Õlide probleem
Õlide probleem
Õlide probleem
Selline mure, siis, et tahaks vahetada oma 2103 õli ära aga valik on momendil suht kesine, nimelt on valida ?iguli õli M6g ja Addinol super 10W-40 mineraali vahel, viimane on seisnud kasutamata 4.a
kas sellist seisnud küll uut õli on mõtet panna või panna kohe see M6g. Siin foorumis soovitatud Valvolini õli jaoks raha ei jätku:puzzled
kas sellist seisnud küll uut õli on mõtet panna või panna kohe see M6g. Siin foorumis soovitatud Valvolini õli jaoks raha ei jätku:puzzled
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971
Keegi tark mees rääkis mulle,et kui see lääne õli on kaua seisnud siis ladestuvad õli määrimis omadusi soodustavad ained kanistri põhja ning õli on seeläbi viletsam:PAlgselt postitas: motamees
Ega see Valvoline õli ka mingi püha lehm pole. Pole üldse tähtis, mis nime õli kannab. Tähtis on, et õli kvaliteet ja viskoossus vastaks sinu tahtmistele.
Sinul olemasolevate õlide vahel valides võtaks ma kindlasti Addinoli. Sellest, et see õli 4a seisnud on, pole miskit.
No ma ei oska sellele jutule ise midagi kosta nõutuks võtab:o
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Rääkis siis rääkis.
Kui seda lugu usud, siis raputa kankus need "omadusi soodustavad ained" taas liikvele ja kalla õli mootorisse.
Või kui oled ikka päris veendunud, et libeained on põhja settinud ja nüüd asi mokas, siis kalla viletsam osa pealt ära ja kasuta neid põhjast leitud libeaineid uue õli juures. Saad topeltlibeda õli.
Kui seda lugu usud, siis raputa kankus need "omadusi soodustavad ained" taas liikvele ja kalla õli mootorisse.
Või kui oled ikka päris veendunud, et libeained on põhja settinud ja nüüd asi mokas, siis kalla viletsam osa pealt ära ja kasuta neid põhjast leitud libeaineid uue õli juures. Saad topeltlibeda õli.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kui kõike jutte uskuda, mida räägitakse... krt siis ei saa eladagi. Kõik mis tundub hea, on tegelikult halb - Ela koopas ja söö rohelist.Algselt postitas: MAZ
Keegi tark mees rääkis mulle,et kui see lääne õli on kaua seisnud siis ...

Vennal seisis soomes üks kanister bena. Väitis, et liialt vana sissevalamiseks (umbes poole aastat seisnud). Käristasin selle ükskõikse näoga Saabile paaki ja tulin 1,5 tonnise käruga kodo nii, et nahises.

C
-
ttghg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 141
- Liitunud: 18 Sept 2007 23:55
- Asukoht: Viimsi
- Autod: Informatsioon
- Kontakt:
Algselt postitas: motameesKui kõike jutte uskuda, mida räägitakse... krt siis ei saa eladagi. Kõik mis tundub hea, on tegelikult halb - Ela koopas ja söö rohelist.Algselt postitas: MAZ
Keegi tark mees rääkis mulle,et kui see lääne õli on kaua seisnud siis ...
Vennal seisis soomes üks kanister bena. Väitis, et liialt vana sissevalamiseks (umbes poole aastat seisnud). Käristasin selle ükskõikse näoga Saabile paaki ja tulin 1,5 tonnise käruga kodo nii, et nahises.![]()
Sinu jutust tõesti iva sees:P Ega see ainet ei mõjuta kui ta seisab õhukindlas keskkonnas.Ostsin auto mis oli seisnud üle aasta kohapeal ja bensiini polnud juurde valatud.Kohapeal väike hooldus ja läks paugust käima.Vabandust OT pärast:) Õliga ei tohiks samuti midagi juhtuda.Loksuta enne mootorise valamist siis korralikult;)
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Aga nüüd jääb õhku küsimus - kui kaugele sõidab ühe liitri n.ö. vana bensiiniga (mis seisnud paagis pool aastat ja rohkem) ning kui kaugele otse tanklast võetud bensiiniga?
Lihtsalt on meelde jäänud ütlus, et Eestist ostetud bensiin vananeb (mismoodi täpsemalt, seda ei mäleta) 2-3 kuuga.
[Muudetud: 3.9.2008 Raxo]
Lihtsalt on meelde jäänud ütlus, et Eestist ostetud bensiin vananeb (mismoodi täpsemalt, seda ei mäleta) 2-3 kuuga.
[Muudetud: 3.9.2008 Raxo]
Natuke teemast mööda ,aga 13 a vana küte(mingi lahja) ei pane korralikult madalamaks treitud kolbidega mootorit töötama.
Õli ei vanane,kinnine pakend ju,aga addinol...
Poes ei maksa ju Bp õligi palju,poolsünt on 300 kandis:puzzled+filter 50 kandis;)
[Muudetud: 3-9-2008 hautz]

Õli ei vanane,kinnine pakend ju,aga addinol...

