1700cc käivitus probleem

1700cc käivitus probleem

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
d
Devcon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 02 Dets 2008 09:27
Asukoht: Pärnu
Autod: Info vahetus

1700cc käivitus probleem

Postitus Postitas Devcon »

Tervist Daamid ja Härrad.

Probleem 1700cc mootori käivitamisega.Mootor mitmepunkti pritsungiga,tehase immo.Külmast peast ei taha moto normaalselt käivituda.Tuleb anda 4...5 korda üsna pikalt starterit,siis võtab vaevaliselt ühe püta taha,mõne aja pärast hakkavad kõik pütad tööle.Kas on tegemist selle mootori mõne tüüpveaga?Mulle jääb esimese hooga mulje,nagu kaoks seismisega bensiini rõhk süsteemist?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kõigepealt räägi, mida oled teinud vea kõrvaldamiseks.
Ja kas kütuse survet oled mõõtnud ?

Autodata annab andmeteks 1,9-2,1 bar, ilma vaakumita mõõtes.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pakun veaks õhulugeja riket - võta õhulugejal pistik ära ja proovi siis käivitada...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
d
Devcon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 02 Dets 2008 09:27
Asukoht: Pärnu
Autod: Info vahetus

Postitus Postitas Devcon »

Sai asja täna lähemalt uuritud.Esimese hooga ei õnnestunud mul bensiini rõhku mõõta,sest Lada konstruktorid on pannud rõhu mõõtmiseks mõeldud stutseri sellise koha peale,kuhu minul ei õnnestunud manomeetrit ühendada.Keerasin lahti bensiinifiltri ja nagu ma oletasin,bensiini rõhk süsteemis sisuliselt puudus.Ühelt poolt peab süsteemis rõhku hoidma rõhuregulaator.Teiselt poolt....kas bensiinipumbas on sisse ehitatud mingi klapp,mis ei lase bensiini rõhul langeda?Või on selline klapp kuskil mujal?
Muide,kuidas teie mõõdate bensiini rõhku?Filtri vahelt?Originaal mõõtmise koha ette jäävad kaks (soendusradika?) voolikut....
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

rehvirõhu manomeeter peaks sinna vahele ju mahtuma?
salongiradika voolikud võid ajutiselt ju eemaldada...
proovi enne õhulugeja eemaldada korraks...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Tagasivooluklapp on selle asja nimi.
Osadel on ta pumba sees kohe, osadel kuskil trassi peal.
Kuidas Ladal on, seda oskavad vast öelda need, kes 1700i-ga rohkem kokku puutunud

Kui nüüd skeemi vaadata, siis peaks olema üks neist
Punasega on "Klapan gravitatsionnõi"
Ja lihtsalt kastiga on "Klapan peredohraditelnõi"

[Muudetud: 3-12-2008 PuZuP]Pilt
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Nimetatud vigade tõttu peaks ka Check Engine põlema, alusta õhufiltrist ja küünaldest!!!
Jupid Venemaalt!
Vasta