K: karburaator

K: karburaator

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
v
vazzim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 04 Jaan 2011 16:40

K: karburaator

Postitus Postitas vazzim »

küsimus selline:
hiljaaaegu sai 03-el vahetattu mootor 1.5L -> 1.6L (natuke tõstetud surveastet ja sportlikum nukkvõll).
Karpa võtsin selle sama mis oli 1.5L peal, midagi muutnud ei ole. Nüüd on nii, et kui 1.6L gaasi annan siis gaas jääb peale. Pööre taastub alles 5-10 sekundi pärast.

One kellegil infot sellise probleemi kohta?
e
exideN
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 01 Juun 2011 14:39
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2103

Postitus Postitas exideN »

karbussis kõik gaasi hoovastiku värgid liiguvad ja värki ?
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 734
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Kõik hoovastiku juurde kuuluvad vedrud ka olemas?
Žiguliga juba igav ei hakka.
e
exideN
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 01 Juun 2011 14:39
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2103

Postitus Postitas exideN »

Tagasi tõmbamiseks jne
v
vazzim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 04 Jaan 2011 16:40

Postitus Postitas vazzim »

 
exideN kirjutas:karbussis kõik gaasi hoovastiku värgid liiguvad ja värki ?
kõik vedruvärk on paigas ... käega karpa pealt gaasi annan siis hoovastik liigub ilusti tagasi ka ... kuid pöörded ca 10sek ikka u 3000rpm peal
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Õhuleke või vääralt reguleeritud karburaator, mis markeeringuga karburaator peal on? - saab ehk täpsemalt juhendada..

Äkki hiline süüde ja liiga lahti keeratud segusiiber..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Mul sama mure hetkel, pöörded langevad aeglaselt alla. Sai alles karpa kallal nokitsetud ja jalg siledaks lihvitud, ning uus tihend vahele.

Teise kambri siibril on juures reguleerimiseks kruvi. Algul keerasin selle nii, et siiber sulgus täielikult. Sellise seadega ei tahtnud kuidagi tühikäiku tulla. Mis asendis see siiber tegelikult peaks olema üldse?
v
vazzim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 04 Jaan 2011 16:40

Postitus Postitas vazzim »

Aegu tagasi sain asja korda, vana pea, unustasin teavitada et problem solved.

Nagu ikka kui kokkulahti asju teha siis jääb pudinaid üle. Ise natuke "roheline" ka sel alal - nimelt elektromagnetklapi toitekaabel oli ühendamata (vt pildil punane ring).

Karpa markeering oli vist 2106-......

Pilt
Vasta