05-e mootori õlitihedus

05-e mootori õlitihedus

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

05-e mootori õlitihedus

Postitus Postitas marks »

Loen siin viimasest Autolehest, kus on kasutatud autode all Lada, et võimalusel tuleks hoiduda 05-e hammasrihmaga mootorist, kuna too pidi viiest kohast õli tilkuma. Oskab keegi öelda, kust ta siis nii väga tilkuma peaks?
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Ise tegin 3 viga mootori kokkupanekuga:
1) Kõige rohkem lahmas nukkvõlli ja plokikaane vahelt kuna sinna ei pannud ma ei tihendit ega hermeetikut :mad:
2) Oma jagu tuli ka klapikambri kaane tihendi vahelt kuna ei pannud ka sinna hermeetikut ja ei julgenud alumiiniumkaant nii väga üle pingutada (hoiatati kõrvade ära murdumisega). Hiljem vahetasin tihendi ära ja panin hoolikalt hermeetikut (üle ei maksa pingutada sellega) ja peab siiamaani väga hästi.
3) Natuke immitses ka karteripõhja tihendi vahelt, kuid hiljem sai tihend uuesti vahetatud ning hermeetikuga kokku tehtud ja peab väga hästi.

Aga enne seda väikest mootori remonti mootoril küll kuskilt õli ei tilkunud niiet seda Autolehe juttu ei maksa nii väga uskuda. Võibolla oli nende 05'e mootoril siis tihendid liiga ära väsinud.
s
sass85
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 19 Mai 2004 19:00
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sass85 »

Kõige rohkem lahmas nukkvõlli ja plokikaane vahelt kuna sinna ei pannud ma ei tihendit ega hermeetikut [/quote]
et nagu plokikaane tihendit ei pannud ?:lol
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

lol sass85:D nukvõlli ja plokikaane vahel ei käi plokikaane tihendit, see käib siiski ploki ja plokikaane vahel...nii ei sobi:(
põlluralli rules
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

...kui mootor korralike tihenditega (st. mitte koperatiivi omadega), eelistades võimaluse korral saksa, itaalia jms. tootjaid, ei hakka ta kusagilt õli tilkuma. minu ca. 350000 läbinud mootor ei tilgu küll kusagilt, asjamehed on alati kiitnud, et mootor puhas ja kuiv on;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »




Krt, see on nüüd küll loll jutt,
kirjutan autolehte, et nad avaldaksid õiendi antud teemal.
mingisuguseid õlilekkeid pole, kui simmerlingid korras.. ja väljamaa mootoritel on täpselt sama palju (kui mitte rohkem) kohti kust õli lekkida võib..
05 mootor on oluliselt parem kui teised lada mootorid.. kes sellega sõitnud naljalt ketiga mootorit ei taha (isiklikult kohe mitte ei taha :P )

Sellist üldistust saab teha vaid autodest mitte eriti teadev inimene..


Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta