Kas Niva mootoripadjad sobivad 03mele?
Kas Niva mootoripadjad sobivad 03mele?
-
sSanderst
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 27 Okt 2008 23:29
- Asukoht: Viljandi
- Autod: lada 2103
Kas Niva mootoripadjad sobivad 03mele?
[Muudetud: 10-3-2009 ando]
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
See on kahe otsaga asi. Uued originaalid on küll parajad närkad (vastupidavad nad ei ole), aga niva omadega vibra ikka kõvasti rohkem. Ma vahetasin juhipoolse padja niva oma vastu suvel. Algul ehmatas päris ära, kuskil natuke üle 1000 pöörde tuli räme resonants sisse, selline tunne oli et kere laguneb ära:D Aga noh, aja jooksul jäi see veidi väiksemaks, harjusin ära (pööretel vibratsioon märgatavalt hullemaks ei läinud, kui originaalis).
[Muudetud: 10-3-2009 ToM]
[Muudetud: 10-3-2009 ToM]
m'kay
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Vahetasin omal sügisel mõlemad padjad uute originaalide vastu. Mõne aja pärast aga vajus kollede poolne kuidagi viltu ära ja vasakkurvides kipub kaasipedaal peale jääma. Vahetasin uuesti ära selle kolledepoolse ja ikka sama jama. Keegi oskab öelda äkki, milles võiks probleem olla. Pean vist kah niva oma sinna proovima, ehk on kasu.
- sveno
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 224
- Liitunud: 07 Aug 2005 15:10
- Asukoht: Elva
- Autod: Lada 01-R, BMW 318R
romurallid tehnikas kasutatakse nii, et surutakse polt täies pikkuses läbi, et kestvust suurendada. Nii on kindel et mootor ei liigu patjadelt minema. Nt enamus rallikaid kasutab ikka niva patju, kuna tavaline padi murdukd lihtsalt pooleks ja mootor ei püsiks kuidagi kapotiall paigal. Soovitan sul andolt ära osta need padjad (hea soodne)!
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
On kuulda olnud et ka Niva padjad lagunevad rallikatel päris kiiresti. Kuna omal on paigaldamisel ka natuke karmim mootor (opeli 2.0), siis puurisin Niva padjast augu läbi ja panin tagasilla varda poldi läbi padjast. Nüüd pole ohtu et midagi pooleks läheb, samuti saab polti vahetada (origiaalis on mul muidu tihti jama olnud, et padja kinnituspoldil on keere maas/rikutud vms. Sõitnud veel ei ole, aga tundub hea lahendus.
m'kay
- sveno
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 224
- Liitunud: 07 Aug 2005 15:10
- Asukoht: Elva
- Autod: Lada 01-R, BMW 318R
Ega rallikatel ainuüksi niva mootori padjast ei piisagi. Peab ikka olema ka mootoripealne stabilisaator varras kah, mis hoiaks kõiki neid hobuseid ohjades. Kui varrast peal ei ole siis loomulikult kaasi vajutades mootor surub ühte patja rohkem ja teis kakub, vardaga see mure on peaaegu et murtud. Ja rallikatel laguneb kõik päris kiiresti, pole ju nii, et ehitad auto valmis ja sõidad 10 aastat ja siis annad pojale kes sõidab teine 10 veel. Kõik mis liigub see kulub ju.

niva padjad
Minul on selline kogemus nende Niva patjadega. Ostsin Lada poest Niva padjad olid ka 75.- tk. kui need kätte sain juba siis tundus et nad oleks nagu plastmassist kui lõin selle nn. "kummist" osaga vastu töölaua serva siis oli selge et seal mingit elastset materjali küll pole. Kui selle padja paika panin ja mootori käivitasin värises terve auto kere (siis mul oli veel 1,2 mootor). Järgmine päev viisin need padjad poodi tagasi. Ostsin ühe teise tootja Niva padjad mis olid veits kallimad aga kui neid vastu lauaserva proovida selgus et need olid ikka palju elastsemad. Kui need mootorikülge panin pold enam mingit vibrat tunda. Vastupidavuse kohta ütleksin ,et mingit lahtimurdumist küll ei ole olnud.
Niiet kui Niva patju ostate siis testige nende elastsust enne poes see ei ole normaalne ,et terve auto vibreerima hakkab.
Niiet kui Niva patju ostate siis testige nende elastsust enne poes see ei ole normaalne ,et terve auto vibreerima hakkab.
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Kui ostate tavalised 01-e padjad, siis kruvige need enne auto külge panemist lahti ja vaadake mis vedru seal sees on. Tavaliselt on uutel patjadel peenikesest traadist nõrk vedru, mida jõuab näppudevahel kokkusuruda. Pilt. Need visake minema ja võtke vanadest originaal patjadest õiged vedrud (näevad välja nagu klapide vedrud).
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid121027
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid121027