K: Mootori häälestus
K: Mootori häälestus
-
kkarluudos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 10 Juul 2005 10:14
- Asukoht: Harjumaa, Viimsi v.
- Autod: vaz 21013
- Kontakt:
K: Mootori häälestus
Tere kallid kaasmaalased. Nüüd on lugu nii, et olen kasutanud niipaljukest tarkust kui on minu noores peas ja sättinud süüdet ja segu nii kuis jaksan kuid rahulikuks mootorit ei saa. Pöördungi nüüd siis teie poole, et kui seal kusagil leidub mõni tõeline "vanakooli" kõrv, kes paikneb Tallinna ümbruses, siis ehk on nõus keegi neist mulle pakkuma kerge vaevatasu eest abi ja häälestama 2101 mootori nii, nagu see olema peab.
Ühendust saate minuga telefonil: 513 2194 ja meili aadressil: kaarel.viik@mail.ee
Abi ootama jäädes,
Kaarel V.
[Muudetud: 1-9-2009 karluudos]
Ühendust saate minuga telefonil: 513 2194 ja meili aadressil: kaarel.viik@mail.ee
Abi ootama jäädes,
Kaarel V.
[Muudetud: 1-9-2009 karluudos]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kuulan kõrvaga, vaatan silmaga.
ma eeldan, et mootorite seisukord on mõlemal korras - st õli ei söö ja karterituulutus on rahulik (õhufiltri kopsik pole õli täis...)
tööpäeviti kella 5st6ni kloostrimetsa tee 58A
nädalavahetuseti ja õhtuti nõmmel
huvi korral number profiilis, näiteks homme õhtul saaks ühe masina üle vaadata ja kuulata
ma eeldan, et mootorite seisukord on mõlemal korras - st õli ei söö ja karterituulutus on rahulik (õhufiltri kopsik pole õli täis...)
tööpäeviti kella 5st6ni kloostrimetsa tee 58A
nädalavahetuseti ja õhtuti nõmmel
huvi korral number profiilis, näiteks homme õhtul saaks ühe masina üle vaadata ja kuulata

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
No kurat, isegi viieliitrine ei võta mittekorras olekus nii paljuAlgselt postitas: fhaust
20-30 sajale ei ole väga mugav praegu ja minu pea ei võta enam, olen kasutanud otsinguid ja karpa segukruve ja asju proovinud timmida, keerasin nii maha kui sain kuid endiselt- tulemust pole.

Vaata, ega lekkeid kuskil pole.
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
Mina tegin nii nagu GTA kuskil siin ühes teemas õpetas, kasutage otsingut, kindlasti leiab üles.
Hetkel on vähemalt minul selline seis, et segu kruvi on avatud kinnisest asendist 2.5 pööret lahti. ja siis kvaliteedikruviga reguleerisin tühikäiku. Samuti on süüde keeratud optimaalseks ning 1.3 ja 51kW tarbib hetkel KESKMISELT 7.6L sajale.
Hetkel on vähemalt minul selline seis, et segu kruvi on avatud kinnisest asendist 2.5 pööret lahti. ja siis kvaliteedikruviga reguleerisin tühikäiku. Samuti on süüde keeratud optimaalseks ning 1.3 ja 51kW tarbib hetkel KESKMISELT 7.6L sajale.
Lujaa laatua Lada 

mul tarbib 1.5 55kw ~ 6.9 l sajale segu kruvi on täiesti kinni ja ujuk on täpselt nii et bensu on karpas selle sirge seina alguseni, süüde on keeratud sinna kus auto töötas kõige puhtamalt, sinna sai see pandud kui mootor töötas, samuti on kontktivahe täpselt nii suur et paberi leht läheb vahele. praegu rohkem nagu meelde ei tule.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mis krdi paberilehtAlgselt postitas: MuKi14
mul tarbib 1.5 55kw ~ 6.9 l sajale segu kruvi on täiesti kinni ja ujuk on täpselt nii et bensu on karpas selle sirge seina alguseni, süüde on keeratud sinna kus auto töötas kõige puhtamalt, sinna sai see pandud kui mootor töötas, samuti on kontktivahe täpselt nii suur et paberi leht läheb vahele. praegu rohkem nagu meelde ei tule.

ega seda segu väga lahjaks ajada pole mõtet, kaob sõidumugavus ja väljalaske klapid saavad palju rohkem kuuma, kui prao sisse tõmbab ja tükk silindrisse murdub on kokkuhoid missugune

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
no ma tankisin bensiini tuli põledes 10 l tondi selveri nestes ja kui jõudsin kiisale (umbes 35 kilti) hakkas uuesti tuli põlema 
Kordan veelkord et ma olen täielik võhik mootoriruumis. vabalt võib puudu olla mõni voolik või vaakum vms.. oleks vaja inimest kes lihtsalt ütleks et sul on see see ja see valesti ning see ja see puudu , mai oska aimata ka milles probleem võib olla , natuke palju võtab õli küll. . . hetkeolukorra järgi ei tundu üldse et mootor korras on. tahaks probleemile endale jälile jõuda et vaadata mida ette saaks võtta

Kordan veelkord et ma olen täielik võhik mootoriruumis. vabalt võib puudu olla mõni voolik või vaakum vms.. oleks vaja inimest kes lihtsalt ütleks et sul on see see ja see valesti ning see ja see puudu , mai oska aimata ka milles probleem võib olla , natuke palju võtab õli küll. . . hetkeolukorra järgi ei tundu üldse et mootor korras on. tahaks probleemile endale jälile jõuda et vaadata mida ette saaks võtta