madal õlirõhk, mis kulunud?

madal õlirõhk, mis kulunud?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
-
-karla-
Suletud kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

madal õlirõhk, mis kulunud?

Postitus Postitas -karla- »

vanadest teemadest ei leidnud eriti täpseid vastuseid.

kui madalatel pööretel õlirõhu tuli kergelt vilgub, milles võib olla viga?
Pidevalt arvatakse et saaled, kuid midagi on mainitud ka õlipumbast.

kuidas vahet teha kas on kulunud saaled või pump?
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Kõigepealt vaheta õli ja õlirõhuandur ära ja vaata mis siis teeb.
-
-karla-
Suletud kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas -karla- »

mul mootor maas ja laiali, aga enne maha võtmist vahetasin õli ära küll,
hakkas nagu vähem märku andma. poes öeldi kah et see natuke paksem õli, pidavat siis saalesi "tihendama" rohkem
-
-karla-
Suletud kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas -karla- »

lisan veel:
saaled näevad küllaltki viisakad välja(tugevaid sooni pole, kerged kriimud)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no raamsaaled ja jaoturvõlli saaled (nii esimene kui tagumine) vaata üle. ja muidugi õlipump - kas õlivõttur pole muda täis?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
virus
Suletud kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas virus »

mul hakkas ka niimoodi jamama kunagi 01 hel aga vahetud sai õlipump kuna sai karter koos sellega katki sõidetud ja peale vahetust hakkas jamama madalatel pööretel ise arvasin et äkki plokki ja pumba vahel se tihend oli halb kuna jättsin vana kas on võimalik ?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

on võimalik
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Algselt postitas: omega
Kõigepealt vaheta õli ja õlirõhuandur ära ja vaata mis siis teeb.
Mul oli algul 01-el samamoodi, et soojalt tühikäigul õlituli vilkus. Ostsin siis poest uue õlirõhuanduri ja peale selle vahetust õlituli enam ei vilkunud. Niiet need vanad andurid võivad ka jamada.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

üldiselt on manuaalis kirjas, et on lubatud õlitule vilkumine tühikäigul töösoojal mootoril - so 800...900 rpm vähemalt 0,45At
andur rakendus 0,5 pealt kui ei eksi..

samas peab 5600 pöörde juures olema õlirõhk vähemalt 3,5...4,5

[Muudetud: 4-1-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Mul põleb ka õlirõhu tuli madalatel pööretel,aga vahe on selles et minu siki madalad pöörded on vahemikus 900 kuni 1000.Kui külmalt starterit anda ehk siis käivitada kustub õlirõhu tuli ära,on see normaalne
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Selliste juhuste tekkimisel on alati mõistlik mõõta õli rõhku mehaanilise kellaga. Kohe pilt selge, kas kontrollambi andur valetab või on oodata muid üllatusi.
Kulunud teema: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 7#pid93478
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Algselt postitas: -grazy-
Mul põleb ka õlirõhu tuli madalatel pööretel,aga vahe on selles et minu siki madalad pöörded on vahemikus 900 kuni 1000.Kui külmalt starterit anda ehk siis käivitada kustub õlirõhu tuli ära,on see normaalne

Nagu ma aru saan, siis mida kõrgemad pöörded, seda suurem õlirõhk peaks olema.
Näiteks minu 063-el tühikäigul pöördeid ca. 1000, aga õlitulukest ei põle. Kas see, et sul õlituli põleb tühikäigul ei või tähendada seda, et õlitus puudulik ?
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Kui õli on kuum siis võibki hakkata õlituli tühikäigul vilkuma, kuna õli on väga vedel.

Nii rääkis vähemalt auto oobits.
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Kõrgematel pööretel(1500+) kustub ära,tühikäigul aga põleb.Peale karpa vahetust hakkas nii tegema,vanal karpal oli tühikäik 1500 pöörde peal uuel aga 1000 ja alla selle.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
u
uaz
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uaz »

mul oli sama jama et madalatel pööretel õlirõhk madal, aga peale õli vahetust kadus see jama ära
-
-bandiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 97
Liitunud: 25 Nov 2008 23:55
Asukoht: valgamaa
Autod: 21051 90a 1,2

Postitus Postitas -bandiit »

mul ka põleb tühikäigul . aga pole veel kunagi õlivahetust teinud mingi 2 aasta peale mingi 5 l õli juurde valanud :D äkki peaks ka korraliku õlivahetuse tegema :D kas saaled ei või õhtal olla või õlipump mul 05 pole näidikut peab ise mõõtma

[Muudetud: 30-9-2010 -bandiit]
m
maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

Postitus Postitas maalo »

no selle pealevalamisega on tõesti vb juba varsti keps majas. Ei usu, et keegi on viitsinud vahetada seal midagi väga usinalt. Isegi korralikult hoitud masina sisemus on päris kole vaadata, kui vaadata seda moosi ja soga, mis õlivõtturisse ikka tekib...
korralik kodanik võtaks praegu vähemalt karterigi maha ja uuriks, mis seal keldris kopitab... :P
Lujaa laatua Lada :)
-
-bandiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 97
Liitunud: 25 Nov 2008 23:55
Asukoht: valgamaa
Autod: 21051 90a 1,2

Postitus Postitas -bandiit »

pole aigu ma ise soomes siks seisab tln ja kui tln tulen sis kohe valka ja nii iga 2 nädala tagant :DDD aga eks ma vahetan ikka õli ära korralikult koos filtriga
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Huvitav, et see mõtlemine veel kadunud pole: Mootor võtab õli, valan värsket peale, milleks seda õli siis vaja vahetada. Uus õli ju sees kohe pooleldi. Nii need mootorid õhtale lastekse.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

sama probleem on tekkinud viimasel ajal. Pikemalt maantee sõidult tulles (15+km) hakkab linnas või tühikäigul vilgutama ja tahab väga ära kustuda. Mitu korda tahho nulli vajunud ja mootor seiskunud. Kui hooga uuesti käima lüüa, toimib ilusti. Kas võib olla, et saale jääb kuivale ja poob kinni?
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Vasta