probleem süütesüsteemiga!

probleem süütesüsteemiga!

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

probleem süütesüsteemiga!

Postitus Postitas m-rally »

tere!
selline probleem siis et mul siksil muidu mootor töötab ühtalselt ja kõik aga vahest hakkab sõidu ajal jamama,nii,et üks või kaks silindrit kaovad tagant ära ja hakkab puperdama. Isegi siis,kui auto seisma jätan ja mõne aja pärast käima panen siis ka pooled pütid tagant ära ja natukese aja pärast hakkab jälle tööle.Vahetasin siis küünlad ära,panin uued küünlajuhtmed ja jagaja panin ka teise ikka sama jama.Ise arvasin et äkki mootor liiga hõre juba seest et küünal ei saa enam sädeme jaoks piisavalt rõhku ja ei löö sädet laiali.
Äkki targemad oskavad midagi öelda?endal mõistus otsas.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Jagaja laager (kontaktid läbi laagri ühenduses jagajakorpusega) liiga suure lõtkuga.Kontakti vahe muutub...kuni kontaktivahe kadumiseni,kui vaakum (tuleb voolik karburaatorist) muudab süütenurka.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Õhupuhasti on talvises asendis?
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
m
mks113
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 13 Sept 2005 15:39
Asukoht: Pärnumaa
Autod: Vaz 2104 , Audi a4 Q ,Audi 100

Postitus Postitas mks113 »

Vaata kondekas üle, süüte süsteem! Mul muidu oli kunagi sarnane jama, aga mul suri lihtsalt välja ja siis läks tööle , vahest ka puterdas sõidu ajal. Viga oli süüte lukus, ei saand korralikku ühenudust. ( süüteluku põhi )
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

õhupuhasti on küll talvises asenis ja jagaja on peaaegu uus.Võibolla tõesti süüteluku põhi,vaatan selle ka üle aga mul jällegi sureb siis välja kui pöörded maha lasta või tühikäigul töötada lasta,samas vahel töötab jälle tühikäigul hästi ja nigu gaasi vajutan,siis hakkab puterdama.
m
Mägraonu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 25 Juul 2007 16:58
Asukoht: Harjumaa
Autod: VAZ 2107 export

Postitus Postitas Mägraonu »

ega sul juhuslikult bensufilter umbes ei ole ?
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kas uuel jagajal kontaktid on üle puhastatud,seisnud jagajatel tekib ka kontaktde vahele mustus.

Alati tuleb mõelda peale mida hakkas jamama...
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Ma ei kujuta ,kas näiteks ohtralt lekkima hakkav nõelklapp võib sõidu ajal mingi taolise jama esile kutsuda? Liikuv praht kuskil karburaatori esimese lõõri kütuse düüsi juures. Igasugune lisaõhk näiteks pidurivõimendist võib kah mõne püti tagant ära võtta. Õnneks saab seda kergelt testida ,kui tooret peale tõmmata siis peaks pütid jälle järgi tulema. Kui peaks välja surema selle tagajärjel ,siis suure tõenäosusega lisaõhus asi pole ning viga on muudes asjades.
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

Jagaja on puhas ja korralik,samuti jagaja kaas aga eile käisin volga poes ja ostsin sealt vene küünlad,vana ise ka soovitas neid ja nagu läks paremaks,palju ühtlasemalt töötab nüüd.Kui toorest tõmmata,siis ei juhtu midagi,ikka puterdab edasi,ainult pöörded tõusevad ja ei sure välja.Aga kas see sellest ei või olla,et mul pidurivõimendi ei tööta,samas suvel ta ka ei töödanud aga siis jällegi mootor vahele ei jätnud.Aga tänud vastuste eest!
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Aga miks pidurivõimendi ei tööta?
Kas diafragma on katki või on voolik tagant ära ühendatud...juhul kui voolik küljest ühendatud, siis kontrolli kas ei võta kuskilt lisaõhku vahele...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Pane pidurivõimu vooliku asemele pime ette kollektorisse. Peaks aitama... Aga üldiselt tee võim korda.
Jupid Venemaalt!
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

voolik on küljes aga ilmselt vist diafragma katki,pole aega saanud seda laiali lammutada,millalgi plaanin küll ära vahetada võimu.Olen kuulnud et kui võim katki,siis pidi suitsema hakkama mootor aga seda ta ei tee aga võimendi ikkagi ei tööta,pedaal võrreldes mu teise siksiga kõvasti raskem.
Ma vaatasin veel,et karterituulutuse torust tuleb ilgelt palju suitsu ja muud sodi ja see on karpa päris ära määrinud,äkki viga karpas aga ma ei usu seda.
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

aga kas seda võimu on võimalik ise ka laiali võtta?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

No diafragmat ikka ise ei paranda...ütleme, et teoreetiliselt on võimalik, aga kas on mõtet...
Lihtsam on uus võimendi osta ja külge keerata...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

kui diafragma alias membraan katki, siis pidurit vajutades peaks anomaalia esinema, muidu mitte. Suitsema hakkab siis kui peasilinder lekib tagant ja pidurivedelik läbi võimendi mootorisse jõuab.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: m-rally
voolik on küljes aga ilmselt vist diafragma katki,pole aega saanud seda laiali lammutada,millalgi plaanin küll ära vahetada võimu.Olen kuulnud et kui võim katki,siis pidi suitsema hakkama mootor aga seda ta ei tee aga võimendi ikkagi ei tööta,pedaal võrreldes mu teise siksiga kõvasti raskem.
Ma vaatasin veel,et karterituulutuse torust tuleb ilgelt palju suitsu ja muud sodi ja see on karpa päris ära määrinud,äkki viga karpas aga ma ei usu seda.
Mõõda surved mootoril ära siis on mõtet edasi tegutseda...


Vb on mootor lihtsalt kulunud kui karterituulutusest tossu tuleb.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

ilmselt ongi mootor liiga kulunud,jõuaks teise mootori ennem valmis kui see vana otsa saab..
Katsun surved ära mõõta,vaatab siis edasi.
Vasta