Karburaator
Karburaator
Karburaator
Kuidas karburaatorit puhastada?
Mina karburaatorit ei puutu kui ei leeki bensu kuskilt, puhastamine käib ime lihtsalt, vajalik pikk sirge maante lõik (5 kuni 10 km) ja gaas põhja. Ni palju kui võimalik sõidan gaas põhjas ja siis pidurdan ka käik sees pidurit putumata. Peale seda paar nädalat käivitub nagu uus ja liigub hästi, kõvasti aitavad ka LK üritused karburaatorit puhtana hoida. Kaks aastat peale mootori vahetust pole karbussiga probleeme olnud ni -27C" kui ka +27C", ja teiste VAZide puhul mis olid minu kasutusel samuti muretult sai sõidetud tuhandeid kilomeetreid!
P.S. Enne puhastamist pead olema kindel oma autos, et ta ära ei lagune max kiiruse savutamisel!!!
P.S. Enne puhastamist pead olema kindel oma autos, et ta ära ei lagune max kiiruse savutamisel!!!
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
Mul on vasak düüs suurem kui parempoolne. Kui düüsid olid teistpidid, siis mootor suitses, jättis vahele ja ei läinud pöördesse.Algselt postitas: fuego
...Üks asi veel,et põhikambri düüs peaks olema suurem kui abikambri,karburaator pealt vaadates:vasak düüs väiksem,parem düüs suurem.Uuri värki
Kas see mõjutab palju kütusekulu või on muud moodi halb?
Vabandust, et veidi vale teema all.
Tagaveolisel on bimetall-süsteemiga välisõhuklapp täitsa olemas. 2108 tähistusega, sobib 2105 kopsiku külge ja on välimuselt identne, kuid ilma käsihoovata.
Automaatne tooreklapp on juba Solex karbusside (ja mitte kõikide neist) teema. Töötavad veeringlusesse ühendatult.
Automaatne tooreklapp on juba Solex karbusside (ja mitte kõikide neist) teema. Töötavad veeringlusesse ühendatult.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
tTulp2
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 18
- Liitunud: 26 Sept 2010 09:11
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2105, 2101
Algselt postitas: -bandiit
kas viga on karburaatoris kui sõidan maanteel 90 km h ühtlasel kiirusel ja järsku laba põhja vajutan sis poob kinni hoiad gaasi põhjas sis sureb täitsa ära ??? kas saab palju või vähe peale??? äkki targemad mehed aitavad
Endal oli sama probleem, täiesti nõutu olin, kontrollisin kõike krpas, puhastasin düüsid ära jne...
See tulemust ei andnud ja siis hakkasin viga mujalt otsima..lõppude lõpuks vahetasin jagaja rootori ära ja asi korras.

-
kkõrv
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 114
- Liitunud: 15 Aug 2010 18:45
- Asukoht: Võru/Tartu
- Autod: e34, e39, 21051
ei tee uut teemat. kysimus et kas seda elektromagnetklapi juhet saaks kuhugile muusse elektroonikasse äkki yhendada nt. elektron syytesse?, mõnest kohast olen lugenud ka et to el.mag.klapp käib koos gaasihoovastku juures oleva lylitga, mul aga seda hoovastiku lylitit pole. kas juhtub ka midagi kui toda juhet ei yhenda, või keerata too yldse välja, mõni mootor mul töötab ka väljakeeratud klapiga väga hästi.
kas el.mag.klapp on ainult meh.karpas, või on olemas ka vaakumiga varjandil?
kas el.mag.klapp on ainult meh.karpas, või on olemas ka vaakumiga varjandil?
Muskel kasvab rooli taga !
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Kuna mul endal pole elektromagnetklapiga karpat olnud, siis äkki panen pusse, aga minuteada peaks olema nii, et kui sa toda juhet ei ühenda, ega siis auto ei käivitu ka, sest klapp on koguaeg suletud. Ja ära ühenda seda juhet "kuhugi muusse elektroonikasse" - asi peaks töötama nii, et kui süüde sees, siis vool taga ja klapp avatud. Seega on sul vaja klemmi, mis töötava mootoriga konstantselt voolu all oleks. Kapotialustest juhtmetest on üks sihuke (hea ja lollikindel) geneka ergutusahel.