selgust nukkvõlli ja kolbidesse.

selgust nukkvõlli ja kolbidesse.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
n
neljamees
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

selgust nukkvõlli ja kolbidesse.

Postitus Postitas neljamees »

kes teab, kas niva 1700 nukk on moditud, seega sobiks natukese parema tulemuse saamiseks teistesse mootoritesse. ja veel.. kas 08 1500 viimased kolvid lähevad tavalisse , tagasillamoortorisse???? sõrmed, just, kas need sobivad. tahaks ehitada midagi lihtsat, aga töökindlat. aah, seoses nukiga veel. kas peab lisama reguleeritava ketiratta, või annab uus niva nukk niisama ka tulemuse???????
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

vut selle niiva nuki kohta tahaks minagi teada...mina küsisin selle kohta eelmine sügis aga siis ei teadnud sellest keegi midagi :rolleyes
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Niva nukk pidavat sobima ka teistele klassikalistele ladadele.Nii 08 kui ka Niva 21213 kolbe kasutatakse 06 mootorite tegemisel 1,7-ks.Plokil pidi nii palju varu olema.Pakun 06 plokki puuritud 82 mõõtu koos kolbidega hind 2500kr= plokk 1000kr+puurimine 900kr+kovid 600kr.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

kust sa nii kallilt kolvid võtad ja ka purimine vähe odavam ju
ostsid siis sõida
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Puurimine+hoonimine pidi 500 olema (korralik) ja ka korralikud kolvid pidid 600kr olema. Saab ka odavamalt aga selle arvelt kannatab kvaliteet :)
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Mina lasen Otepääl teha,mul oluline kvaliteet.Ja seal remontmõõtu puurimine 800kr ja suurem puurimine 76-79-ks ja 79-82ks 900kr.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
p
parmhot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 11 Sept 2003 15:26
Asukoht: Tallinn
Autod: Fiat

Postitus Postitas parmhot »

Kas kõigil 79mm kolbidel on põhjasüvendid või on olemas ka "sileda" pinnaga kolbe?
Cinquecento
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

06 kolvid (79mm) peaksid olema siledad, aga 05 kolvid (79mm) on klapisüvendiga.
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

Esialgne postitaja Ardi Soovik
Nii 08 kui ka Niva 21213 kolbe kasutatakse 06 mootorite tegemisel 1,7-ks.
on see mingi proovitud variant? mul seisab remonti vajav 06 mootor, äkki saaks sellest mingi püssi aretada:flaming
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

No aga Kert013 puuris kah ju enda pillil 06 mootori 82mm mõõtu. Järelikult töötab :)
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kõikidel 79 kolbidel on süvendid 011(06) omadel keskel ja 05 omadel klapisüvendid.
Süvendite ruumala on võrdne,seega võib neid kolbe panna ka teistesse mootoritessse.05 mootoril on klapisüvenditega kolb rihma purunemisega
seotud ekstsesside vältimiseks.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
n
neljamees
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas neljamees »

mingit vastust seega ma ei saanud. imelik, ise kõik siin nii targad, aga vastust tuhkagi.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja neljamees
mingit vastust seega ma ei saanud. imelik, ise kõik siin nii targad, aga vastust tuhkagi.
Tarkus on suhteline mõiste. Ilmselt SINUST kõik lollemad. Miks sa siis lollide käest küsid. Kas selleks, et oma tarkuses veenduda (teisi veenda)
C
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

1,6 tegemine 1,7 on väga riskantne värk hülsi sein jääb nii õhuke et pole kindel kas jääb pidama või ei jää ja seda et mina maxin puurimise eest 400 ja kolbide eest kah 400 kusjuures nüüd leidsin et saab ka 300 eest originaal kolvid mahle kolvid mida rallikatel kasuttatakse nn puzka kolvid pletivad üle 300 tk ja kallim variant nn fiati omad üle 800 tk
ostsid siis sõida
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Esialgne postitaja neljamees
kas 08 1500 viimased kolvid lähevad tavalisse , tagasillamoortorisse????
sõrmed, just, kas need sobivad.
Kolvid lähevad, sõrmed sobivad - arvestusega, et silindri sein jääb jube õhuke..
aah, seoses nukiga veel. kas peab lisama reguleeritava ketiratta, või annab uus niva nukk niisama ka tulemuse???????
ei pea aga parema tulemuse saamiseks võib lisada reg. keti ratta - kui kaant/plokki maha freesid siis reg keti ratas kohustuslik.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Kert
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 14 Mär 2002 07:50
Asukoht: Tallinn
Autod: 21013

Postitus Postitas Kert »

Nii. Minul on 1,7 ja liigub väga tigedalt. Algul ka arvasin, et seinad jäävad õhukeseks kuid tänaseks on 500km sõidetud ja muret nagu silindri seinte osas kyll ei näe. Mure pigem selles et mootor ei saa vabalt välja hingata. Sumps tuleb tervenisti uus teha. Kuid mindki huvitaks erinevus originaal nuki ja niva nuki vahel.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Paksuks see sil. sein jääb kui 79lt 82ni üle puurida? või pannakse uued hülsid? palju siis pead mudida tuleb?
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

Esialgne postitaja Kert
Minul on 1,7 ja liigub väga tigedalt.
kas sa ikka 1,6 puurisid???? ja siis huvitaks samad asjad, mida juba eelkõnelenu küsis
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja Kert
kuid tänaseks on 500km sõidetud ja muret nagu silindri seinte osas kyll ei näe.
500 km on ikka väga vähe. Selle ajaga küll mingit adekvaatset vasust ei saa. Kas kellelgi on pikaajalisemaid kogemusi selles osas. No nii 25000km ulatuses vähemalt. Olen kunagi Tallinna ETKVLi autobaasis (seal puuriti kunagi silindreid ja lihviti väntasi) näinud ühte Lada mootorit millel olid silinrid nähtavalt kilutünni moodi. Paistis sellepärast hästi silmaga, et seda oli juba puuritud. Ülevalt ja alt oli kõvasti maha lastud jakeskelt oli ikka veel puutumata. Töömees ütles, et lasi viimasesse remontmõõtu ja ikka ei tulnud välja. Sellist mootorit omale küll ei taha 50000 km pärast. Muidu oleks plaanis küll.
C
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

lada on muidugi tore masin aga kuipaljud teist näevad end peale 50k km ikka veel lada roolis?:rolleyes
Vasta