Anomaalia piduritega LAHENDATUD !
Anomaalia piduritega LAHENDATUD !
-
--motomees-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 19 Juun 2012 11:44
Anomaalia piduritega LAHENDATUD !
Autoks 88a niva, anomaalia seisneb, siis selles, et kunde esimene ratas pidurdab teistest nõrgemini ca40%. Vahetatud on 100% torud vasktorude vastu, peasilinder, kõik klotisid ja kettad on uued ja puhtad.
Asfaltil pidurdades tömbab rooli käest.
Süsteemi olen korduvalt öhutanud, sadulad olen lahti kiskunud ja puhastanud, proovinud ka teise isendi omasid.
Pedaal on normaalne ja torustikus ega kuskil lekkeid pole.
Eemaldatud on tagupidurite regulaator.
Kui kõik teised rattad võtavad pidurdades asfaltil/kruusal luha siis kunde esimene veereb lihtsalt kaasa.
Keegi oskab asjakohast soovitust anda asja lahendamiseks, ise olen pea paar korralikku töötundi juba nussinud sellega...
Asfaltil pidurdades tömbab rooli käest.
Süsteemi olen korduvalt öhutanud, sadulad olen lahti kiskunud ja puhastanud, proovinud ka teise isendi omasid.
Pedaal on normaalne ja torustikus ega kuskil lekkeid pole.
Eemaldatud on tagupidurite regulaator.
Kui kõik teised rattad võtavad pidurdades asfaltil/kruusal luha siis kunde esimene veereb lihtsalt kaasa.
Keegi oskab asjakohast soovitust anda asja lahendamiseks, ise olen pea paar korralikku töötundi juba nussinud sellega...
-
--motomees-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 19 Juun 2012 11:44
-
--motomees-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 19 Juun 2012 11:44
Mäletan sama anomaaliat enda 05'ga mõned aastad tagasi. Uued kettad, klotsid, töösilindrid, voolikud(niva voolikud panin ette) ja torustik. Peasilinder jäi vana. Sai proovitud pidurid peal sõitmist jne. Järgmine päev oli vaja ülevaatusele minna ja õhtu lõpuks ei saanudki asja korda. Järgmine päev ülevaatusel oli kõik korras..
Sul mõlema poole komplektid on samade firmade toodang?
Proovi veel pidureid peal hoides vaikselt sõita. Vahepeal võta klotsid maha, karesta kergelt liivapaberiga. Lisaks on vaja töösilndrid väga korralikult liikuma saada..
Sul mõlema poole komplektid on samade firmade toodang?
Proovi veel pidureid peal hoides vaikselt sõita. Vahepeal võta klotsid maha, karesta kergelt liivapaberiga. Lisaks on vaja töösilndrid väga korralikult liikuma saada..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
--motomees-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 19 Juun 2012 11:44
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Äkki on uuel torul kuskil väga suure raadiusega look või mõni muu eripära kust õhk välja ei tule. Kuidas pidureid õhutasid? Pudeli ja voolikuga pumbates võiks asja saada.
Kungi sai ühel autol isegi pidurivedeliku paak survestatud selleks et õhk kätte saada. Kolb lükkab parasjagu sellise koguse et õhumull liigub tagasi.
Kungi sai ühel autol isegi pidurivedeliku paak survestatud selleks et õhk kätte saada. Kolb lükkab parasjagu sellise koguse et õhumull liigub tagasi.
-
--motomees-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 19 Juun 2012 11:44
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Esiratastele ei tohiks regulaator mõjuda.
On küll jah igasuguseid imearetisi välja mõeldud, mis arvestavad ka kurvis pidurdamisega, aga nihvik on ju "rauast" ja vanaaegne.
Uued klotsid tahavad üsna vinget sissesõitu ja treenimist saada.
Kunagi vahetasin bussikul ainult kettaid ja siis oli väga hästi näha, kui suure pinnaga klotsid kettal kandma jäid. Kogu laiusest vaid keskelt kolmandiku ja ega pidurisid ka polnud
.
Sai kaks korda relaka lamellkettaga klotse järgi aidatud.
On küll jah igasuguseid imearetisi välja mõeldud, mis arvestavad ka kurvis pidurdamisega, aga nihvik on ju "rauast" ja vanaaegne.
Uued klotsid tahavad üsna vinget sissesõitu ja treenimist saada.
Kunagi vahetasin bussikul ainult kettaid ja siis oli väga hästi näha, kui suure pinnaga klotsid kettal kandma jäid. Kogu laiusest vaid keskelt kolmandiku ja ega pidurisid ka polnud

Sai kaks korda relaka lamellkettaga klotse järgi aidatud.
-
--motomees-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 19 Juun 2012 11:44
-
--motomees-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 19 Juun 2012 11:44
support on puhastatud, hooldatud, samas sai pidurdavalt autolt ka support prooviks võetud, aga viga nüüdseks lahendatud, arvatavasti olid uued klotsid praagid vms, kuna nüüd avasime uue komplekti klotse ja auto pidurdab nii nagu peab.
Miks uued praagid olid: latiga kontrollides oleksid klotsid nagu kumerad olnud v keered....
Miks uued praagid olid: latiga kontrollides oleksid klotsid nagu kumerad olnud v keered....