klapirkambri kaane pingutusmoment?
klapirkambri kaane pingutusmoment?
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 799
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
klapirkambri kaane pingutusmoment?
küsimus siis selline et kui suure momendiga (Nm) peab klapikambrikaane kinni pingutama? raamatustest ei leidnud vastust. Siiamaani olen teinud käetunnetuse järgi, aga keegi äkki teab tema õiget pingutsu momenti?
jutt siis klassikast.
jutt siis klassikast.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Karteri põhja kohta on mul numbrid kohe võtta:
5,2 - 8,4 Nm.
Samaga teeks vist ka kl.kambri kaane, kui keermed vastu peavad (katsetada ju võiks, aga tasub meeles pidada, et üks asi on keerata polti, kuid mutriga spilkat pingutada hoopis midagi muud). Head riistad on uhked asjad ja neid on mõnus kasutada
.
[Muudetud: 23-12-2007 logman]
5,2 - 8,4 Nm.
Samaga teeks vist ka kl.kambri kaane, kui keermed vastu peavad (katsetada ju võiks, aga tasub meeles pidada, et üks asi on keerata polti, kuid mutriga spilkat pingutada hoopis midagi muud). Head riistad on uhked asjad ja neid on mõnus kasutada

[Muudetud: 23-12-2007 logman]
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Toonitaks veelkord just reineri mainitut. See asja juures kõige tähtsam. Kõvasti ei pea pingutama. Kummitihend võtab õige paigutuse juures ilusti kinni. Üle pingutades litsub tihendi olematuks ja sealt hakkab lekkima.Algselt postitas: reiner Peaasi, et tihend ilusti jääb - kaane rantide taha, sest muidu võib hakata õli lekkima.
C
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Ning mis veel kõige tähtsam on see,et kui pingutad siis tuleb kõik ilusti järgemööda kinni keerata ning siis hakkad pingutama,mitte nii et ühe keerad kohe kõvasti kinni ja siis hakkad alles teisi keerama.Algselt postitas: motameesToonitaks veelkord just reineri mainitut. See asja juures kõige tähtsam. Kõvasti ei pea pingutama. Kummitihend võtab õige paigutuse juures ilusti kinni. Üle pingutades litsub tihendi olematuks ja sealt hakkab lekkima.Algselt postitas: reiner Peaasi, et tihend ilusti jääb - kaane rantide taha, sest muidu võib hakata õli lekkima.
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia