P:mootor ei lähe käima

P:mootor ei lähe käima

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
k
kuvalda
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

P:mootor ei lähe käima

Postitus Postitas kuvalda »

mootoris kõik olemas,bents,küünaldel säde on,klapid kontrollitud,õlisurve on super,siis saab aga paarkorda ringi käiatud,kuni küünlad märjad on,ja ainult kolmas küünal jääb kuivaks.karburaator sai ka kõik juppideni lahti võetud,kõik osad remondikomplektis olevate osadega välja vahetatud.siis veel sai süüdet ka sätitud igasse asendisse ja ikka ei midagi.


andke palun nõu,mida veel ära teha,et mootor käima saada
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Süüde paigas? Juhtmestik õiges järjestuses? Vahel mõni sõber võib nalja teha vahetades jagajal keskmise ja ntx 3da silindri juhtmed ringi.
Jupid Venemaalt!
k
kuvalda
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kuvalda »

jagaja juhtmed on kõik skeemi pealt vaadatud,kus miski käib,süüdet olen keeranud igasse asendisse,ikka ei midagi,vahest nagu võttis peaaegu 1 silindri taha(oli kuulda) aga ja tõsist ei midagi
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

starterist ajad ringi v? ikka paela otsa ja tõmba...enne muidugi pane süüde kasvõi silmajärgi paika..st märkide järgi
põlluralli rules
t
tarmo65
Suletud kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tarmo65 »

Mulle meenub sellega see, kudas ma ise seda mootorit näppisin, ning enam ei saanud käima. Küll ma möllasin seal oma mõistusega, lõpuks peale megapikka käiamist läks turtsudes käima, siis tegin paar kiiremat ringi, ja asi oligi korras. Ka mul tõmbas kogu aeg küünlad märjaks.
m
Mahno
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Mahno »

Proovi teise jagaja rootoriga :) Seal on selline õel takisti, mille osalisel läbikärssamisel kontrollides justkui annab sädet, aga silindris pole mitte muhvigi.

Mahno
k
kuvalda
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kuvalda »

ringi ajan jah starterist,ja siuke tunne on küll et kui natuke võimsam aku oleks,või saaks käima tõmmata teise auto järel,et siis justkui läheks,tänks mahno,ma uurin seda asja,kange tahtmine ikkagi käima saada,selleks vahetan kõik uute juppide vastu
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

njaa ära starteriga siin jama ,enda ühe starteri kõrvetasin sellega läbi lihtsalt oli mootor nii tihe ,et starteri juhe suitses pidevalt ( tulemuseks see ,et starteri tõmbevõime jäi väheseks ning sellisega autot ei käivita ) Pane siis tross külge ja lase kellegil tõmmata võib käima minna kuid,kui hakkab karpast leeki lööma ja tahma välja viskama ,siis tõsta jagaja juhtmed risti vastupidi 1-4 vaheta ära ja 3-2 ,siis lase uuesti tõmmata siis peax juba lubama ja võibolla isegi käima minema. Kui lubab aga käima ei lähe ,siis proovi jagajat keerata tsipa ühele ,teisele poole ja lase edasi vedada ,kuni mootor käivitub . Kui sõber kaasas lase kellegil gaasi peal hoida ja ise lippa välja ja keera jagajat tasakesi( mootori käides) sellisesse asendisse ,kus mootor kõigeparemini töötab . Kuna väidad ,et küünald on märjad ,siis soovian enne vedamist lasta autos üleliigsel bensiinil välja auruda ning hommikul ( mitte pumbata ega bena sisse kallata karpast) panna silindritesse puhtad ja kuivad küünlad ning tõmmata ,kuni mootor ise bena niipalju sisse tõmbab ,et käivitub ( vastasel juhul võib pidev gaasi tallamine viia järjakordse küünalde märgumiseni)
k
kuvalda
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kuvalda »

pean meeles!,aga kas piirituse pritsimine õhufiltrisse tooks kasu?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

piiritust pole selleks mõtet raisata..
kas kontrollisid seda, et iga korraga kui kontaktid lahutavad säde ikka tuleks süütepoolist?
kontaktid jamavad siis ka vahel on paar tk siis jälle pole..
süütepooli võid vahetada, kondekas vaheta ära, raadiomüra filter lühista ajutiselt ära (rootori pealne takisti).
võid teist karpat ka ikkagi proovida igaks juhuks..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kuvalda
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kuvalda »

uuendus:sain täna mootori käima ja viga oli hoopis vales asendis oleva hammasrattaga,siit ka järeldus:kui saate kasutatud auto ja te ei tea tema mootori seisukorda,lihtsalt võtke ta täitsa lahti ja pange õieti uuesti kokku:D,tegelikult ka,siis pidin vaid veits süüdet sättima ja nagu imekombel ja turtsudes masin käis,proovisin natuke maad siis liikuda,kuid oh häda,juhtmestik läks tossama,pean selle ikkagi välja vahetama

niiet minugipoolest võib teema lukku panna
4
4x4
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 4x4 »

muu sixsil sama jama süüde on paigas,säde on noh ühesõnaga peaks kõik korras olema aga käima ei lähe:sein
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

vaata minu postitust äkki aitab
k
kuvalda
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kuvalda »

ma sain igatahes hammasratta sõigesse asendisse sättimisest ta käima,äkki kontrollid ka üle
4
4x4
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 4x4 »

Mis ammasratta:puzzled
k
kuvalda
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kuvalda »

noh see,mis nukkvõlli otsas on ja sealt pealt läheb kett alla mootorisse,kus veel 2 hammakat on.nende juures on vastavad märked tehtud,mis asendis miski olema peab
Vasta