P: Säde kadunud

P: Säde kadunud

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
n
n2utsu
Suletud kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

P: Säde kadunud

Postitus Postitas n2utsu »

Sai 2101-el mootor ära vahetatud, aga mootor mis peal pandi sellel ei olnud süüte jagajat küljes. Panin siis vana mootori süüte jagaja, mis enne vana mootori peal töötas. Nüüd aga säde kadunud. Võtsin jagaja kaane maha ja andsin starterit, aga jagaja sees see asi mis peaks pöörlema ei pöörelnud:mad:. Mis tal viga võib olla ja kuidas seda parandada?
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Mis mootori panid peale? Kui ei ole 1,2 või 1,3 mootor, siis jääb jagaja lihtsalt lühikeseks.
p
priit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Nov 2004 18:55
Asukoht: tartu
Autod: 2103 luxx, offroad UAZ
Kontakt:

Postitus Postitas priit »

Jagaja jalg on lühike või sa ei oska jagajat külge panna
n
n2utsu
Suletud kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas n2utsu »

Uue mootori tõin ma lammutusest ja seal ütlesid et mootor on 1.2
Täna lahen uuesti maale, vaatan kas siis jääb lühikeseks või ei
p
priit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Nov 2004 18:55
Asukoht: tartu
Autod: 2103 luxx, offroad UAZ
Kontakt:

Postitus Postitas priit »

seda saad nii kontrollida kas lühike: võtada jagaja kaase maha ja see jubin mis ringi peab käima võtad käega kinni ja tõstad ülesse ja kui siis käib lihtsalt ringi siis on jalg lühike
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mootoriplokil on markeering peal..
03 ja 06 on pikk 01,011, 05 on lühike..
on see ikka töökorras mootor..
vaata kas vedav hammasratas ringi üldse käib ploki sees kui starterit annad..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

Nähtavasti on väike hammasratas välja kukkunud, kui moto ilma jagajatta said, või hammaka nuudid maas.Ei usuks, et seda õnne on, et pika plokiga mootori lühikse- pähe maha müüakse.
n
n2utsu
Suletud kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas n2utsu »

Nii, võtsin jagaja pealt ja hammakas oli all ilusti olemas panin ilusti uuesti külge ja hakkas tööle natukeseks, siis jäi jälle seisma teinekord sama moodi. Mõtlesid et äkki on hambad maas kontrollisin jagaja hambaid, need olid korras siis võtsin mootorilt hammaka maha seal olid ka kõik hammakad ilusti olemas ja korralikud. Võtsin siis vanalt mootorilt hammaka ära ja panin autole peale. Kõik kordus uuesti, natuke töötas ja jäi jälle seisma. Natuke nibid töötab jälle.
t
trim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 16 Apr 2004 06:56
Asukoht: kose
Autod: vaz 2106 sl
Kontakt:

Postitus Postitas trim »

jagaja lühike ..
n
n2utsu
Suletud kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas n2utsu »

Sain jagaja tööle aga süüde on paigast ära, peksab ainult õhufiltrisse. Kas keegi seletaks kuidas süüde paika panna, otsingust proovisin aga ei saanud seal seletustest aru.
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

Keera esimene küünal maha, hoia pöial augu peal.Sõber keerab vändast mootorit ja siis kui tunned sõrme all survet, pistad küünla august sisse kruvika ja leiad koha, kus kolb kõige ülemises asendis.Nüüd sätid jagaja rootori otsa (käib kaane all ringi) sinna , kus kaanel esmese juhtme koht.Selleks pead jagaja plokist natuke välja tõstma. Nüüd on enam-vähem asi paigas, aga et õige oleks, on vaja veel töö käigus jagajat varasemaks või hilisemaks keerata.
ON veel muidgi võimalusi, aga ise teen nii.
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Algselt postitas: vazist
Keera esimene küünal maha, hoia pöial augu peal.Sõber keerab vändast mootorit ja siis kui tunned sõrme all survet, pistad küünla august sisse kruvika ja leiad koha, kus kolb kõige ülemises asendis.
See esimene osa on kuidagi kahtlane. All on märgid ju, üks väntvõlli rihmaratta peal ja teised selle rihmaratta kõrval kohe, paned rihmaratta märgi kõige pikema kriipsuga kohakuti ja siis jagaja paika jne.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

imelikku pole seal midagi..
saab nii ja naa..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Mikk195
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Mai 2005 19:45
Asukoht: Rapla
Autod: ZAZ965A (1965); Honda Prelude (1994)

Postitus Postitas Mikk195 »

Kas seda oleks õigem sooja mootoriga teha?
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

sooja mootoriga saab alati pärast ümber reguleerida
n
napster8
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 07 Okt 2004 20:06
Asukoht: Viljandimaa, Sultsi
Autod: VW Golf 2
Kontakt:

Postitus Postitas napster8 »

Aga selleks panedki enne enamvähem paika, ja siis sooja mootoriga saad regullida täpsemaks (nagu Laurimetall juba ütles) kui üldse vaja.
Oli kord Niva. :)
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Kui juba õhupuhastisse peksmise peale jutt läx ,siis soovitan kontrollida ,ega jagala rootor 180 kraadi valesti pandud pole? Kõige lihtsam viis selle kintrollimiseks on see ,kui võtad jagajalt küünlajuhtmed küljest ära ja ühendad neljanda küünlajuhtme 1 silindri kohaga (jagajakaanel)
kolmanda küünlajuhtme ühendad 2 silindri kohaga
Teise küünlajuhtme ühendad 3 silindri kohaga
ja esimese ühendad 4 silindri omaga.
Kui siis õnnestub mootor käima saada ,siis edasi tuleks jagajal kaan maha võtta ja tõsta õrnalt jagaja pesast välja ning keerata rootorit pool pööret ja samasse asendisse tagasi panna ning nüüd saab küünlajuhtmed ühendada nii ,nagu tehases ette nähtud.
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

Ei saa ju ainult alumist märki vaadata.Nagu teame on Lada mootor nelja taktiline ja st. ,et ühe tsükli (kaks vända- ja üks nuka ring) ajal on alumised märgid kaks korda kohakutti.Muidugi võiks ju klapikambri kaane maha keerata ja siis märgid paika ajada, aga lihtsam on küünal maha keerata ja pöialt peal hoides otsida töötakti (surve pöidla all)algust.
Ainult alumist märki jälgides on süüte tabamise protsent 50%.
n
n2utsu
Suletud kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas n2utsu »

Sain tööle!!! Alguses lõi tagasi ja päris kõvasti, õlivarras ja õli ava kork (see kust õli sisse kallatakse) mõlemad lendasid minema ja garaa?i lagi on nüüd õli täis. Võtsin kuulda Laurimetalli juttu ja nii läks kohe tööle. Siit ka järgmine probleem tuurid tõusid väga kõrgele umbes 6000-7000rpm, et kui gaasi juurde anda siis natukene ainult tõstab pöördeid. Ja millest võib olla tingitud see et kui autosse vee või tosooli sisse paned ei taha auto enam tööle minna.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Nii et ennem ajasid värskelt vahetatud mootori ikka kuivalt korralikult soojaks ja nüüd hakkasid alles jahutusvedeliku järele igatsust tundma vää?
Vasta