mis auto sisselaske kollektoriga võib tegu olla

mis auto sisselaske kollektoriga võib tegu olla

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
l
lada772
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 31 Jaan 2008 19:36
Asukoht: Valga MK Sangaste
Autod: lada 2101

mis auto sisselaske kollektoriga võib tegu olla

Postitus Postitas lada772 »

tahaks teada mis auto sisselaske kolektoriga on tegu ja kust seda saab

[Muudetud: 25-1-2009 lada772]Pilt
Kasutaja avatar
ROJEV
Postitusi: 307
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht: Viljandi linn.
Autod: Ноль шесть, была(((

Postitus Postitas ROJEV »

Tegemist on vene todaguga. Nimelt "OKA". Tal on kahetsilindriga mootor, sealt siis ka see sisselaske kollektor. Venemaal päris levinud asi: et panevad Lada mootorile kaks karbussi, viivad neid sünkrooni ja rallitavad.

( Õigekiri vist lonkab, sorry. )Pilt
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: ROJEV
( Õigekiri vist lonkab, sorry. )
Midagi ei lonka, vaid kaks viga leidsin.
Häbeneda pole siin midagi. Eestlased, kes kõigi eelduste kohaselt peaksid oskama õigesti kirjutada, on mitu korda suuremad soperdajad.

Nüüd läheb hirmsaks okaajahiks :D.
A neid on Eestis vähe alles jäänud :).
h
helitehnik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 25 Aug 2008 09:27
Asukoht: Rakvere
Autod: Ladamees olen

Postitus Postitas helitehnik »

aga kui uued tellida vaevalt needki palju maksvad, keegi selle auto täpset marki oskab öelda siis võiksin sõbra käest uurida kas on võimalik tellida sellist asja
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Kõik nüüd tellimise järjekorda palun!
Nali naljaks aga palun siis ka kommentaare kas on kasu ka midagi?Pilt vist Eestis tehtud,kellel siis nad (2 garpat) kasutusel on?Bensiinikulu peaks tõusma kahekortseks?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

on kasu,
ei sobi bolt-on vaja on mehhaaniliselt töödelda nii plokikaant kui kollet, et sobiks.
samarale sobib paremini.

kütusekulu suureneb õige seadistuse korral ~10% loomulikult kiirendab auto paremini seega jalg raskem ja tundub, et kulub rohkem.

karpasid tuli ka ringi ehitada, düüse suuremaks ajada, tühikäigu süsteemi muuta.

auto täpne mark on lada 1113 750cc mootori kolled

[Muudetud: 25-1-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

A-ha!VAZ-1111 on poole mootoriga LADA SAMARA 1300-sest(Mootor siis 2-e silindriline ja 650 cm3).Nüüd siis ka olemas LADA SAMARA 1500-sest poole mootoriga LADA-1113(2-e silindriline 750 cm3).
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Tekkis küsimus,et kui tast väidetavalt kasu on ,mix sedatüüpi lahendust vähe liikvel on??On siis niipalju ringitegemist ja sealjuures see võimsuse% jälle niipalju ei suurene kui loodetakse?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
l
lada772
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 31 Jaan 2008 19:36
Asukoht: Valga MK Sangaste
Autod: lada 2101

Postitus Postitas lada772 »

Need pildid on saadud google otsingust. Sõbral on ise tehtud fiati kollektorist. Edasi läheb nagu elajas aga kütuse kulu oleneb düüsidest. Ta pani prooviks kahed ise puuritud düüsid, siis käis 4. käiguga ka tühja.
Täpsem info ja pildid: http://www.vaz-2106.ru/forum/index.php? ... 958&st=620

Kirjapilt ja link loetavaks tehtud. /Log.

[Muudetud: 25-1-2009 logman]Pilt
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: lada772
düüsedest
Seestütleva käände mitmus: düüsidest


[Muudetud: 25-1-2009 Moss]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no seda tüüpi lahendust kasutati vanasti isegi ralliautodel,
vähe levinud sellepärast, et on olemas veel horisontaalvoolu karburaatorid, kus igale silindrile on oma sisselasketrakt ning millega saab veel parema täituvuse silindritele...

see kahe karpaga variant rohkem selline vaesemehe lehendus,
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Vaese mehe variant neh. Kokkuhoiu saavutab karbusside hinna arvelt.
Kõike muud peab ikkagi töötlema samamoodi nagu sportmasinatel suurte weberite või -dellortode kasutuselevõtul. Siis on asjal ka natuke jumet.
Vasta