tegemist siis 2000 aasta. lada 110, 1,5 mootor, pritsung, muidu töötas üpris ilusti ja nyyd järsku säde kadunud..äkki kellegil on midagi taolist juhtunud oskab seerida?!
Ühesõnaga kõigepealt elementaarsed asjad. Kas säde on ning kas kütust antakse, ehk siis süütemooduli sisendsignaal ning pihustite sisendsignaal. Kui need olemas, siis järelikult probleemid kas ajastuse, kütuserõhu, pihustite enda, mootori üldise korralolekuga vms.
Kui signaalid puudu, järelikult mõne anduri väljundsignaal puudulik.
Seda kõike eeldan ikka, et paagis on kütus, kütusepump töötab, ning akus on piisavalt voolu, et mootorit ringi ajada.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Ma uuriks nelja asja:
Kaitsmed
Kõikvõimalikud juhtmeühendused ja massid
Väntvõlli pöörete andur
Süütereleed
Kui need korras siis eriti peale aju ei saa muud olla(kui on eraldi kommutaator, siis kommutaator). Eks süütemoodul ise võib ka läbi olla, kuid siis peaks tavaliselt kahele küünlale säde jõudma.
oi jh, leidsin yhe mootri juhtme mis oli puruks l2inud, yhendasin ja kasu mitte miskit 2ra olen puhastanud k6ik v6imalikud massid ja systeemid, noo ei saa, kuidas saaab aru et syytepool l2bi on? on seda v6imalik testida?
oi jh, leidsin yhe mootri juhtme mis oli puruks l2inud, yhendasin ja kasu mitte miskit 2ra olen puhastanud k6ik v6imalikud massid ja systeemid, noo ei saa, kuidas saaab aru et syytepool l2bi on? on seda v6imalik testida?
No kõige lihtsam ju, et võta mõni vana küünal ja ühenda küünlajuhtme otsa ning küünla mettallosa vastu mootorit massi. Soovituslik on kanda paksu kinnast selle tegemisel. Ning teine inimene keerab samal ajal võtit. Kui mootori ringi käies on säde olemas, siis järelikult pool töötab.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...