Poes ei maksa ju Bp õligi palju,poolsünt on 300 kandis:puzzled+filter 50 kandis;)
[Muudetud: 3-9-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Heh... bensiin vananeb kuu ajaga. ehk kui bensukast ostad, siis arvesta juba nädal maha. jah vanasti tõesti ei olnud nagu seda probleemi, et bensiin vananes, sest osaliselt seda ei teatud ja teiseks siis ei solgitud bensiini oktaani tõstmiseks ka igasuguste kemikaalidega. Jah, autod ei tee eriti sellest välja, kui kallad vana bensiini sisse, aga ega see siiski soovitav ole. Kuid katastroofiliselt mõjub vana bensiin igasugustes kahetaktilistes ja neljataktilistes väikemootorid nagu trimmerid ja muruniidukid, mootorsaed jne. Toon välja vähesed kahjulikud toimed: 1. vana bensiin söövitab membraane 2. seisnud bensiini võib settida vaiku( ummistab karpat) 3. vana bensiiniga ei pruugi saavutada õigeid tööpöördeid, kui üldse käima läheb.
kindlasti on neid veel, aga need, mis kohe pähe tulid. Kuigi bensiin vananemist tõesti takistab kanistri õhukindlus(eriti hea kui metallist kanister), siis ikkagi ei tasu väga loota, et bensiin, mis bensukast ostetud ja kanistrisse lastud ei vananeks.
Nii nüüd teemasse ka.... Kui õli kanistrit/pudelit pole enne avatud, siis nelja aastane seisimine ei tee talle tõesti midagi, aga seda juhul kui õli on hoitud ka enam vähem normaalsetes tingimustes. Selle all mõtlen seda, et pole hoitud otseselt lageda taeva all ja ruumis, kus talvel sama temperatuur, mis väljaski. Väita, et sellistes kehvades tingimustes pole õliga midagi nelja aastaga halba juhtunud ei saa, kuid kui õli olnud normaalsetes tingimustes ei juhtu temaga nelja aastaga midagi. Rohkem tuleb mõelda õli vananemise üle kui see kuskil ikka 20 aastat vana ja nõus mida aeg ajalt avatud.
Päikest, Mikk
Aa väike märkus juurde. Vahet ei ole, kas bensiin ostetud Eestist või naaberriikidest, sama tulemuse annavad välja. Vähemalt võimsuse ja läbitu km poolest, katsetatud litsentsi omavas laboris. Kõikumine on nii minimaalne, et tavainimene seda ei tähelda.
[Muudetud: 3-9-2008 Mikk]
kindlasti on neid veel, aga need, mis kohe pähe tulid. Kuigi bensiin vananemist tõesti takistab kanistri õhukindlus(eriti hea kui metallist kanister), siis ikkagi ei tasu väga loota, et bensiin, mis bensukast ostetud ja kanistrisse lastud ei vananeks.
Nii nüüd teemasse ka.... Kui õli kanistrit/pudelit pole enne avatud, siis nelja aastane seisimine ei tee talle tõesti midagi, aga seda juhul kui õli on hoitud ka enam vähem normaalsetes tingimustes. Selle all mõtlen seda, et pole hoitud otseselt lageda taeva all ja ruumis, kus talvel sama temperatuur, mis väljaski. Väita, et sellistes kehvades tingimustes pole õliga midagi nelja aastaga halba juhtunud ei saa, kuid kui õli olnud normaalsetes tingimustes ei juhtu temaga nelja aastaga midagi. Rohkem tuleb mõelda õli vananemise üle kui see kuskil ikka 20 aastat vana ja nõus mida aeg ajalt avatud.
Päikest, Mikk
Aa väike märkus juurde. Vahet ei ole, kas bensiin ostetud Eestist või naaberriikidest, sama tulemuse annavad välja. Vähemalt võimsuse ja läbitu km poolest, katsetatud litsentsi omavas laboris. Kõikumine on nii minimaalne, et tavainimene seda ei tähelda.
[Muudetud: 3-9-2008 Mikk]