kardaani suur loks

kardaani suur loks

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

kardaani suur loks

Postitus Postitas marks »

Minu Lada järgmine probleem, kohapeal kardaani pöörates, on umbes pool pööret tühikäik (ei oska muud nime anda). Papi arvas, et tagasillas suur loks sees. Mis teie arvate?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ilmselt on papil õigus. Proovi korra kas reduktori otsavlants loksub. Kui loksub võta kardaan eest ära ja keera vlantsi otsamutter kinni. Ära ainult üle pinguta. Sellest otsamutrist regullitakse laagrilõtku. Seal kahe laagri vahel selline lõõtsa kujuline distantspuks mida siis mutriga kokku surutakse teatud piirini.:P Kui keerad siis proovi kogu aeg et laager kinni ei poogiks.
C
Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

Postitus Postitas Marek »

Mul sama probleem, et tagasillas loks. Olen uurinud et millest see tuleb ja selgus on, et (kindel pole) nö sateliidi hambad kuluvad ära. Või nimetati seda reduktoriks, ei tea. aga kas keegi oskab öelda millest need ära kuluvad. Kui ma endale 01 ostsin siis seda kardaani loksu nagu ei olnud aga peale 2-3 kuud tekkis. Et millest siis??? rehvid on mul mõlemal pool samad.
r
robikbobic
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas robikbobic »

Algselt postitas: Marek
Mul sama probleem, et tagasillas loks. Olen uurinud et millest see tuleb ja selgus on, et (kindel pole) nö sateliidi hambad kuluvad ära. Või nimetati seda reduktoriks, ei tea. aga kas keegi oskab öelda millest need ära kuluvad. Kui ma endale 01 ostsin siis seda kardaani loksu nagu ei olnud aga peale 2-3 kuud tekkis. Et millest siis??? rehvid on mul mõlemal pool samad.
Reduktor on ta jah. Siin kusagil 'kleepekana' on teema, kus motamees räägib selle vahetamisest... See selleks. Ma loodan siiralt, et ma ei valeta, aga see kulumine võib oleneda kasvõi sõidustiilist. See lihtsalt kulub ära...
Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

Postitus Postitas Marek »

ma kindel ei ole aga keegi kunagi vist ütles, et kui autos on palju rahvast siis madala käiguga sõitmine pidi ka diffrit lõhkuma. Muidugi kinnitust mul sellele pole.
t
t�nis
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas t�nis »

Olen ise samuti tagasilla loksuga hädas. Sellega seoses siis küsimus, et kuidas reduktori otsavlantsi loksu kontrollida?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Tõnis
kuidas reduktori otsavlantsi loksu kontrollida?
Kardaan koos vlantsiga ei tohi liikuda üles-alla või külgsuunaliselt või ette-taha. Võib ainult ringikujuliselt pöörelda ja muud ei midagi.
C
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: Marek
ma kindel ei ole aga keegi kunagi vist ütles, et kui autos on palju rahvast siis madala käiguga sõitmine pidi ka diffrit lõhkuma. Muidugi kinnitust mul sellele pole.
vot seda küll uskuda ei tahaks.
differ on ikka väikse varuga arvestatud. palju rahvast pole mitte mingisugune argument ju. tagaistmele üle 4 inimese sa mitte kuidagi ei pane.. siiski väga kitsas.

kui diffris vahel õli vahetada saab oluliselt kauem sõita viimasega.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta