K: lõppkiirus

K: lõppkiirus

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

K: lõppkiirus

Postitus Postitas siim789 »

Autoks siis originaal 2107 1990a. 1500 mootoriga. Proovisin lõppkiirust ja ainult 120 läks välja ja tohho jõudis u 4000 pöördeni ning siis oli kõik. Punn põhjas ja enam ei midagi. Auto muidu üsna vähe sõit (mingi 130tuhat km) ja üsna korralik, klapisääre tihendid vajavad vahetust. Küsimus siis, et kas see asi on normaalne... kas lada rohkem ei lähegi edasi? :yllatunud Kiirendus on kah suht aeglane 0-100km/h sain sisse u 35 sekiga :puzzled
e
Einman1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: Vaz 2105 PROJEKT
Kontakt:

Postitus Postitas Einman1 »

midagi on siis kindlasti paigast ära, kuna mina sain oma 1200 mootoriga 140 sisse, kiirendust ei mõõtnud kuid ikkagi...tõenäoliselt rõngad läbi...
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

120 ikka vähe. mul kunagi 03 läks 160 (spidoka näit oli 160, ju ta tegelik siis 150 oli). kiirendus peaks jääma 20 sek kanti.
Kas sul karba teine siiber avaneb?, avaneb halvasti?, avaneb löpuni?
Kas segudüüsid on öiged?
Vöibolla eelmine omanik oli ökonoomitaja ning tegi karba nii, et vöttis vähe kütet ja jöudu polnud tal vaja.
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

kütet läheb küll jah vähe nii 6-7 sajale maanteel ja linna vahel 8-9. Arvan, et tüüsin on kõik originaalid aga eks vaatan seda siibri avanemist siis
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Sõbra 073 (1700i, monopritse, 5k ja 3.9diff) lõppkiiruseks jäi 140-150:yllatunud, tahhokas näitas 4500 täpselt. Kas mingi elektroonika piirang või peaks 1700i ikka rohkem välja jooksma? Kust vea otsimist võiks alustada? Küsin just sellepärast, et ehk mingi pritse või elektroonika kala, auto liigub selle kiiruseni täitsa erksalt aga järsku tuleb kui piiraja ette. 0-100km/h aeg on ka normis, nõks alla 15...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

proovisin kohapeal gaasipedaali hooba liigutades... avanes ainult üks pool... teine ei liikund üldse. Kas siis arvatavasti on viga selles ja karpa on pandud mingi n.ö ökonoomsuse re?iimi peale?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kohapeal vaakumajamiga teine siiber ei avanegi. Avanemiseks peaks mootorit liialt piinama.
C
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

aga milles siis viga võib olla, et edasi ei lähe
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tee karpa lahti.. vaata mis seade sees on.
vaata 2k membraan kindlasti üle..
6-7L on ikka kahtlaselt vähe.. kui sa muidugi 80ga ei sõida maanteel.

1300cc 4.1 diffriga 4 käik 165km/h
1700cc 4.44 diffriga 4 käik 180km/h
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Algselt postitas: olaaf
6-7L on ikka kahtlaselt vähe.. kui sa muidugi 80ga ei sõida maanteel.
ei kiirus ikka 90-100 maanteel keskmiselt
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Olen ise istunud kõrval kui 2107- oli kiiruseks 170 puhtalt ja siis oleks veel veidi seier edasi kõikunud aga tee, millel sellise kiirusega "lennata" sai otsa(mootor oli tavaline 03).
Ise sain selle auto roolis olles 150 kätte.
Aga bensukulu oli ka 12 liitrit/100 km-i kohta sellisel kiirusel.
Aasta oli siis `85...:D
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

olen sammuti saanud 150+ kätte oma 07-ga
KK on 4 käiguline.
Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

Postitus Postitas Marek »

Ma olen lõppkiiruseks saanud 01 spidoka musta peale
(tõenäoliselt -+10km/h spido valetas)
Mootor on 1500, karpa 07 oma, kk4, reduktor oli 3,9.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mida sa praegu autoga teinud oled?
kas karpa võtsid lahti? kontrolliks küsin mis düüsid sees olid.
kas vaakummembraan mis teist kambrit avab oli terve ilma pragudeta?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

ei ole midagi teinud kuna ise autode alal suht võhik alles :puzzled Korra läks mingi düüs umbe ja siis sai lahti kistud ja pumbaga läbi puhutud kõikvõimalikud augud mis seal karpa sees olid. Membraani kohapealt ei oska kahjuks öelda. Ega see tegelikult nii väga hull ei ole et üle 120 ei lähe... ma niikuinii nii kiiresti ei sõida:D ja kütusekulu on 90-100ga sõites 6-7 l ;)ja auto läheb paremini tükk maad edasi kui mu 1.6 Ford Taunus. Tahtsin lihtsalt uurida, et äkki võib mõni piiraja peal olla või midagi muud, et teinekord kui rallitada tahan võtan selle lihtsalt maha.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ilmselt on sul segu lihtsalt lahja = väike küttekulu. kuna auto enne vanainimese oma olnud siis olen pea kindel, et mingid imetillukesed düüsid sisse pigistatud karpasse. mis karpa peal on muidu? markeering on kirjas karpa kaanel klapikambri kaane pool.

kui mootor et detoneeri ja ise rahul oled siis ära midagi torkima hakka.
muidu võiksid vaadata mis värvi süüteküünla isolaatorid on..

-edu-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

mul sama jama 06-ega,mootor on 1,3 ja üle 110 kätte ei saa.kolmandaga läheb ilusti 110 aga neljandaga ei lähe,milles probla.nb:kondekas ja jagaja rootor on vahetatud.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

toitesüsteem...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

ehk siis.....
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Toitesüsteem ehk kõik mis on seotud bensiini doseerimisega - benapumba membraanid viletsad või klapid ebatihedad, bensufilter ummistunud (kui on olemas), karburaator (settefilter umbes, ujuki tase vale, düüsid umbes või väiksemad kui originaalis, teise kambri avanemine vilets või puudub üldse, kiirenduspump ei funksi õigesti). Loe foorumit selle koha pealt juurde, karburaatori seadetest peaks üht koma teist ikka leiduma...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Vasta