K:Märgid.

K:Märgid.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
mks113
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 13 Sept 2005 15:39
Asukoht: Pärnumaa
Autod: Vaz 2104 , Audi a4 Q ,Audi 100

K:Märgid.

Postitus Postitas mks113 »

Tere! Kas keegi teab, et kuidas need märgid seal 1300 rihmaga mootoril olema peavad, et saaks klappe reguleerida.
Aitäh!
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Vändaratas otsakaane keskmise märgi järgi kohakuti, nukarattal ainult üks märk ongi. See ka siis paika:)
m
mks113
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 13 Sept 2005 15:39
Asukoht: Pärnumaa
Autod: Vaz 2104 , Audi a4 Q ,Audi 100

Postitus Postitas mks113 »

Aitäh! Igatahes märgid leidsin ilusti ülesse:) Aga jah tõepoolest klapivahesi ei leia küll. Kõik nagu õige aga kaliiber mahu kuhugi :(
Mossel nagu asi selge aga Ladal teen esimest korda .
Et kuidas see klappide reguleerimine Ladal käib?
Aitäh!
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Algselt postitas: motamees
Tegelikult saab kahe tsükliga kõik ära reguleerida.
Ütleme 1 silindri survetakt -Siis esimese mõlemad klapid ja 2ja 3 silindril üks klapp. Üks väljalase ja teisel sisselase. Siis keerad survetakti 4 silindrile. Mõlemad neljanda silindri klapid ja ülejaanud keskmised(mis enne tegemata jäid).
Kõige õigem ikka tehase soovituse järgi.
Seda rats reguleerimist õpetati mulle kunagi Honda esinduses. Nii tehti seal kõik.
Või siis....Pilt
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

Tal nagu probleem selles, et kust kohast seda vahet kaliibriga mõõta.:P
Nuki ja nookuri vahelt peaks mõõtma.
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Klappide reguleerimisest on nagu juttu olnud...Ja mitte vähe.
Ja sellest ka,et kui pole enne kõrvalt näinud siis pole mõtet aega viitma hakata...
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 8#pid79973
m
mks113
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 13 Sept 2005 15:39
Asukoht: Pärnumaa
Autod: Vaz 2104 , Audi a4 Q ,Audi 100

Postitus Postitas mks113 »

Algselt postitas: Veiko
Tal nagu probleem selles, et kust kohast seda vahet kaliibriga mõõta.:P
Nuki ja nookuri vahelt peaks mõõtma.
Aitäh! Nüüd selge.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

05-e mootori esiotsa märgid:Pilt
m
mks113
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 13 Sept 2005 15:39
Asukoht: Pärnumaa
Autod: Vaz 2104 , Audi a4 Q ,Audi 100

Postitus Postitas mks113 »

Klapid nagu paigas, enam ei klõbise ka nii tugevalt, aga mootor töötab ebaühtlaselt nagu jõnksutab . Et millest see tuleb?
Mossel oli kunagi mul kondekas läbi siis tegi samamoodi .
Aga kas mu ladal tuleneb see klappidest ?
Või mida veel kontrollida ?
Aitäh!
Vasta