei jõua silindrissegi (piduritoru oli kokku muljutud ühe koha pealt).
Enda ühel 05'l oli sama moodi - üks tagumine pidur täiesti null. Sai ostetud uued klotsid ja silinder. Hiljem kui õhutama hakkasime, siis selgus, et pidurivedelik ei jõua silindrissegi (piduritoru oli kokku muljutud ühe koha pealt).
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kruusa peal tõmbad kässarit - kas mõlemad rattad blokeeruvad
lihtne viis koduseks testimiseks... järgi peab jääma 2 vagu mis enamvähem ühe pikkusega ja sügavusega..
lihtsam oleks ikkagi kõik ära vahetada alates silindrist lõpetades regulaatoriga klotsid kaasaarvatud - ja vene klotse osta ei tohi kuna need kestavad igavesti ja libisevad trummlis viimast kulutades...

lihtsam oleks ikkagi kõik ära vahetada alates silindrist lõpetades regulaatoriga klotsid kaasaarvatud - ja vene klotse osta ei tohi kuna need kestavad igavesti ja libisevad trummlis viimast kulutades...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."